جاباما
۶۳۶۱۴۹
۱۱ نظر
۵۰۰۶
۱۱ نظر
۵۰۰۶
پ

بنجل فروشی برای تهرانی ها در بلک فرایدی

یکی دو سایت پرمخاطب فروش اینترنتی از یکی دو هفته قبل برای حراج جمعه سیاه (بلک‌فرایدی) در سطح شهر تبلیغ کرده‌ و زمان شروع این حراج را از بامداد جمعه (دیروز) اعلام کرده ‌بودند.

روزنامه آسمان آبی نوشت: یکی دو سایت پرمخاطب فروش اینترنتی از یکی دو هفته قبل برای حراج جمعه سیاه (بلک‌فرایدی) در سطح شهر تبلیغ کرده‌ و زمان شروع این حراج را از بامداد جمعه (دیروز) اعلام کرده ‌بودند.
خریداران پروپاقرص هم هوشیار و دقیق پای کامپیوتر و موبایل‌هایشان ساعت‌ها انتظار کشیدند و به محض این‌که ساعت از ۲۴ گذشت، کلیک‌های خرید را زدند؛ ظرف کمتر از پنج دقیقه سایت‌ها به دلیل حجم بالای مراجعه از کار افتاد و تعدادی از کاربران موفق به خرید نشدند.
کاربران آنلاین شکایت‌هایشان را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده و مسئولان هر دو سایت را به کم‌کاری و ناتوانی متهم کردند. یکی از کاربران در ساعت یک بامداد در شبکه توئیتر نوشت: «پیش‌بینی می‌شد که سرورهای این سایت‌ها توانایی تحمل استقبال مردم را ندارند.»
عکس‌های (اسکرین‌شات) صفحه‌های «داون‌شده» این سایت‌ها هم در فضای مجازی منتشر شده و کاربران از اختلالاتی مانند «خالی شدن ناگهانی سبد خرید» نیز حرف‌هایی زده‌اند که نشان می‌دهد حراج اینترنتی نتوانسته از کاربران نمره قبول بگیرد. یکی از کاربران نوشته است: «حراج رو یک ماه تو بوق و کرنا تبلیغ کردند؛ درحالی‌که اصلا از عهده انجامش برنیامدند.
به نظرم بهتر بود به‌‌جای این‌همه تبلیغ به فکر بهبود شرایط زیرساخت و فنی سایت می‌بودند.»

با این ‌حال در همان لحظاتی که بسیاری از کاربران نتوانستند خرید کنند، برخی هم کالاهایی با تخفیف‌های بسیار خوب خریدند. پسر جوانی می‌گوید یک گوشی آیفون را از سایت «بامیلو» با تخفیف ۷۰۰ هزارتومانی خریده و توانسته است درخواست خریدش را ثبت کند و باید منتظر تحویل گوشی باشد.

افزایش قیمت باعث اعتراض بسیاری از خریداران شده است. آن‌ها معتقدند سایت‌های فروش ابتدا قیمت‌ها را افزایش داده‌اند و بعد درصدی از قیمت (پس از افزایش) را به‌عنوان تخفیف کسر کرده‌اند که در نتیجه این عملیات خریداران مغبون شده و مورد سوءاستفاده قرارگرفته‌اند.

یکی از خریداران بالقوه در این‌باره می‌گوید: «قیمت یک تلویزیون قبل از حراج 10 درصد گران شد و بعد از کسر درصد حراج، باز هم قیمت نهایی هشت هزار تومان از قیمت قبلی بیشتر شده بود.»

او مدعی شده است این تلویزیون در بازار با قیمت ارزان‌تری به فروش می‌رسد و فروشگاه‌های آنلاین در این بخش تقلب کرده‌اند. این نوع فروش فقط به فروشگاه‌های اینترنتی منحصر نشده و برخی از خریداران در حراج‌های مغازه‌ها هم می‌گویند که قیمت‌ها ابتدا افزایش داشته و بعد به بهانه حراج کم شده است تا مردم نسبت به خرید ترغیب شوند؛ در حالی‌ که قیمت‌های پس از حراج گاهی از قیمت‌های پیش از حراج هم بیشتر شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تمام این سایت ها برای جیب مردم کیسه دوخته اند
      این وبسایت های حراجی به هیچ دردی نمی خورند
      بعد از اینهمه تبلیغات الکی بالاخره دیشب یه سری به این سایت ها زدم و دیدم اصلا هم ارزان که نیستند بلکه گرانفروشی هم می کنند
      قیمت ها را بالا برده اند و الکی یک خط روی قیمت قبلی کشیده اند و گفته اند تخفیف داده ایم
      همه اش کلاه گذاشتن سر مردم است
      گول این وبسایت ها رو نخورید
      پول تون رو الکی تو زباله ها نریزید!!

    • مینا

      کاملا درسته که مغازه ها یا فروشنده ها،بعد از تخفیف هم از قیمت بازار گرانتر می فروشند!مشهد،یکی از لباس فروشی های جاده طرقبه،اجناسش را با هفتاد درصد!!!!تخفیف عرضه می کرد.اما قیمت نهایی اکثر موارد هم قیمت مغازه های داخل شهر و گاهی از قیمت انها هم بالاتر بود.این یه جور کلاه برداری است.

    • بیخیال

      نو ایران همه چیز با کلاه برداری پیش میره انتطار بیشتری از سایت ها هم نمیشه داشته باش.

    • علی

      چیزی به اسم تخفیف و آف واقعی در ایران وجود نداره
      از افزایش قیمت بخشی رو کم میکنن اسمش و میذارن آف

    • بدون نام

      بیشتر سایتها گران فروشند به عنوان نمونه یک کفش ورزشی در سایت 210000 هزار تومان در حالی که در مرکز خریدی در میدان منیریه به قیمت 145000 تومان قابل خرید بود.

    • بدون نام

      من از ديجي كالا سه تا خريد با قيمت مناسب داشتم . مشكلي هم نبود .

    • بدون نام

      یعنی متاسفم برای ملتی که یه کشوری رو گذاشتن جلو شون و دارن همه چی رو ازش کپی می کنن و فکر می کنن اینجوری کلاس شون میره بالاتر
      آخه آدم حسابی وسط سال حراج چی گذاشتی اونی که اون طرف این کار رو می کنه داره برای شروع سال جدیدش و ایام تعطیلات سال نو آماده میشه یکی نیس بگه به تو چه تو داری با اونها هماهنگ میشی که چی بشه آدم هایی این کار ها رو می کنن احساس تهی بودن دارن کسانی هستن که رگ و ریشه ندارن من ایرانی سال نویی دارم که طبیعت باهاش هماهنگ هست چرا باید خودم رو انقدر پست و حقیر بدونم که نیاز به روز های اونا داشته باشم لطفا به خودتون بیاین با این کار ها هیچی نمیشین بجز اون کلاغه که اومد راه رفتن کبک رو یاد بگیره راه رفتن خودشم فراموش کرد
      تا این حد بی هویتی تاسف آوره و من دلم برای همچین آدم هایی میسوزه

      پاسخ ها

      • محسن

        سلام: سالها است که با اینگونه مشکلات گریبانگیر هستیم اما چه سود به نظر میآید که اینگونه ترفندها برای عده ای مفید است و از این راه جیب خودشان را پر میکنند و کسی هم از آنها جلوگیری نمیکند بنا براین باید بتوانیم خودمان را با آن سازگار کنیم و به نفع خودمان کار کنیم که اکنون همان وضع وجو.د دارد هر صنفی راه حل های خودش را پیاده میکند نانوا نان را کوچک میکند و بعد گران میکند و میگوید بزرگتر شده و این چذخه ادامه دارد قبض های ]ب و برق گاز هم هرکدام در فصولی که مصرف بیشتر است گران میکنند و هر ماه قبض میدهند و در فصولی که مصرف کمتر است هر دوماه یا 45 روز قبض میدهند دیگر کسی به فکر مشترکین نیست پس آنها هم خودشان را همآهنگ میکنند و اعتراضی ندارند و این راه ادامه دارد و هیچوقت نباید فکر کنیم چیزی تبه نشان تعقیر کند.بانگها هم اسلامی شدند با سود ناچیزی به مردم میگویند ربا حرام است ولی خودشان چند برابر میگیرند و آنموقع حلال میشود و میگویند بانک اسلامی دیگر به دنبال راه حل نباشیم باید مسئله را .پاک کرد.

    • بدون نام

      کلا ایرانیها دارن بی هویت میشن بلک فرایدی دیگه چه صیغه ایه خدا عقلتون بده والا ما که دم دستمونِ نرفتیم اه اه دیگه گندشو درآوردیم با هالووین و ولنتاین و ژانویه و ... بعد خیلی جالبه اصلِ کاری تنکس گیوینگ رو به جا نمیاریم چون خانواده ها زشته که تو ایران دور هم جمع بشن و موقع غذا خوردن خدا رو شکر کنن همه ش باید تو کوچه و خیابون ولو باشیم

    • نادر

      واقعا بایدخجالت بکشن مردم باید در جواب این توهین این سایتهای مسخره را تحریم کنند تا گوشی دستشون بیاد من شخصا تحریم میکنم و به همه توصیه میکنم این کارو بکنند جواب میده

    • وهاب

      مگر مجبور کردن که برن بخرن - که حالا اعتراض دارن اولش گرون کرده و فلان - خدا چشم و عقل داده برای همین که ارزیابی کنی اگه درست بود بخری اگه نه خوب نخری - و نخریدن کالای گران بزرگترین تنبیه برای فروشنده ها است - دفعه بعد از این کارا نمیکنند - اگه اونها دارن هی همین کارهای رو تکرار میکنند علتش اینه که جمعیت زیادی بدون بررسی و ارزیابی میخرن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج