۶۳۶۲۱۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پرسپولیس کار سختی مقابل پارس جنوبی دارد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فراز و نشیب های پرسپولیس در هفته های اخیر می تواند باعث بالا رفتن اعتماد به نفس بازیکنان پارس جنوبی جم شده باشد.

خبرگزاری مهر: بیژن ذوالفقارنسب درباره بازی تیم های فوتبال پرسپولیس و پارس جنوبی جم در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر گفت: بدون شک بازی بسیار مهیجی را شاهد خواهیم بود. پارس جنوبی جم می خواهد به شگفتی های خود در رقابت های این فصل ادامه دهد و پرسپولیس هم می خواهد با کسب یک پیروزی، روزهای پر فراز و نشیبش را پشت سر بگذارد. شاگردان برانکو بدون شک بازی بسیار سختی را پیش رو دارند که می تواند یکی از چالش های اساسی پرسپولیس هم باشد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: پرسپولیس پس از حذف از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، نتایج سینوسی در لیگ برتر گرفته است. همین شرایط می تواند نقطه قوتی برای بازیکنان جوان و با انگیزه پارس جنوبی شده تا آنها بتوانند خودشان را از لحاظ ذهنی، آماده بازی با قهرمان فصل گذشته لیگ برتر کنند. پارس جنوبی یکی از تیم های فنی فصل جاری لیگ برتر است. آنها بسیار سرعتی و جنگنده بازی می کنند. میزان دوندگی آنها باعث خواهد شد تا هافبک های پرسپولیس کار بسیار سختی داشته باشند.

مشاور وزیر ورزش و جوانان درباره حضور حمیدرضا گرشاسبی به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: فکر می کنم در برهه زمانی فعلی که آقای طاهری تصمیم به استعفا گرفتند بهترین گزینه آقای گرشاسبی بود. او درباره مسائل ریز و درشت باشگاه، اطلاعات کافی دارد و می تواند در بره زمانی فعلی تصمیمات سخت و مهمی را برای پرسپولیس بگیرد.

وی درباره نامه اخیر کمیته مسابقات لیگ قهرمانان آسیا مبنی بر میزبانی باشگاه‌های ایرانی از تیم های عربستان و امارات اظهار داشت: این اتفاق بسیار خوبی است که متاسفانه د فصل گذشته از آن بی بهره بودیم. مملکتمان یکی از امن ترین مکان هاست. تا کنون هم از عهده بازی های بسیار حساس تر از ان هم برآمده بودیم. حضور مردم فوتبالدوست ایران در استادیوم ها باعث نشاط و شادابی اجتماعی هم می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج