۶۳۶۳۸۸
۲ نظر
۵۲۱۹
۲ نظر
۵۲۱۹
پ

فیلم: فواید شکرگزاری از دیدگاه علم

«شکرگزاری» و «قدردانی» از جمله مواردی هستند که در دین مبین اسلام و سایر ادیان آسمانی به کرّات مورد تأکید قرار گرفته‌اند.

برترین ها - احسان درخشنده: «شکرگزاری» و «قدردانی» از جمله مواردی هستند که در دین مبین اسلام و سایر ادیان آسمانی به کرّات مورد تأکید قرار گرفته‌اند. شاید برخی بر این باور باشند که شکرگزاری تنها جنبه‌ی تلقینی داشته و هیچ تأثیر ویژه‌ای بر ارتقای عملکرد روح و جسم انسان ندارد. با این حال، محققان ثابت کرده‌اند که شکرگزار بودن، حتی از لحاظ علمی نیز توجیه منطقی دارد. برای پی بردن به اثرات مثبت شکرگزاری از دیدگاه علم، توجه شما را به تماشای این ویدئو جلب می‌نماییم.
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
فیلم: فواید شکرگزاری از دیدگاه علم
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سيد امين طباطبايي

      حس شكرگزراي حسي است كه خداوند در وجود همه موجودات از جمله انسان قرار داده است،،،،و نحوه به كار بستن ان اثرات متفاوتي دارد،،،،كه هدفمندي ان در أمور اموزش و پرورش از كودكي و بدو تولد انسان بسيار تأثير گذار و در شكل گيري و يا انحراف فرد و در نتيجه جامعه مؤثر است ،،،،به طور مثال اگر از كودكي به شما بگويند شكر گذار شيطان باش شيطان به تو قدرت ميدهد ان شخص و يا جامعه به طرف شيطان و نابودي هدايت ميشود،،،،ولي اكر از روي برنامه و نكرش صحيح و نه افراط گراياته به سمت نور و هدايت تشويق و تقريب شود ان جامعه افرادي واقع كرايانه و سالم تري خواهد داشت،،،،،خالق هستي آنقدر بزرك و مهربان هست كه حتي به دشمن خود و شيطان پرستان و كمراهان هم روزي ميدهد و هميشه نور هدايت خود را به انها در خلوت و بيداري نمايان ميكند تا روزي كه انها هم به اشتباه خود بي ببرند و هدايت شوند در غير اين صورت نلبود خواهند شد،،،،وأين نيرو در إنسانها هم ديده ميشود يعني پدر ومادر ،،،،،،بدر و مادر وقتي صاحب فرزند ميشوند بسيار در تربيت و رشد او تلاش و زحمت ميكشند ولي فرزند پدر و مادر بزرك كه ميشود به جاي تواضع و شكر گذاري گستاخي و بي احترامي ميكند وا انها را ترك ميكند ولي اين پدر مادر تا زماني كه در حياط هستند دلشان براي فرزندشان بي قراري و بي تابي ميكند و از هيچ چيزي براي او دريغ نميكنند،،،،كلا اكر حس پوستش و شكركذاري را در مسير غلط به جريان بيافتد همه جيز و همه كس در همه جا به غلط و اشتباه و در مسير همان پوچي خواهد افتاد مثل حس گرسنه و تشنه شدن كه اكر به جاي غذا و اب سالم غذا وأب ناسالم و متفرقة و سمي استفاده كني،،،،،خداوند پروردگار عالميان از ان جهت بي نظير است كه صاحب همه چيز و همه كس در همه جا است ولي ديده نميشود،،،،به مانند هوا كه تمام موجودات به وأسطه اكسيژن در كره زمين زنده هستند ولي به هيج وجه ديده نميشود،،،،اتصال و متصل شدن به چنين منبع قدرتي صحيح است يا به شياطين و دشمنان مخلوقات و غيره،،،،

    • Ali R moqadam

      سپاس تون.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج