adexo3
۶۳۶۴۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

هاشمیان از ماجرای کریمی و دایی گفت

وحید هاشمیان مهاجم سابق پرسپولیس این روزها سرمربی نیندورف آلمان است و برخلاف دیگر هم نسل هایش ترجیح داده مربیگری را از اروپا آغاز کند.

هاشمیان از ماجرای کریمی و دایی گفت

روزنامه تماشا: وحید هاشمیان مهاجم سابق پرسپولیس این روزها سرمربی نیندورف آلمان است و برخلاف دیگر هم نسل هایش ترجیح داده مربیگری را از اروپا آغاز کند.

هاشمیان در گفتگو با تسنیم درباره منتقدان کارلوس کی روش، اختلاف کریمی و دایی، شایعه حضورش در بازی خداحافظی پیشکسوتان پرسپولیس و شرایط تیم ملی برای حضور در جام جهانی صحبت کرده است.

همزمان با هدایت نیندورف در کلاس های مربیگری شرکت می کنید؟

- در حال حاضر که کلاس مربیگری نمی روم. فقط در زمان های مختلف در دوره های کوتاه مدت حاضر می شوم. با توجه به قانون فوتبال آلمان باید 12 ماه در اینجا مربیگری کنم و بعد از این دوره در کلاس های مربیگری پیشرفته تر شرکت خواهم کرد.

ایران این فصل یک نماینده در بوندس لیگا دارد. با دانیل داوری ارتباطی دارید؟

- نه، متاسفانه ارتباطی نداریم اما آقای داوری خودش چندین سال در آلمان بازی کرده و تجربه کافی را دارد. امشب هم تیمشان با دورتموند بازی دارد. با این دروازه بان خوب کشورمان ارتباطی ندارم اما اگر بازی کند، خوشحال خواهم شد. او می تواند در آینده هم به تیم ملی کشورمان کمک کند.

کی روش گفته اگر برنامه هایش به خوبی اجرا شود و فدراسیون همکاری های لازم را انجام دهد، موفقیت ایران در جام جهانی و صعود از گروهش در دسترس است.

- قطعا خوشحال خواهیم شد که آقای کی روش با تیم ملی کشورمان به موفقیت برسد. ابتدا باید ببینیم در چه گروهی قرار می گیریم و بعد خودمان را با تیم های همگروه مقایسه کنیم.

این روزها در حاشیه فوتبال کشورمان اتفاقات خوبی رقم نمی خورد که یکی از آنها اختلافات علی دایی و علی کریمی است. خبر دارید؟

- در همه جای دنیا مقوله فوتبال و بازی کردن آن یک سمت قرار دارد اما متاسفانه چیزی که به فوتبال جذابیت می دهد، حاشیه های آن است. چند روز پیش بود که کریستیانو رونالدو مصاحبه تندی علیه ژوزه مورینیو انجام داده بود که حواشی زیادی را به دنبال داشت. فکر می کنم اینگونه رفتارها چندان جالب نباشد البته من در جریان اختلاف آقای دایی و آقای کریمی نیستم و ریز مسائل را نمی دانم که بخواهم درباره اش صحبت کنم.

و سوال آخر اینکه در بازی دوستانه پرسپولیس با هامبورگ که ستاره های سابق پرسپولیس، از جمله مهدوی کیا در آن از فوتبال خداحافظی می کنند، حضور خواهید داشت؟

- فعلا که کسی از من دعوت نکرده تا بخواهم در این باره صحبتی کنم.

در زمانی که همه از کی روش انتقاد می کردند و معتقد بودند تیم ملی با او به جام جهانی نمی رود، شما از این مربی حمایت کردید و گفتید کی روش یک تنه نمی تواند برای فوتبال ما کاری کند. حالا ما به جام جهانی رفته ایم و منتقدان هم ساکت شده اند.

- کسانی که انتقاد می کنند باید دلیل و مدرک برای انتقادشان داشته باشند و روی کارشناسی صحبت کنند. فکر می کنم آن دسته ای که یک روز منفی می گویند و روز دیگر مثبت، یک روز یک چیز می گویند و روز دیگر چیزی دیگر، انسان های نان به نرخ روز خوری هستند و مغرضانه انتقاد می کنند. من در این مدت تنها چیزی را که دیدم گفتم و مواردی که از کی روش و کارش را دیده بودم بازگو کردم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج