۶۳۷۰۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

مدل جديد لندروررنج روور اسپرت

آیا شما هم طرفدار مدل جنجالي ايووک هستيد؟ پس خوشحال باشيد چرا که مدل جديد لندروررنج روور اسپرت رسما طراحي شده تا برترين ويژگي‌هاي پرفروش‌ترين مدل‌هاي کمپاني را به همراه داشته باشد.

مدل جديد لندروررنج روور اسپرت
مجله تخت گاز: آیا شما هم طرفدار مدل جنجالي ايووک هستيد؟ پس خوشحال باشيد چرا که مدل جديد لندروررنج روور اسپرت رسما طراحي شده تا برترين ويژگي‌هاي پرفروش‌ترين مدل‌هاي کمپاني را به همراه داشته باشد. اين مدل در حالي‌که DNA مدل‌هاي پيشين را به همراه دارد، از نمونه‌هاي مدرن همانند ايووک نيز خصوصياتي را به ارث برده است. با اين وجود ۷۵ درصد از اجزاي آن منحصربه‌فرد هستند و می‌توان گفت همين امر به ظاهر آشنا و در عين حال متفاوت آن منجر شده است.

مدل جديد لندروررنج روور اسپرت

اين اس‌يووي لوکس از گزينه‌هاي متعدد موتور سود مي‌جويد و نيروي توليدي موتور به هر چهار چرخ اتومبيل انتقال مي‌يابد. پلت‌فرم آلومينيومي لندروررنج روور اسپرت، عملکرد آن را ارتقا بخشيده و مصرف سوخت و ميزان آلايندگي‌اش را کاهش داده است. سيستم استارت-استاپ با تمامي گزينه‌هاي موتور ارائه مي‌شود. اين سيستم مصرف سوخت را تا ۷ درصد کاهش مي‌دهد. موتور ۵ ليتري ۸ سيلندر و V شکل به سوپرشارژر مجهز شده و ۵۱۰ اسب بخار نيرو توليد مي‌کند. شتاب صفر تا صد اتومبيل با استفاده از اين موتور کمتر از ۵ ثانيه است. موتور ۳ ليتري ۶ سيلندر و V شکل نيز مجهز به سوپرشارژر است و ۳۴۰ اسب بخار نيرو به توليد مي‌رساند.

اين موتور در مدت زمان ۹/۶ ثانيه اتومبيل را از حالت سکون به سرعت صد کيلومتر بر ساعت مي‌رساند. موتورهاي ديگر توربوديزلي هستند و مصرف سوخت کمتري دارند. گفته شده هندلينگ اين مدل بالاتر از مدل‌هاي پيشين است، بنابراين اتومبيل مناسبي براي رانندگي در شهر نيز به حساب مي‌آيد. همچنين کمپاني مدعي شده لندروررنج روور اسپرت، سريع‌ترين و چالاک‌ترين لندروري است که تا کنون ساخته شده است! همچنین عنوان شده، پاسخگويي این خودرو به دستورات راننده مثال زدني خواهد بود.

مدل جديد لندروررنج روور اسپرت

براي لذت بردن از سواري با مدل‌هاي V۶ بايد مبلغي معادل ۶۳۴۹۵ دلار را متقبل شويد. و قيمت پايه مدل‌هاي V۸ ۹۳۲۹۵ دلار است. لندروررنج روور اسپرت تا تابستان سال جاري به بازار خواهد آمد.

کد حیات

کد QR در اتومبیل های مرسدس بنز به کار گرفته خواهد شد تا جان سرنشینان را نجات دهد. پیش تر برچسب های اطلاعاتی از ساختار اتومبیل ها بر مدل های مرسدس بنز قرار می گرفت تا در صورت سانحه نجات دهندگان را هدایت کند. امدادگران متوجه می شدند اجزای مهم اتومبیل از قبیل باک سوخت در کدام قسمت جاسازی شده اند. هم چنین بهترین حالت برای برش سقف چیست. اما این کافی نبود و احتمال از بین رفتن برچسب در اثر سانحه وجود داشت. علاوه بر این مدت زمان زیادی لازم بود تا در اینترنت جستجو کرده و با وارد کردن کد اتومبیل اطلاعات کافی را گردآوری کرد. با استفاده از QR کد می توان اطلاعات را به سرعت از تلفن همراه هوشمند یا تبلت دریافت نمود. دو برچسب اطلاعاتی در دو قسمت امن اتومبیل قرار می گیرند. می توان مرسدس بنزهای قدیمی تر را نیز به این کدها مجهز ساخت.

مژده برای پیک آپ بازها

منتظر پیک آپ تمام جدید GMC Sierra Denali با موتور ۲/۶ لیتری اکو تک۳ با ساختار ۸ سیلندر V شکل باشید. توان خروجی آن ۴۲۰ اسب بخار و گشتاورش ۵۷۰ نیوتن متر است. به عبارتی نیرومندترین و پرگشتاورترین پیک آپ سبک وزن و نیز لوکس ترین و فناورانه‌ترین پیک آپ است.

مدل جديد لندروررنج روور اسپرت

کودک ب ام و و پینین فارینا

دو هیولای صنعت خودروسازی دست به دست هم داده اند تا کوپه استثنایی گران لوسو را طراحی کنند. از سپر جلو تا سپر عقب جای جای آن به زیبایی طراحی شده است. کمی پیش کوپه گران لوسو در ایتالیا به نمایش در آمد. کمپانی پینین فارینا تا کنون با کمپانی های خوش نامی چون فراری، مازراتی، لانچیا، آلفا رومئو و بسیاری کمپانی‌های دیگر همکاری کرده است. گران لوسو از طراحی پایه ب ام و استفاده کرده اما ظرافت طراحی ایتالیایی پینین فارینا به خوبی در آن مشهود است.

همچنین خصوصیات سری ۶ ب ام و با بدنه ای پهن تر و کشیده تر در طراحی آن به چشم می خورد. سقف گران لوسو در شیشه جلو و عقب ادغام شده است. در قسمت عقب نیز شاهد تاثیرگذاری پینن فارینا هستیم. دنباله بدنه با دقتی خاص طراحی شده، بسیار باریک، کوتاه و مینیمال است و در انتها کمی بالا کشیده شده است.

مدل جديد لندروررنج روور اسپرت

طراحی سپر عقب کاملا متفاوت از سری ۶ است. از ویژگی های دیگری که گران لوسو را متمایز کرده ، انحنای خطوط جانبی است که از پشت چرخ جلو به چرخ عقب کشیده شده اند. این خصیصه یادآور مدل های اسکاگلیتی ۶۱۲ فراری یا مرسدس بنز اس ال اس است. با ورود به کابین با آمیزه ای از چرم درجه یک ایتالیایی و چوب مرغوب نیوزیلندی روبرو می شویم. منبع تامین نیروی این زیبای آلمانی ایتالیایی را یک موتور ۱۲ سیلندر V شکل تشکیل می دهد. متاسفانه گران لوسو به مرحله تولید نخواهد رسید اما ب ام و و پینین فارینا برنامه تولیدی مدل های دیگری را در پیش دارند.

غول سايز متوسط

تنها سه سال از رونمايي مدل اوليه کیا اپتیما مي‌گذرد و در اين مدت اپتيما به غول فروش کيا تبديل شده است. طراحي و عملکرد آن بارها مورد تمجيد واقع شد و ورژن جديد ويژگي‌ هاي قابل توجه پيشين را حفظ کرده اما از ابعادي دايناميک تر و اسپرت تر برخوردار است. ارتقاي ديفيوزر و صندوق عقب در اين امر تاثير بسزايي داشته است.

طراحي بخش جلو نیز دستخوش تغييراتي شده و تغييرات ايجاد شده در جلوپنجره تا حدي محسوس است. چراغ هاي ال‌اي‌دي جلو و عقب و چراغ هاي مه شکن سواري ايمن و البته باابهتي را برايش به ارمغان آورده اند.

مدل جديد لندروررنج روور اسپرت

امکانات بيشتري در درون کابين وجود دارد. سيستم تشخيص نقاط کور BBD ، سنسورهاي پارک عقب و ترافيک عقب را دربرمي گيرد. دو گزينه موتور نيرومند با سوخت بنزيني پيش روي مشتريان قرار مي گيرد: موتور ۴/۲ ليتري چهار سيلندر و موتور ۲ ليتري توربو. هم چنين يک موتور هيبريدي ۴/۲ ليتري نيز موجود است.

موتور ۴/۲ ليتري تزريق مستقيم سوخت بنزيني همراه با تريم هاي LX، EX و SX ارائه مي شود در حالي که موتور نيرومندتر ۲ ليتري توربو تنها بر مدل اسپرت تر SX قرار مي گيرد. اين موتور نيرويي معادل نيروي توليدي موتورهاي ۶ سيلندر V شکل با مصرف سوخت يک موتور چهارسيلندر توليد مي کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج