۶۳۷۵۰۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ساهاکیان: آبروی بسکتبال ایران را حفظ کردیم

بازیکن تیم ملی بسکتبال ایران گفت: خوشبختانه کادر فنی و بازیکنان تلاش کردند و آبروی بسکتبال ایران را حفظ کردیم.

خبرگزاری تسنیم: اوشین ساهاکیان، بازیکن تیم ملی بسکتبال در مورد پیروزی ایران مقابل قطر، گفت: در بازی نخست خود در مسابقات انتخابی جام جهانی مقابل عراق با دفاع و حمله نه‌چندان خوب شکست خوردیم، ولی این بازی را به‌خوبی شروع کرده و به‌خوبی به پایان بردیم.

وی ادامه داد: از نظر روحی و روانی به مشکل جدی برخورده بودیم و خیلی سخت بود که در فاصله کوتاه بین بازی با عراق و این دیدار، تیم را جمع‌وجور کنیم. خوشبختانه کادر فنی و بازیکنان تلاش کردند و آبروی بسکتبال ایران را حفظ کردیم.

ساهاکیان گفت: این دوره از مسابقات به شکل جدیدی برگزار می‌شود که به نفع بسکتبال ایران است. سالیان سال بود که از امتیاز میزبانی محروم بودیم، اما حالا با حمایت تماشاگران خوب خودمان به میدان می‌رویم. امیدوارم پوشش رسانه‌ای مسابقات در بازی‌های بعدی نیز به‌خوبی دیدار مقابل قطر باشد.

بازیکن تیم ملی بسکتبال در مورد غیبت حامد حدادی کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران در این مسابقه عنوان کرد: با حامد در این مورد صحبت زیادی کردم. او نگران این بازی بود، چون هیچ‌گاه برای تیم ملی ایران کم نگذاشته است. او عاشق بازی در ایران است، اما به‌دلایلی مدیران تیم او در چین به حامد اجازه حضور در مسابقات را ندادند. حدادی از همه بازیکنان عذرخواهی کرد و از ما خواست تا زمانی که به تیم ملی ملحق شود، بازی‌های خودمان را ببریم.

وی در پایان به دیدار بعدی تیم ملی در قزاقستان نیز اشاره کرد و یادآور شد: آنها تیم قدرتمندی هستند و بازی با این تیم خیلی سنگین خواهد بود. امیدوارم بازیکنان در فاصله دیدار با قزاقستان، مصدوم نشوند و تیم ملی تدارکات مناسبی برای مقابله با این حریف داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج