جاباما
۶۴۰۴۷۵
۵۰۲۲
۵۰۲۲
پ

رپورتاژ آگهی

راز زنانگی خود را با لیزر ژولیت دوباره کشف کنید

زنان در سنین مختلف زندگی به علت تغییر در شرایط دستگاه تناسلی و واژن، به طرز اجتناب ناپذیری تجربه‌های متفاوتی از رابطه جنسی را خواهند داشت. این موضوع کیفیت زندگی شان را از لحاظ فیزیکی، روانشناسی و جنسی شدیداً تحت تأثیر قرار می‌دهد. زایمان (علی الخصوص زایمان طبیعی) و یائسگی از جمله مواردی هستند که بر محیط واژن اثر گذاشته و هر کدام از آن‌ها مشکلات متفاوتی را می‌تواند بوجود آورد.

بیماری‌های پنهان اثر گذار بر روی میلیون‌ها زن:
زنان در سنین مختلف زندگی به علت تغییر در شرایط دستگاه تناسلی و واژن، به طرز اجتناب ناپذیری تجربه‌های متفاوتی از رابطه جنسی را خواهند داشت. این موضوع کیفیت زندگی شان را از لحاظ فیزیکی، روانشناسی و جنسی شدیداً تحت تأثیر قرار می‌دهد.
زایمان (علی الخصوص زایمان طبیعی) و یائسگی از جمله مواردی هستند که بر محیط واژن اثر گذاشته و هر کدام از آن‌ها مشکلات متفاوتی را می‌تواند بوجود آورد.
بسیاری از بانوان از صحبت کردن در مورد مشکلاتی مانند خارش، خشکی و درد هنگام نزدیکی و یا بی‌اختیاری ادرار خود حتی با پزشک زنان اجتناب می‌کنند. به همین دلیل، وسعت اینگونه بیماری‌ها دست کم گرفته شده است، در حالی که این بیماری‌ها در میان زنان در رده‌های سنی مختلف رایج بوده و در طول زمان وخیم‌تر می‌شود. این موضوع بدان معنی است که اینگونه بیماری‌ها موقتی نیستند و تا زمانی که درمان نشوند، از بین نمی‌روند.
درمان نوین با لیزر ژولیت:

بهترین درمان جایگزین جراحی و هورمون تراپی

ژولیت، درمانی کم تهاجم است که بدون نیاز به هورمون تراپی برای تمام بانوانی توصیه می‌شود که به روش‌های تهاجمی مانند جراحی و یا هورمون تراپی و عوارض ناشی از آن‌ها تمایلی ندارند.
در طول دوران یائسگی، بعد از زایمان و بعد از درمان سرطان، لیزر Juliet پاسخی مناسب برای مبارزه با علایم، مشکلات ناخواسته و نگه داشتن شرایط مطلوب محیط واژن برای تمام بانوان در تمام سنین می‌باشد که باعث ارتقاء سلامتی و بهبود کیفیت زندگی بیمار می‌گردد.
درمانی سریع، بدون درد و کم تهاجم شامل:
  • درمان آتروفی واژن قبل و بعد از یائسگی
  • درمان خشکی، خارش و سوزش ناحیه واژن
  • افزایش لغزندگی ناحیه واژن
  • افزایش الاستیسیته و بهبود قوام بافت واژن
  • درمان بی‌اختیاری ادرار (Mild Stress Urinary Incontinence)
  • درمان علائم و مشکلات تناسلی و ادراری مربوط به یائسگی
  • درمان شلی و جوانسازی واژن
  • درمان درد هنگام نزدیکی
  • افزایش رضایت جنسی
  • برطرف کردن تیرگی ناحیه تناسلی

چرا از لیزر ژولیت استفاده کنیم؟

Juliet در میان لیزرهای زنان، کاملاً متفاوت بوده و بهترین گزینه می‌باشد. Juliet به دلیل بهره گیری از لیزر اربیوم یاگ (Er:YAG) با طول موج ۲۹۴۰nm در مقایسه با سایر لیزر‌ها بیشترین میزان جذب آب را دارا است. به همین دلیل و به خاطر وجود رطوبت بر روی سطح واژن، لیزر Juliet بیشتر از سایر لیزر‌ها جذب در رطوبت ناحیه واژن شده و به دور از اثرات جانبی، موجب تاثیر بیشتر می‌گردد که این مهمترین مزیت لیزر ژولیت نسبت به سایر لیزر‌ها می‌باشد.
بلافاصله بعد از جلسه اول درمان با Juliet، بهبودی علائم و کاهش نسبی مشکلات ذکر شده مشاهده می‌شود. خارش، سوزش و درد در هنگام نزدیکی از بین رفته و علائم بی‌اختیاری ادرار، به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش می‌یابد. به دنبال جلسه تکمیلی درمان با Juliet، تغییر قابل ملاحظه‌ای در مشکلات و ناراحتی‌های بیمار دیده شده و رضایتمندی بالایی از سوی بیماران گزارش شده است و این بهبود کیفیت زندگی بیمار تا مدت‌ها ادامه می‌یابد.

Juliet سبب تحریک مخاط واژن شده به طوری که بافت واژن، الاستیسیته و لوبریسیته خود را مجدداً بدست آورده و ضخامت و نرمی مطلوبی را نشان می‌دهد. همچنین کیفیت بافت کف لگن (Pelvic floor) ارتقاء یافته و در نهایت موجب قوی‌تر شدن بافت واژن و حمایت بافت داخلی و دیواره‌های واژن می‌گردد.

مزایای Juliet:
  • دارای تأییدیه FDA آمریکا و CE اروپا
  • عدم سوختگی و ایجاد چسبندگی و عارضه برخلاف لیزر Co۲
  • بهبودی سریع با ماندگاری بیشتر
  • بدون نیاز به بی هوشی
  • تعداد جلسات کمتر نسبت به سایر لیزر‌ها
کمپانی Asclepion آلمان، تولید کننده لیزر Juliet یکی از معتبرترین تولید کنندگان انواع لیزر از جمله Er:YAG و CO۲ در جهان می‌باشد. محققین این شرکت به دلیل مشاهده عوارض کمتر و نتایج بهتر لیزر Er:YAG نسبت به لیزر CO۲، این نوع لیزر را جهت جوانسازی و درمان آتروفی واژن و SUI توصیه نموده اند.
مطالعات بافت شناسی نشان می‌دهد کلاژن سازی (Neocollagenesis) و ساخت عروق (Angiogenesis) در تمام نمونه‌ها بعد از یک جلسه درمان و با گذشت هفت روز قابل مشاهده می‌باشد. تمام بیماران با گذشت هفت روز از درمان، افزایش لوبریکانت، کاهش یا حذف درد هنگام نزدیکی، بهبود کیفیت رابطه جنسی و بهتر شدن بی‌اختیاری ادرار را گزارش کرده‌اند.
تجربه جهانی پزشکان در مورد لیزر ژولیت:

دکتر Anke Mothes از کشور آلمان

متخصص زنان و جراح Pelvic Floor - کلینیک دانشگاه Jena - آلمان
بیشتر بیماران من که تحت درمان با ژولیت بوده‌اند، بهبودی در علائم ادراری- تناسلی را بعد از ۲ جلسه درمان و با فاصله ۶ هفته‌ای گزارش کرده‌اند. درمان با ژولیت، بدون نیاز به جراحی و هورمون تراپی، با حداقل تهاجم و بدون درد و اتلاف زمان زیاد، می‌باشد. ژولیت، درمانی جدید و جایگزین برای متخصصین زنانی می‌باشد که می‌خواهند کیفیت زندگی بیمارانشان را در بالاترین سطح بهبود بخشند.

دکتر Evgini Leshunov
متخصص اورولوژی - کلینیک پروفسور Yutshovkayas مسکو - روسیه

ژولیت ابزاری کامل برای کار‌ها و درمان‌های روزمره من می‌باشد، چون می‌توانم درمان‌های مختلف از جمله آتروفی واژن، بی‌اختیاری ادرار، شلی و افتادگی واژن را درمان کنم. ژولیت راه جدیدی را برای متخصصین زنان و اورولوژیست‌ها باز کرده و کمک می‌کند تا نتایج کلینیکی به سطحی جدید و متفاوت برسد و اجازه می‌دهد تا بیمارانی که با انجام عمل جراحی و هورمون تراپی دچار مشکل می‌شوند، با روشی کم تهاجم و بدون جراحی و بدون نیاز به هورمون تراپی درمان شوند.
راز زنانگی خود را با لیزر ژولیت دوباره کشف کنید

پرفسور Rodolf Hilani و دکتر Stefano Manodoro
مدیر دپارتمان زنان و نازایی بیمارستان San Gerardo
دانشگاه Milano - Bicocca ایتالیا

ما ژولیت را به عنوان انتخابی جدید و عالی برای بیمارانمان یافتیم. تمام بیمارانمان که تحت درمان با ژولیت بوده‌اند، سلامتی واژن و بهبود در کیفیت زندگی شان را تجربه کرده‌اند.


دکتر Enas Alawi مدیر دپارتمان جراحی چاقی

بیمارستان خصوصی Algarhoud - دبی

در دپارتمان جراحی چاقی، از ژولیت در درمان بی‌اختیاری ادرار و شلی و افتادگی واژن در بیماران با BMI بالای ۴۰، استفاده می‌شود. نتایج در مقایسه با انتظارات اولیه، بسیار رضایت بخش بوده است. بیماران با ژولیت تغییر در زندگیشان را بدون نیاز به جراحی و هورمون تراپی و مهمتر از همه بدون عوارض، تجربه می‌کنند و راضی هستند.

تجربه جهانی بیماران با لیزر ژولیت:

خانم دانیلا، سن 45 سال از انگلستان
من به توصیه متخصص زنان تحت درمان با ژولیت قرار گرفتم. رابطه جنسی و زناشویی من رضایت بخش نبود و من نمی‌توانستم این را بپذیرم. تأثیر درمان روی من بسیار آشکار بود و در طول درمان بهبودی چشمگیری داشتم. یک ماه بعد از اولین جلسه درمان متوجه سفتی و تنگی واژن شدم. این درمان تغییری بزرگ در زندگی من ایجاد کرده و احساس می‌کنم به سن ۱۸ سالگی‌ام برگشته‌ا‌م.

خانم لورا، سن ۵۴ سال از ایتالیا

رابطه زناشویی من به طور کامل تغییر کرده بود. چرا که وارد مرحله یائسگی شده بودم. به جای لذت بردن از رابطه جنسی، لحظات سخت و درد آوری داشتم. یکی از دوستانم ژولیت را به من پیشنهاد کرد و من تنها می‌توانم بگویم، از ژولیت و متخصصینی که این درمان را انجام دادند سپاسگزارم در چند دقیقه زندگی من تغییر کرد و حالا احساس می‌کنم دوباره به دوران قبل از یائسگی برگشته‌ام.
راز زنانگی خود را با لیزر ژولیت دوباره کشف کنید

شرکت Asclepion بیش از ۳۵ سال به تولید انواع لیزرهای پیشرفته در زمینه‌های پوست، زیبایی و جراحی پرداخته و به عنوان شرکتی پیشرو در این حوزه شناخته می‌شود. این شرکت در قلب اپتیک دنیا در مرکز صنعت اپتیک کشور آلمان در شهر Jena واقع شده است و از پشتیبانی صنعتی و اپتیکی شرکت Carl Zeiss در امر تحقیق و گسترش تکنولوژی‌های جدید بهره می‌برد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج