۶۴۳۴۵۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دربی فوتبال ایتالیا برنده نداشت

دیدار حساس تیم های یوونتوس و اینتر از هفته شانزدهم سری آ با تساوی ۰-۰ به پایان رسید.

ورزش سه: دیدار حساس تیم های یوونتوس و اینتر از هفته شانزدهم سری آ با تساوی ۰-۰ به پایان رسید.

در این دیدار جذاب و تماشایی که در ورزشگاه خانگی یوونتوس برگزار شد، هر دو تیم موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند اما در نهایت توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی بدون گل به پایان رسید.
دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد تا اینکه در دقیقه ۸، اولین موقعیت جدی بازی ایجاد شد. روی ارسال خوان کوادرادو از سمت راست بود که توپ روی تیر دوم به ماریو مانژوکیچ رسید و ضربه سر محکم او می توانست به گل اول منجر شود اما سمیر هاندانوویچ توپ را برگشت داد؛ ضربه بعدی را هم خود مانژوکیچ زد اما این بار مدافعان اینتر توپ را دفع کردند.
در ادامه روند بازی تغییر چندانی نکرد و هر دو تیم در تلاش بودند تا از کوچک ترین فرصت ها برای رسیدن به دروازه هم استفاده کنند اما بازیکنان حریف به خوبی مانع از به ثمر رسیدن نقشه آنها می شدند.
دربی فوتبال ایتالیا برنده نداشت

در دقیقه ۲۳، پاس در عمق عالی مارسلو بروزوویچ می توانست یک خطر جدی روی دروازه یووه ایجاد کند اما حضور به موقع جورجو کیه لینی، مانع از باز شدن دروازه میزبان شد.
چند دقیقه ارسال آنتونیو کاندروا، یک خطر جدی روی دروازه یووه ایجاد کرد اما بار دیگر کیه لینی با حضور به موقع، مانع از رسیدن نرآتزوری به گل شد.
در دقایق پایانی نیمه اول یوونتوسی ها تا اندازه ای بازی را در دست گرفتند و چیزی نمانده بود که در آخرین ثانیه های این نیمه به گل برسند اما ضربه سر مانژوکیچ به تیر دروازه برخورد کرد تا نیمه اول بدون گل به پایان برسد.
دو تیم نیمه دوم را هم هجومی آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی، یکی دو موقعیت خوب روی دروازه ها ایجاد شد که در نهایت تبدیل به گل نشد.
دربی فوتبال ایتالیا برنده نداشت

در دقیقه ۶۰ هاندانوویچ بار دیگر ناجی دروازه اینتر شد و یک موقعیت بسیار خوب را از کواداردو گرفت. روی کرنری هم که برای یووه به دست آمد، مانژوکیچ بار دیگر صاحب موقعیت شد اما ضربه او راهی به چهارچوب دروازه اینتر پیدا نکرد.
بعد از اینکه بازی برای دقایقی از تب و تاب افتاد، در ۲۰ دقیقه پایانی بار دیگر دو تیم بر شدت حملات شان افزودند تا به سه امتیاز بازی برسند. اما در نهایت توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و این دیدار حساس با تساوی ۰-۰ به پایان رسید.
با این نتیجه اینتر ۴۰ امتیازی شد و همچنان در صدر قرار دارد و یوونتوس به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به ناپولی، با ۳۸ امتیاز در رتبه دوم جای گرفت. اما اگر ناپولی بتواند فردا فیورنتینا را شکست بدهد، می تواند صدر جدول را از اینتر پس بگیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج