۶۴۳۶۱۴
۶ نظر
۵۱۷۵
۶ نظر
۵۱۷۵
پ

بهترین وانت‌‌های سال ۲۰۱۷

خودروها برای آسان کردن زندگی انسان‌ها اختراع شده‌اند و به همین دلیل هر خودرویی با هدف رفع یک سری از نیازها طراحی شده است. خودروهای وانت که به پیکاپ نیز معروف هستند وظیفه حمل بار و تجهیزات را بر عهده دارند.

برترین ها - ترجمه از محمد کاملان: خودروها برای آسان کردن زندگی انسان‌ها اختراع شده‌اند و به همین دلیل هر خودرویی با هدف رفع یک سری از نیازها طراحی شده است. خودروهای وانت که به پیکاپ نیز معروف هستند وظیفه حمل بار و تجهیزات را بر عهده دارند. اما به لطف طراحی‌های زیبایی که این روزها در تمامی خودورها شاهد هستیم وانت‌ها نیز جذابیت خاصی پیدا کرده‌اند. جالب است بدانید از آنجایی که خودروهای وانت مشتریانی در بین شرکت‌ها و صنایع مختلف دارند، اخیراً شرکت‌های بزرگ خودروسازی وسواس بیشتری در ساخت آن‌‌ها به خرج می‌دهند. در نتیجه پیکاپ‌ها روزبه‌روز کارآمدتر و زیبا‌تر شده‌اند. به همین منظور خالی از لطف نیست اگر با هم نگاهی به بهترین وانت‌های سال ۲۰۱۷ داشته باشیم.

فورد اف ۱۵۰
بهترین وانت‌‌های سال ۲۰۱۷

حتماً این مصرع از شعر زنده‌یاد شهریار به گوش شما خورده است که می‌گوید «آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری»، انصافاً باید گفت این شعر در خصوص فورد اف ۱۵۰ صدق می‌کند و با وانتی طرف هستیم که به لحاظ فنی و زیباشناختی چیزی کم و کسر ندارد. این ویژگی‌ها باعث شده است تا مدل‌های مختلف فورد اف ۱۵۰ برای دهه‌های متمادی در کشورهای مختلف دنیا افتخار عنوان پرفروش‌ترین وانت را از آن خود کنند. فورد اف ۱۵۰ تمام انتظارهایی که از یک خودروی وانت توقع می‌رود را برآورده می‌کند و خریداران انتخاب‌های مختلفی برای موتور و تجهیزات داخلی این خودرو را پیش‌رو دارند.

جی‌ام‌سی سیِرا ۱۵۰۰ دِنالی
بهترین وانت‌‌های سال ۲۰۱۷

شرکت معتبر خودروسازی جی‌ام‌سی، طراحی این وانت را حسابی جدی‌ گرفته است و در جی‌ام‌سی سیِرا ۱۵۰۰ دنالی (GMC Sierra ۱۵۰۰ Denali)، با وانتی بسیار شیک و لاکچری طرف هستیم. جالب است بدانید بعضی از مدل‌های این وانت دارای تودوزی چرم و تجهیزات داخلی شیکی هستند که از چوب ساخته شده است. مدل استاندارد این وانت از موتور ۶.۲ لیتری از نوع V۸ بهره گرفته است و در داخل این خودرو نیز شاهد جدیدترین فناوری‌های دنیا برای سهولت رانندگی هستیم.

رام ۱۵۰۰ رِبِل
بهترین وانت‌‌های سال ۲۰۱۷

وانت‌ها برای حمل و نقل کالا و بارهای سنگین طراحی شده‌اند در نتیجه احتمال زیادی وجود دارد که بخواهید از وانت در محیط‌های بیرون از شهر و گل‌‌و‌لای استفاده کنید. رام ۱۵۰۰ ربل (Ram 1500 Rebel)، که اسم انگلیسی این خودرو سرکشی و شورشی‌ بودن را در ذهن تداعی می‌کند وانتی است بسیار قدرمند برای استفاده در محیط‌های خاکی و آف‌رُود. رام ۱۵۰۰ ربل به لحاظ موتوری نیز خودروی تمام عیاری است و دو موتور ۵.۷ لیتری از نوع V8 و ۳.۰ لیتری از نوع اکودیزل V6 را در اختیار راننده قرار می‌دهد.

هوندا ریج‌لاین
بهترین وانت‌‌های سال ۲۰۱۷

در نگاه اول به این وانت می‌توان این‌گونه برداشت کرد که هوندا، وانت ریج‌لاین (Ridgeline) را برای رانندگانی طراحی کرده است که نیاز به وانت دارند اما ترجیح می‌دهند طراحی وانت آن‌ها شبیه به خوروهای معمولی شاسی‌بلند باشد. هوندا بدنه ریج‌لاین را به صورت یکپارچه طراحی کرده است تا راننده در حین سواری با این وانت لرزش‌های کمتری را احساس کند. سیستم تعلیق این وانت نیز همانند خودروهای معمولی طراحی شده است تا در حین حرکت در جاده راننده کنترل بهتری در خودرو داشته باشد. در کنار تمامی این موارد هوندا در قسمت بار این وانت محفظه‌ای قفل‌دار را نیز برای قرار دادن اشیاء و کالاها تعبیه کرده است تا راننده کالاهای نسبتاً قیمتی را با خیال راحت در این قسمت قرار دهد.

شورولت کولورادو دیزل
بهترین وانت‌‌های سال ۲۰۱۷

به جرأت می‌توان گفت در شورولت کولورادو دیزل با یکی از باصرفه‌ترین وانت‌های روز دنیا طرف هستیم. این وانت مصرف سوخت بسیار کمی دارد و به لحاظ ابعاد نیز نسبت به سایر وانت‌های بزرگ بازار مقدار جمع‌و‌جورتر طراحی شده است. این امر باعث شده تا شورولت کولورادو وانتی مناسب برای حمل و نقل‌ کالا درون شهر و ترافیک‌های سنگین به حساب بیاید. از طرف دیگر در این وانت شاهد حضور فناوری‌های جدید و روز دنیا نیز هستیم.

فورد ۱۵۰ راپتور
بهترین وانت‌‌های سال ۲۰۱۷

این وانت فورد نیز خودرویی است همه‌فن‌حریف برای رانندگی در مسیرهای خاکی و سنگلاخ. فورد ۱۵۰ راپتور (Raptor) به گونه‌ای طراحی شده است تا تمامی نیازهای راننده را برآورده کند. فورد در نسخه جدید این وانت موتور V۸ بسیار قدرتمندی را جایگزین کرده است تا این وانت به عنوان یکی از سریع‌ترین وانت‌های حال حاضر به حساب بیاید. در کنار تمامی این موارد، صندلی‌ها و تودوزی فورد ۱۵۰ راپتور به‌گونه‌ای طراحی شده تا راننده در حین رانندگی در مسیرهای خاکی احساس خوب و خوشایندی داشته باشد.

تویوتا توندرا
بهترین وانت‌‌های سال ۲۰۱۷

به لحاظ استقامت و قدرت کمتر وانتی را سراغ داریم که یارای رقابت با تویوتا توندرا را داشته باشد. تویوتا برای اینکه مقاومت تویوتا توندرا را ثابت کند در سال گذشته یک دستگاه وانت تویوتا توندرا مدل ۲۰۰۷ را از مشتری قدیمی این شرکت خریداری کرد، جالب اینجاست که این خودرو بدون اینکه خم به ابروی خود بیاورد مسافتی بیشتر از یک میلیون و ششصد کیلومتر را طی کرده بود. تویوتا به عنوان یک برند ژاپنی سعی کرده تا لوازم یدکی این وانت محبوب در تمامی کشورهایی که فروخته می‌شود وجود داشته باشد تا مشتریان خدمات پس از فروش خوبی را دریافت کنند. تویوتا توندرا در مدل‌های مختلف با موتورهای متفاوت عرضه می‌شود.

نیسان تیتان
بهترین وانت‌‌های سال ۲۰۱۷

برند خودروسازی نیسان طرفداران زیادی در آمریکا دارد و نیسان برای راضی نگه‌داشتن دل مشتریان، نیسان تایتان (titan) را در آمریکا تولید می‌کند. جالب است بدانید اولین نسل از نیسان تایتان حدود ۱۳ سال پیش عرضه شده است. نسل‌های مختلف نیسان تایتان در وانت‌های آمریکایی حرف زیادی برای گفتن نداشتند اما انصافاً باید گفت داستان نیسان تایتان مدل ۲۰۱۷ فرق می‌کند و با وانتی طرف هستیم که به خوبی از خجالت رقبای آمریکایی خود بر می‌آید. در نیسان تیتان مدل ۲۰۱۷ شاهد موتوری ۵.۶ لیتری از نوع V۸ هستیم که ۳۹۰ اسب‌بخار قدرت را در اختیار راننده قرار می‌دهد. داخل نیسان تایتان نیز به زیبایی تودوزی شده و این وانت از تجهیزات جدید و نوآورانه‌ای بهره گرفته است.

تویوتا تاکوما
بهترین وانت‌‌های سال ۲۰۱۷

تویوتا تاکوما ۲۰۱۷ گزینه مناسبی برای رانندگانی است که دنبال یک وانت حرفه‌ای و کم‌مصرف می‌گردند. این خودرو دارای کابین کوچک و جمع‌و‌جوری است که تجربه رانندگی لذت‌بخشی‌ را در اختیار راننده قرار می‌دهد. این کابین از بیرون نمایی کوچک دارد اما انصافاً داخل آن فضای قابل قبولی را در اختیار سرنشینان قرار می‌‌دهد. تویوتا تاکوما به لحاظ فناوری‌های جدید نیز از امکانات ویژه‌ای برخوردار است اما باز هم رقبا در این زمینه بهتر عمل کرده‌اند. در این وانت شاهد حضور یک موتور V6 و ۵ دنده دستی یا ۶ دنده اتوماتیک هستیم. آزمایش‌های انجام شده بر روی تویوتا تاکوما نشان داده است که این خودرو به خوبی از پس جاده‌های سنگلاخ و مسیرهای دشوار بر می‌آید.

نیسان فرانتیِر
بهترین وانت‌‌های سال ۲۰۱۷

آخرین وانت از فهرست بهترین‌ وانت‌های سال ۲۰۱۷ به وانتی اختصاص دارد که نقدهای مثبت و منفی مختلفی را از انجمن‌های خودرو دریافت کرده است. به‌عبارت دیگر نیسان فرانتیر ۲۰۱۸ طرفداران و مخالفان زیادی دارد. اگر از طرفداران خودروهای نیسان باشید حتماً به خوبی میدانید که فرانتیر به عنوان کوچک‌ترین وانت نیسان به حساب می‌آید و اندازه آن نسبت به نیسان تایتان که در بالا به آن اشاره شد کوچکتر است. به لحاظ قیمت نیز نیسان فرانتیر در رده وانت‌های خوش‌قیمت در بازارهای جهانی قرار می‌گیرد.
موتور استاندارد نیسان فرانتیر ۲۰۱۸ از نوع ۲.۵ لیتری است که می‌تواند ۱۵۲ اسب‌بخار قدرت را در اختیار راننده قرار دهد. این‌گونه که پیداست نیسان فرانتیر بدنه‌ای چندان محکم ندارد چرا که در آزمایش‌های ایمنی خودرو امتیازهای بسیار پایینی کسب کرده است. به این نکته نیز اشاره کنیم که این خودرو به عنوان یک وانت، تجربه رانندگی خوبی را در اختیار راننده قرار می‌دهد. در مجموع باید گفت همان‌گونه که اشاره کردیم نیسان فرانتیر خودرویی است که طرفداران خاص خود را دارد و همین امر باعث شده است تا به فهرست بهترین وانت‌های ۲۰۱۷ راه پیدا کند.
در این قسمت به پایان فهرستی از ۱۰ وانت برتر سال ۲۰۱۷ رسیدیم، اگر شما هم از طرفداران وانت و پیکاپ هستید و خودرویی را سراغ دارید که ما به آن اشاره‌ای نکردیم پیشنهاد می‌کنیم نام این خودرو را در قسمت نظرات با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرتاج

      پس پراید کارا چی شده؟

    • بدون نام

      پس آبی لیسان (نیسان) کو؟

    • بدون نام

      تراک فقط امریکا

    • علی

      تاکوما رو عشقه

    • محمد

      اقا قبول نیست وانت پراید توشون نبود

    • منوچهر

      لیستی که وانت پراید توش نباشه رو باید آتیش زد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج