۶۴۵۲۴۰
۲۹ نظر
۵۰۴۶
۲۹ نظر
۵۰۴۶
پ

دوران مجردی از نظر ستاره‌های هالیوود

اگر چه متاهلی، حال و هوای خودش را دارد اما از لذت های دوران مجردی نیز نمی توان گذشت. همه ما این دوران را تجربه کرده ایم اما زاویه دید افراد نسبت به تنهایی متفاوت است. اگر دوست دارید بدانید که ستاره های هالیوود در مورد دنیای مجردی و تنهایی چه نظری دارند، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: اگر چه متاهلی، حال و هوای خودش را دارد اما از لذت های دوران مجردی نیز نمی توان گذشت. همه ما این دوران را تجربه کرده ایم اما زاویه دید افراد نسبت به تنهایی متفاوت است. اگر دوست دارید بدانید که ستاره های هالیوود در مورد دنیای مجردی و تنهایی چه نظری دارند، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.
اپرا وینفری
دوران مجردی از نظر ستاره‌های هالیوود
این طور به نظر می رسد که اپرا وینفری از دوران مجردی خود کاملا راضی است، زیرا او تا این سن هنوز تن به ازدواج نداده است. او از نصیحت های دیگران در مورد خودش می گوید، این که مدام او را برای تصمیمی که گرفته است سرزنش می کنند. اما اعتقاد او در مورد زندگی مجردی این است: « یک زن با رابطه عاطفی اش تعریف نمی شود. من از تصمیمی که گرفته ام هیچگاه پشیمان نمی شوم زیرا تنهایی ام را دوست دارم. من در حال حاضر مردی را دوست دارم اما این دلیل نمی شود که رابطه ام را با او رسمی کنم. او در زندگی من هست، مانند خیلی چیزهای دیگر و من هیچ کمبودی در زندگی ام احساس نمی کنم تا وادارم کند که شرایط کنونی ام را تغییر دهم.»
رشیدا جونز
دوران مجردی از نظر ستاره‌های هالیوود
رشیدا جونز از این که جامعه به یک زن مجرد نگاه بدی دارد، شکایت می کند. او می گوید: «حتی اگر ما هم دوست داشته باشیم که تنها زندگی کنیم، دیگران نمی گذارند. من در دوران کودکی آرزو داشتم که مردی با یک اسب سفید بیاید و مرا نجات دهد. اما امروزه این نگاه برایم خنده دار است. واقعا از چه چیزی مرا نجات دهد؟ من زندگی فوق العاده ای دارم! از این که شوهر یا فرزندی ندارم، اصلا پشیمان نیستم و برخلاف بسیاری از افراد دیگر، احساس بازنده بودن نمی کنم.»
زندیا
دوران مجردی از نظر ستاره‌های هالیوود
زندیا معمولا از رابطه عاطفی اش حرفی نمی زند زیرا عشق اش کارش است و ترجیح می دهد که در حال حاضر تمرکزش را بر آن بگذارد. به قول او: «اکنون در شرایطی هستم که رابطه عاطفی برای من در اولویت های بعدی زندگی ام قرار دارد. من وقتی برای بیرون رفتن از خانه و آشنا شدن با افراد جدید ندارم و ترجیح می دهم که تفریحاتم را با همان دوستان قدیمی ام داشته باشم. من از مجرد بودن خودم بسیار راضی ام.»
ساندرا بولاک
دوران مجردی از نظر ستاره‌های هالیوود
ساندرا بولاک برای داشتن یک زندگی ایده آل، به هیچ کسی جز خودش نیازی ندارد. او در مصاحبه ای گفت: «اگر ما در رابطه ای سالم باشیم که خب، فوق العاده است! اما من فکر می کنم که در تنهایی چیزی را از دست نداده ام. شاید یک روزی من هم تن به ازدواج بدهم اما اگر این اتفاق نیافتد، باز هم کارهای زیادی برای انجام دادن دارم.»
کلویی کارداشیان
دوران مجردی از نظر ستاره‌های هالیوود
کلویی کارداشیان معتقد است: «همه ما به تنهایی احتیاج داریم. در واقع در این دوران است که می توانیم روی خودمان تمرکز کنیم. به نظرم زمانی که ما از یک رابطه عاطفی بیرون آمدیم، باید به خودمان زمان دهیم. به سرعت وارد رابطه دیگرش شدن اشتباه است. ما در تنهایی خود می توانیم دردهایمان را تسکین دهیم، می توانیم بفهمیم که چه اشتباهاتی داشته ایم و چگونه باید آنها را برطرف کنیم.»
درو بریمور
دوران مجردی از نظر ستاره‌های هالیوود
درو بریمور قبل از این که عاشق کسی شود، عاشق خودش است. به نظر او: «یک رابطه عاطفی در اولویت دوم زندگی من است. من سالهای زیادی را در تلاش برای عاشقی کردن، دوست داشته شدن و درک یک رابطه عاشقانه گذراندم اما در سالهای اخیر فهمیدم که زندگی این نیست. من دیگر فقط نقش یک مادر را ندارم، من فقط یک معشوقه نیستم بلکه زاویه دید دیگری نسبت به خودم پیدا کرده ام که در روحیه ام تاثیر بسزایی گذاشته است.»
جنیفر لوپز
دوران مجردی از نظر ستاره‌های هالیوود
جنیفر لوپز درک کرده که آنچه ما در وجود دیگران می گردیم، به طور شگفت آوری در درون خودمان وجود دارد. «من همیشه به دنبال یک شاهزاده در زندگی ام بوده ام اما اکنون می دانم که از تمام آنها قوی ترم. در واقع آن کسی که ناجی من است، تنها خود منم.»
امیلیا کلارک
دوران مجردی از نظر ستاره‌های هالیوود
امیلیا کلارک دوست دارد که به جای تقسیم کردن وقت و انرژی اش برای فرد دیگری، آن را صرف خودش کند. او می گوید: «مردم از من می پرسند که اکنون با چه کسی در رابطه ام و زمانی که به آنها می گویم «هیچکس» تعجب می کنند. من در حال حاضر درگیری های زیادی دارم و به نظرم مجرد بودن در این شرایط کاملا طبیعی است.»
جنیفر لورنس
دوران مجردی از نظر ستاره‌های هالیوود
جنیفر لورنس درک نمی کند که چرا افراد انقدر نسبت به تنهایی دید بدی دارند. او اعتراف می کند: «من آدم تنهایی نیستم، هیچوقت هم نبوده ام. به نظرم تنهایی اصلا ناراحت کننده نیست و من هیچ کمبودی در این شرایط احساس نمی کنم.»
جنیفر آنیستون
دوران مجردی از نظر ستاره‌های هالیوود
این ستاره خوشحال است که مردم متوجه شده اند هر کسی اختیار زندگی خودش را دارد. یکی دوست دارد ازدواج کند و تشکیل خانواده دهد، در حالی که دیگری تنهایی را ترجیح می دهد. جنیفر می گوید: «زنان فهمیده اند که تنها برای بچه دار شدن، مجبور نیستند تن به ازدواج بدهند. زندگی نسبت به سالهای قبل تغییر کرده و هزاران راه برای یک زندگی شاد مجردی وجود دارد.»
تیلور سوئیفت
دوران مجردی از نظر ستاره‌های هالیوود
تیلور سوئیفت از تنهایی هایش نهایت استفاده را می کند. او می گوید: «تنها بودن با تنها شدن فرق دارد. ما در تنهایی هایی که خودمان انتخاب می کنیم می توانیم کارهای زیادی انجام دهیم. به عنوان مثال من زمان هایی که تنها هستم، شمع های عطردار برای خودم روشن می کنم، چراغ ها را خاموش می کنم و آهنگ مورد علاقه ام را می گذارم.. در واقع من از مجردی ام نهایت لذت را می بردم. اگر شما هم تنهایی خود را آنطور که دوست دارید بگذرانید، هیچگاه از آن پشیمان نخواهید بود.»
کیتی پری
دوران مجردی از نظر ستاره‌های هالیوود
کیتی پری می گوید: «ما برای شاد بودن به دیگران احتیاجی نداریم. ما توانایی های لازم را برای این که اتفاقات خوشی را در زندگی مان رقم بزنیم، داریم. برای داشتن یک پایان خوش، نه یک مرد با اسب سپید، بلکه خودمان کافی هستیم.»
کیکه پلامر
دوران مجردی از نظر ستاره‌های هالیوود
برای پلامر مجرد بودن فرصتی است تا او به خودش توجه بیشتری نشان دهد. او ترجیح می دهد که به جای دیگری، تمرکزش را بر خودش بگذارد. «به نظر من زندگی مجردی واقعا هیجان انگیز است. می دانید چرا؟ زیرا شما تازه در این شرایط خودتان را می شناسید، تازه می فهمید به جای این که تمام انرژی تان را روی رابطه عاطفی تان بگذارید، باید خودتان را دوست داشته باشید.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سیمین

      اینا که بعضیاشون ازداج کرده بودند و طلاقم گرفته بودند

    • ریحانه

      خوبه از تنهایی خوششون نمیادهر روز با یکی هستند اگه دوست داشتند دیگه چی میشد

    • بدون نام

      اینا کجا تنهان? شما تنهایی رو فقط به اسم تو شناسنامه می بینید آیا! اینا که هر چندماه یه پارتنر عوض می کنند

    • بدون نام

      این جنیفر لارنس با اون فیلمایی که بازی میکنه دیگه تنها بودنش چیه تنهایی ما ایرانیای مجرده که..چی بگم هیعییییی

    • محمد

      اینا هرکدام یه لشکر پسر همیشه دارن بعد میان از تنهایی و مجردی حرف میزنن,با این گزارش سراسر غیرواقعی مثلا میخواهید به مجردها مخصوصا دخترهای مجرد روحیه بدهید ؟واقعا خسته نباشید

    • asal

      با امکاناتی که اینا دارن این چیزا لذت بخشه با پولایی که اینا پارو می‌کنن منم منتظر شاهزاده نیستم!!!

    • بدون نام

      کاربر بدون نام ۱۵:۰۵ با چه حسرتی حرف میزنی اخی

    • شیما

      منمـ ک عاشق مجردی ام و مطمئنم در اینده میتونم برای خودم خونه بگیرم و تنهایی رویاهامو توش بسازم...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آفرین عزیزم بهترین کارو میکنی

    • بدون نام

      من اگه به گذشته برمیگشتم هیچ وقت وهرگز ازدواج نمی‌کردم وتااخرعمرمجرد میموندم

    • بدون نام

      من هم تنهام. تنهایی بد دردیه. هیچ کس تو زندگیم نیست. آخه چرا هیچ کسی منو دوست ندارهـ :)

    • بدون نام

      گربه دستش به گوشت نمی رسه میگه پیف پیف بو میده! کدوم دختریه که نخواد محبوب و معشوق و مادر باشه.

    • بدون نام

      یعنی تو هالیوود مرد مجرد نداریم من نمیدونستم یا....

    • بدون نام

      اینا رو برا ما نذارید چون دوران مجردی خارجیا با ما فرق می کنه؛چون خارج از ازدواج هم رابطه دارن پس نصیحتاشون به درد ما نمیخوره

    • بدون نام

      ما اگه هم بخواییم تنها زندگی بکنیم این مردم فضول نمیذارن.خودشون بدبختن میخوان تو رو هم مثل خودشون بشی.

    • بدون نام

      شیما معلومه که خواستگار نداری و ترش کردی

      پاسخ ها

      • الهامـ

        تو خانواده شما به دختری که می خواد خودساخته باشه و تکیه
        اش به امثال مردهای بی وجودی مثل تو نباشه میگن ترشیده؟
        مال کدوم در و دهاتی؟

    • ياسيما

      ظاهرا کاسبي و جذب پول و تبليغات مجرد موندن و ازدواج سفيد و اين حرفاس
      انجام ماموريت سربازي براي کاخ هاي هاليووديا ، انجام کارگري و مزدوري و بلندگوي قلدر طلبچي هاي بين الملليه و بس؟

    • ياسيما

      ظاهرا کاسبي و جذب پول و تبليغات مجرد موندن و ازدواج سفيد و اين حرفاس
      انجام ماموريت سربازي براي کاخ هاي هاليووديا ، انجام کارگري و مزدوري و بلندگوي قلدر طلبچي هاي بين الملليه و بس؟

    • نگار

      فقط مونده بود جنیفر لوپز از خوبی مجردی بگه برامون.اینا وسط پارتنر عوض کردناشون یه روز یکشنبشون خالیه همونو مجردی حساب میکنن ازش لذت میبرن شمع روشن میکنن یوگا میرن نه ده سال تنهایی رو :))))

    • بدون نام

      حرفاشونو کاملا درک میکنم ؛ عالی

    • بدون نام

      اینامجردنیستن بیوه یامطلقه هستندهمشونم شریک جنسی دارن کجامجردن؟؟

    • بدون نام

      اینا فقط با رسمیت دادن به رابطه شون مخالفند و مجرد به حساب نمیاند

    • بدون نام

      اونا که میگن اینا پارتنر دارن، خب دختری که تو دوران مجردی با یکی دوسته، متاهل به حساب میاد؟ نخیر. زندگی متاهلی فقط به داشتن شریک زندگی نیست، خیلی با دوران مجردی و نامزد بازی فرق میکنه

    • رویا

      بدون نام پارتنر چیه؟جنیفر لوپز هفت تا شوهر کرده بچم داره جدا شده اینا خیلیاشون شوهرم کردن جدا شدن ده تا پارتنرم کهنه کردن تا حالا دیگه مجردیشون کی بوده؟ده سالگیشونو میگن لابد

    • حسین

      کلا خوندن اینجور متن‌ ها تلف کردن‌ وقته نخونید اینارو

    • شیما

      اقا یا خانم ب ظاهر محترم من هنوز سیزده سالمه موقع حرف زدن بفهم چی داری میگی.

    • شیما

      بزرگترین مشکل ما ایرانی ها اینه که عقیده ها و نظرات دیگرانو مسخره میکنیم بدون هیچ فکر کردنی حرفهامونو میزنیم.متاسفم برای خودم و شما

    • الهامـ

      اینا اونقدر با این هنرپیشه و اون آدم معروف و مشهور و پولدار و ورزشکار و....گشته ان که دلزده شده ان.خیلی هاشون زندگی های مشترک طولانیی رو شکسته ان و از هم جدا شده ان..با این پولی که اینا درمیارن و اون حجم از رابطه ای که اینا دارن والله منم بودم ترجیح میدادم تنها بمونم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج