۶۴۵۳۵۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

مشحون: همیشه «یار» بوده و «بار» نبوده‌ام

عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک گفت: پس از اعلام نامم در لیست خبرگان ورزشی با علی کفاشیان مشورت کردم و به ایشان گفتم که نباید در انجام وظایف محوله کوتاهی کرد.

خبرگزاری تسنیم: انتخابات کمیته ملی المپیک در حالی ۲۵ دی ماه سال ۹۶ برگزار می‌شود که در هفتاد و پنجمین جلسه هیئت اجرایی این کمیته، محمود مشحون، علی کفاشیان، رضا صالحی امیری، طاهره طاهریان و میترا نوری به عنوان خبره ورزشی انتخاب و معرفی شدند.

محمود مشحون، رئیس پیشین فدراسیون بسکتبال و عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک در مورد اعلام نامش در لیست فوق به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: پس از اعلام نامم در لیست خبرگان ورزشی با علی کفاشیان مشورت کردم و به ایشان گفتم که نباید در انجام وظایف محوله کوتاهی کرد.

او ادامه داد: من همیشه سرباز نظام بوده‌ام و افتخار می‌کنم که نظام به من اعتماد داشته است. خوشحالم که همیشه «یار» بوده و «بار» نبوده‌ام.

مشحون در مورد احتمال کاندیداتوری در پست نایب رئیسی کمیته ملی المپیک گفت: من این موضوع را از شما می‌شنوم و باید بگویم که آنچه که وظیفه‌ام بوده برای ورزش انجام داده‌ام. هنوز هیچ تصمیمی در مورد کمیته ملی المپیک نگرفته‌ام چون زمان زیادی برای این کار دارم اما از حسن اعتماد و لطف دوستان در هیئت اجرایی، سپاسگزارم.

رئیس پیشین فدراسیون بسکتبال در مورد ملاقات خود را سرپرست جدید این فدراسیون نیز صحبت کرد: آقای پریچهره، نهایت لطف را به من داشت. تا کنون کسی در ورزش چنین رفتاری با من نداشته است که جای قدردانی ویژه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج