۶۴۵۵۱۲
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

۲۰ هزار دلار پول سیگار چرچیل!

هنوز بعد از بیش از چهل سال از فوتش، وینستون چریچیل یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های تاریخی نزد مردم انگلستان است و بسیاری او را یکی از دلایل اصلی پیروزی متفقین در جنگ جهانی دوم می‌دانند.

سینما گیمفا: هنوز بعد از بیش از چهل سال از فوتش، وینستون چریچیل یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های تاریخی نزد مردم انگلستان است و بسیاری او را یکی از دلایل اصلی پیروزی متفقین در جنگ جهانی دوم می‌دانند.
۲۰ هزار دلار پول سیگار چرچیل!

حالا جو رایت (کارگردان «آنا کارنینا» و «غرور و تعصب») با فیلم «تاریکترین ساعت» قصد دارد یکی از مهمترین لحاظ زندگی این سیاستمدار را به تصویر بکشد، آن هم با فیلمنامه‌ای از آنتونی مک‌کارتن (تئوری همه‌چیز) و با بازی گری اولدمن در نقش چرچیل. فیلم داستان بحرانی در اوج جنگ جهانی دوم برای ویسنتون چریچل است: آیا او به مذاکرات صلح با آلمان نازی تن می‌دهد و یا به خاطر ارزش‌هایی که به آن باور دارد به نبرد علیه ارتش هیتلر ادامه خواهد داد. در این راه او باید در مقابل اعضای پارلمان انگلستان و شاه جورج ششم (بن مندلسون) قرار بگیرد. آماده شدن اولدمن برای نقش چرچیل چندان هم بدون دردسر نبوده است.

گری اولدمن برای بازی در نقش ویسنتون چرچیل نمی‌توانست به اندازه‌ی کافی وزن اضافه کند پس به استودیوی کاشیرو سوجی، طراح مشهور چهره‌پردازی رفت و به او گفت اگر گریم چرچیل را قبول نکنی من هم فیلم را بازی نمی‌کنم. سوجی چهار سال بعد از شاهکارش «مورد عجیب بنجامین باتن» خودش را بازنشسته کرده بود اما با اصرار اولدمن دوباره کار را شروع کرد.

سوجی بالاخره توانست لباسی را برای گری اولدمن بسازد که فقط شش کیلو بود. گریم آنقدر به چرچیل شباهت داشت که وقتی یک تاریخ‌نگار سر صحنه آمد تا به بازیگران درباره‌ی شخصیت‌ها توضیحاتی بدهد، عکس‌های گریم گری اولدمن را با خود وینستون چرچیل اشتباه گرفت.

نکته‌ی جالب دیگر درباره‌ی فیلم «تاریک‌ترین ساعت» این است که گری اولدمن در فیلم نزدیک به چهارصد عدد سیگار برگ کشیده و هر پوک به سیگارهای کوبایی رومیو جولیتا که سیگار مورد علاقه‌ی ویسنتون چرچیل بوده نزدیک به پنجاه دلار خرج برداشته. به این معنا که بیست هزار دلار از این فیلم سی میلیون دلاری فقط خرج سیگار‌ شده است.

«تاریک‌ترین ساعت» یکی مدعیان اصلی فصل جوایز امسال است و خیلی‌ها امیدوارند که طلسم جایزه نگرفتن گری اولدمن با این نقش متفاوتش شکسته شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج