۶۴۵۷۱۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

گتوزو: با دوناروما مانند یک هیولا رفتار می کنند

جنارو گتوزو، اعلام کرد کاملا از دوناروما حمایت می کند و نمی گذارد او آسیب روحی ببیند.

طرفداری: میلان موفق شد با نتیجه ۳-۰، هلاس ورونا را شکست داده و به مرحله بعد جام حذفی ایتالیا صعود کند. در این بازی کورواسود میلان، بنری اعتراضی نسبت به حواشی پیرامون دوناروما نشان داد که باعث احساساتی شدن این سنگربان جوان شد. گتوزو در نشست مطبوعاتی پس از بازی، به این مساله اشاره کرد و گفت:

باید به بازی های مهمی که پیش روی مان قرار دارد فکر کنیم. وقتی موقع دربی فرا برسد، به آن فکر خواهیم کرد. فعلا باید در این مسیر ادامه دهیم تا قدرتمان را بازیابیم. عملکرد تیم خوب بود، اما استثنایی نبود. باید پیشرفت کنیم. اینتر تیم قدرتمندی است که برای اسکودتو می جنگد. باید برای آن بازی آماده شویم. در حال حاضر رتبه چهارم مانند سراب است. باید بازی به بازی پیش برویم.

گتوزو: با دوناروما مانند یک هیولا رفتار می کنند

دوناروما ۱۸ ساله است و قطعا تحت تاثیر قرار می گیرد. فقط می توانم به خاطر عملکردش تشکر کنم. در این محدوده سنی، او بهترین دروازه بان دنیاست. از چهره اش می شود فهمید خوشحال نیست. او ورزشکاری بزرگ و پسری عالی است. برای حمایت و حفاظت از او، همه کار خواهم کرد. باشگاه وقتی می گوید نیازی به فروش نیست، چرا در این مورد صحبت می کنیم؟ به طرفداران احترام می گذارم، ولی دوناروما از اینکه بعد از هفت ماه اولین بار به او بازی ندادم، از من دلخور شد. خود بازی به کنار ،حتی یک جلسه تمرینی را هم از دست نمی دهد.

مردم می خواهند بدانند جیجو واقعا می خواهد بماند یا قصد رفتن دارد. می توانم بگویم او ورزشکاری حرفه ای است. من سرمربی میلان هستم و می توانم بگویم که او درخواست جدایی نداده است. در مورد مینو رایولا چیزی نمی دانم. نمی دانم که می خواهد بازیکن را به تیم دیگری ببرد یا نه. فعلا جیجو برای من واقعا عالی بازی می کند. در این مورد، حس بدی دارم. انسان ها طوری جیجو را نشان می دهند که انگار یک هیولاست. او لایق این چیزها نیست. خوشبختانه 9 هزار طرفدار در ورزشگاه بود. تصور کنید اگر 50 هزار نفر به او توهین می کردند، چه می شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج