۶۴۶۴۸۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

پوچتینو: از حرف‌های گواردیولا ناراحت نیستم

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام، تاکید کرد که از پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، به دلیل اینکه تیم او را تیم هری کین توصیف کرده بود، ناراحت نیست.

ورزش سه: مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام، تاکید کرد که از پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، به دلیل اینکه تیم او را تیم هری کین توصیف کرده بود، ناراحت نیست.

گواردیولا و پوچتینو فردا در حالی مقابل هم قرار می گیرند که در حال حاضر سیتی با 18 امتیاز برتری نسبت به حریف، در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد.
دو ماه قبل بود که گواردیولا اعلام کرده بود تاتنهام تیمی است که تنها به هری کین تکیه دارد و از قدرت گلزنی او سود می برد؛ هرچند او بعدا اعلام کرد قصد توهین به تیم پوچتینو را ندارد.
اکنون سرمربی آرژانتینی تاتنهام، در مورد آن اظهارنظر سرمربی سابق بارسا گفت:" من صحبت هایی با اعضای کادر فنی داشتم. این اتفاقی بود که در آن زمان رخ داد. در نهایت موضوع مهمی نیست.

پوچتینو: از حرف‌های گواردیولا ناراحت نیستم
ما رابطه بسیار خوبی دارم. من پپ را تحسین می کنم و همه کارهایی که او در بارسلونا، بایرن مونیخ و حالا در منچسترسیتی انجام داده است. فکر می کنم او یکی از مربیانی است که من در فوتبال به آنها نزدیک هستم. من حالا همه چیزهایی که در گذشته رخ داد را فراموش کردم. فکر می کنم او هم همین طور باشد."
پوچتینو همچنین در پاسخ به این سوال که آیا از صحبت های گواردیولا برای انگیزه دادن به بازیکنانش پیش از دیدار فردا استفاده خواهد کرد یا نه، خندید و گفت:" مطمئن باشید، ما همدیگر را خواهیم دید و احوالپرسی می کنیم. ما دوستان مشترک زیادی داریم. احترام مهمترین مسئله است.
من نه تنها شور و احساس او در مورد فوتبال را تحسین می کنم و به آن احترام می گذارمو، او را از زمان حضور در بارسلونا می شناسم؛ از 21 سال قبل. او از من بزرگتر است. البته مشکلی نیست. مهمترین مسئله این است که از فوتبال لذت ببریم."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج