جاباما
۶۴۶۷۸۱
۱ نظر
۵۷۶۴
۱ نظر
۵۷۶۴
پ

مرکز اسكن و طراحی ٣ بعدی جراحی زيبايی صورت

در این مقاله قصد نداریم به چرایی رواج این جراحی‌ها بپردازیم و یا بررسی کنیم رواج زیاد عمل‌های زیبایی خوب است یا بد، بلکه هدف این مقاله پرداختن به این نکته است که درصد بالایی از دختران و پسرانی که اقدام به جراحی زیبایی می‌کنند از نتیجه راضی نیستند و اینکه به کارگیری از مدل ۳ بعدی شرایط را تغییر می‌دهد یا خیر؟

برترین ها: حالا دیگر می توان گفت سال هاست که عمل های گوناگون زیبایی بازار مناسب خود را پیدا کرده و در میان هر دو جنسیت رواج زیادی دارد. در این مقاله قصد نداریم به چرایی رواج این جراحی ها بپردازیم و یا بررسی کنیم رواج زیاد عمل های زیبایی خوب است یا بد، بلکه هدف این مقاله پرداختن به این نکته است که درصد بالایی از دختران و پسرانی که اقدام به جراحی زیبایی می کنند از نتیجه راضی نیستند و اینکه به کارگیری از مدل ۳ بعدی شرایط را تغییر می دهد یا خیر؟

قطعا همه ما حتی اگر خود تجربه این نوع جراحی ها را نداشته باشیم، دوستان و آشنایانی را می شناسیم که برای زیبا یا جذاب تر شدن و یا رفع نقصی در ظاهر، به زیر تیغ جراحان زیبایی رفته اند. مسئله ای که بسیار رایج است راضی نبودن از ظاهر جدید عضویست که خیال زیبا تر شدنش را داشتند.

این مسئله با وجود تحقیق فراوان برای پیدا کردن زبده ترین جراح زیبایی، گریز ناپذیر به نظر می رسد. چرا که با وجود جلسات مشاوره زیاد، نتیجه به چند ساعت اتاق عمل و قدرت تخیل و تصور جراح بستگی دارد و هرچقدر هم که جراح ماهر باشد باز جراحیست و هزار و یک مسئله غیر قابل پیش بینی.

عدم رضایت از ظاهر جدید بعضا افراد را به سمت جراحی های دوباره و چند باره سوق می دهد و در نهایت ممکن است صدمات غیر قابل جبرانی به ظاهر و اعتماد به نفس فرد بزند.

مرکز اسكن و طراحی ٣ بعدی جراحی زيبايی صورت

آیا مدل ۳ بعدی مشکل را حل می کند؟

امروزه هستند موسساتی که به جای اینکه دست یافتن به ظاهر خواسته شده را منوط به شانس بدانند از تکنولوژی بهره می برند و مدعی هستند نتیجه حاصله رضایت بخش است.

روند کار چگونه است؟

در این موسسات که علاوه بر جراحان زیبایی، مهندسان زبده ای در رشته های مرتبط را هم در استخدام خود دارند، چهره فرد پیش از اعمال هر تغییری اسکن می شود. پس از حصول توافق بین جراح و مراجعه کننده بر سر ظاهر جدید عضوی که قرار است به زیر تیغ برود، مهندسان و کارشناسان نرم افزار دست به کار می شوند. پس از طراحی چهره ایده آل فرد که قرار است پس از عمل حاصل شود، با بهره گیری از چاپگر های 3 بعدی مدل هایی از چهره فرد پیش و پس از عمل تولید شده و در اختیار جراح قرار می گیرد.

این مدل های 3 بعدی کمک می کند فرد و جراح به توافقی 100 درصد بر سر ظاهر ایده آل دست پیدا کنند اما این امتیاز اصلی این مدل ها نیست. در حقیقت این مدل های 3 بعدی در حین جراحی شبیه به الگو و یا سر مشق عمل می کند. حالا دیگر نیازی نیست جراح در حین عمل چهره 3 ماه آینده فرد را تصور کند بلکه کافیست نگاهی به یکی از مدل ها بیاندازد. علاوه بر همه این ها پیش از عمل با استفاده از مدل ها، قالب های کنترلی ساخته می شود و در اختیار جراح قرار خواهد گرفت. این قالب ها در حین جراحی بر روی عضو در حال جراحی قرار می گیرد و جراح را آگاه می کند که جراحی در مسیر از پیش تعیین شده قرار دارد یا نه.

با استفاده از این تکنولوژی جراح می تواند تمام تمرکز خود را روی پروسه ی جراحی بگذارد و یک تخمین اشتباه از طرف او منجر به ظاهری متفاوت نخواهد شد. همان طور که مشاهده می کنید بهره بردن از تکنولوژی طراحی مدل 3 بعدی می تواند تا حد رضایت بخشی به حصول نتیجه مشخص قطعیت ببخشد و نقش عنصر شانس را کمرنگ کند.

مرکز اسكن و طراحی ٣ بعدی جراحی زيبايی صورت

مراحل فرآیند جراحی با استفاده از مدل های ۳ بعدی و قالب های کنترلی:

مرحله اول:

ابتدا چهره شما با استفاده از پیشرفته ترین اسکنر های ۳ بعدی توسط متخصصین اسکن می شود.

مرحله دوم:

در جلسه مشاوره پیش از عمل، چهره بعد از عمل شما با حضور جراح و متخصص طراحی با نظر پزشک و سلیقه ی خودتان طراحی می گردد.

مرحله سوم:

در این مرحله شما طراحی چهره قبل و بعد از جراحی را با مشاوره پزشکان مختلف مجموعه مقایسه می کنید.

مرحله چهارم:

در این مرحله متخصصین موسسه با استفاده از پیشرفته ترین برنامه ها، آنالیز دقیقی بر روی چهره طراحی شده و بعد از عمل شما انجام می دهند.

مرحله پنجم:

در این بخش قالب های کنترلی بر اساس فرم ایده آل عضو از پیش طراحی شده و به طور جداگانه برای هر فرد ساخته می شود.

مرحله ششم:

در این مرحله جراح با استفاده از قالب های کنترلی، درستی فرآیند جراحی را کنترل می کند.

همچنین شما به عنوان مراجعه کننده به موسسه، می توانید انتظار برخورداری از این خدمات را داشته باشید:

• اسکن سه بعدی صورت

• طراحی سه بعدی صورت

• آنالیز دقیق تغییرات چهره

• جراحی بینی با استفاده از قالب کنترلی

• جراحی فک، چانه و سایر جراحی‌های زیبایی صورت

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مرسی

      تشکر
      مطالب جالب و مفیدی بود
      من پیشنهاد میکنم کاربران نگاهی به مطالب علمی مرکز فروش و خدمات اچ پی هم داشته باشند
      www.hpsupport.ir

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج