۶۴۶۷۹۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ماتیچ: یونایتد از کورس قهرمانی خارج نشده

هافبک صربستانی شیاطین سرخ معتقد است منچسترسیتی در لیگ برتر دست‌یافتنی است و زود است که پرونده قهرمانی این رقابت‌ها را بست.

خبرگزاری تسنیم: با وجود اینکه منچستریونایتد هفته گذشته در رقابت‌های لیگ برتر در دربی منچستر با نتیجه ۲ بر یک مغلوب شاگردان پپ گواردیولا شد و فاصله‌اش با منچسترسیتی صدرنشین به ۱۱ امتیاز اختلاف پیدا کرد، نمانیا ماتیچ بر این باور است که رقیب همشهری شیاطین سرخ دست‌یافتنی است.

ماتیچ در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» گفت: قطعاً اختلاف ۱۱ امتیازی، زیاد است، اما لیگ برتر هنوز تمام نشده است. اطمینان دارم که تا پایان فصل بازی‌های هیجان‌انگیزی وجود خواهند داشت و باید ببنیم که در ادامه چه اتفاقی خواهد افتاد. همان‌طور که گفتم هنوز بازی‌های زیادی باقی مانده و به اعتقاد من منچستریونایتد از کورس قهرمانی خارج نشده است.

وی تصریح کرد: اگر می‌خواهیم من‌سیتی را بگیریم باید تمامی بازی‌های خود را با برد به پایان ببریم، هرچند همه می‌دانند که کسب پیروزی در هر بازی لیگ برتری همیشه ممکن نیست، اما تمام تلاش‌مان را برای رسیدن به این هدف به کار خواهیم بست. ما هنوز در کورس قهرمانی هستیم. ما در رقابت‌های جام حذفی و جام اتحادیه انگلیس هم هستیم و موفق شده‌ایم به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا برسیم، از این‌رو منچستریونایتد بازی به بازی پیش می‌رود.

ماتیچ که در تابستان اخیر از چلسی به جمع شیاطین سرخ پیوست تا بار دیگر زیرنظر ژوزه مورینیو کار کند، در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: به اعتقاد من، ما تیم خوبی داریم. منچستریونایتد در حال حاضر در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر است که بد نیست. درست است که ۱۱ امتیاز با منچسترسیتی اختلاف داریم، اما تیم در حال پیشرفت است. سخت است که بخواهم نظر بیشتری در مورد تیم بدهم چون تنها چهار ماه از حضورم در منچستریونایتد می‌گذرد، اما از روندی که تیم در پیش گرفته، خوشحالم.

هافبک صربستانی شیاطین سرخ در پایان در تمجید از زوج خود در خط میانی منچستریونایتد یادآورد شد: پوگبا بازیکن خیلی مهمی برای ما به شمار می‌رود. او همیشه با بازی‌اش بر کیفیت تیم می‌افزاید، بنابراین در مقاطعی از فصل که پل را در اختیار نداشتیم جای خالی‌اش را حس کردیم، اما با این وجود ما بازیکنان ذخیره مهمی هم در تیم‌مان داریم. هر بار هم که پوگبا به ترکیب تیم بازگشته، تیم قویتر شده است چون او بازیکن باکیفیت و خیلی مهمی برای منچستریونایتد است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج