۶۴۶۹۶۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

سیتی ۴ - تاتنهام ۱؛ بی رحم مثل پسران پپ

سیتی موفق شد با ارائه نمایشی مقتدرانه با ۴ گل تاتنهام را در استادیوم اتحاد مغلوب کند.

ورزش سه: سیتی موفق شد با ارائه نمایشی مقتدرانه با ۴ گل تاتنهام را در استادیوم اتحاد مغلوب کند.
منچسترسیتی موفق شد با ارائه یک بازی برتر با نتیجه ۱-۴ و با گلهای گوندوغان و دی بروین و دبل استرلینگ، تاتنهام را مغلوب کرده و با یک بازی بیشتر فاصله خود را با یونایتد با ۱۴ امتیاز افزایش دهد.
بازی در دقایق ابتدایی در اختیار سیتی بود و این تیم در دقیقه ۹ با ارسال یک ضربه ایستگاهی توسط دی بروین صاحب فرصت شد اما ضربه سر آگوئرو راهی به دروازه لوریس نیافت.
سیتی 4 - تاتنهام 1؛ بی رحم مثل پسران پپ

اما برتری نسبی سیتی در دقیقه ۱۴ نتیجه داد و این تیم به گل اول رسید. ارسال لروی سانه از روی نقطه کرنر با ضربه سر دقیق گوندوغان همراه بود تا شاگردان گواردیولا به گل اول برسند.
در دقیقه ۲۴ سیتی فرصت بسیار خوبی برای زدن گل دوم داشت اما ضربه آگوئرو از درون محطه با واکنش تماشایی گلر فرانسوی تاتنهام همراه بود و در ریباند هم ضربه استرلینگ با فاصله زیادی به بیرون رفت.

سیتی 4 - تاتنهام 1؛ بی رحم مثل پسران پپ

در دقیقه 32 باز هم آگوئرو پشت محوطه صاحب فرصت شد اما ضربه زمینی او با اختلاف کمی راهی بیرون شد. 2 دقیقه بعد هری کین بخت خوبی برای زدن گل تساوی تاتنهام داشت اما ضربه این ستاره گلزن با اختلاف کمی از کنار دروازه ادرسون به بیرون رفت.
در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد تا نیمه اول با برتری سیتی با همان تک گل گوندوغان به اتمام برسد.
با شروع نیمه دوم تاتنهام بر جریان بازی حاکم شد و حملات بیشتری را ترتیب داد. در دقیقه 54 لندنی ها بهترین بخت را برای زدن گل تساوی داشتند اما ضربه هری کین به زیبایی توسط ادرسون مهار شد.

سیتی 4 - تاتنهام 1؛ بی رحم مثل پسران پپ

بعد از دقایقی باز هم سیتیزن ها توپ و میدان را در دست گرفتند و در دقیقه ۶۵ بهترین بخت را برای زدن گل دوم داشتند اما شوت محکم سانه توسط لوریس مهار شد و در ریباند استرلینگ در عین ناباوری در دهانه دروازه موقعیت را از دست داد.
اما در دقیقه ۷۰ سیتی به گل دوم رسید. نفوذ دیدنی دی بروین از سمت چپ و ضربه محکم او بعد از برخورد به دستان لوریس وارد دروازه شد تا اختلاف ۲ برابر شود.
اما این پایان کار نبود و در دقیقه ۷۵ فرتونگن دی بروین را در محوطه متوقف کرد اما گابریل ژسوس پنالتی را به دیرک زد و در ریباند ضربه فرناندینیو سقف آسمان را شکافت.
سیتی 4 - تاتنهام 1؛ بی رحم مثل پسران پپ

بازی زیبای سیتی باز هم نتیجه داد و در دقیقه ۸۱ این تیم با ارسال عرضی سانه و ضربه تمام کننده استرلینگ در دهانه دروازه به گل سوم دست یافت.
در دقیقه ۸۸ استرلینگ می تواست زننده گل چهارم لقب بگیرد اما ضربه او با مهار دیدنی لوریس مواجه شد. اما در دقیقه ۹۰ و روی پاس عمقی سیلوا، استرلینگ موفق شد با جاگذاشتن لوریس گل چهارم را نیز به ثمر برساند.
در اوقات تلف شده اریکسن با ضربه ای زمینی به گوشه دروازه یکی از گل ها را جبران کرد تا در نهایت سیتیزن ها ۱-۴ تاتنهام را هم مغلوب سازند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج