اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۴۷۴۵۳
۸ نظر
۵۰۱۰
۸ نظر
۵۰۱۰
پ

ضرب و شتم دانش‌ آموز توسط مدیر مدرسه

مدیرکل روابط عمومی آموزش‌وپرورش لرستان از ورود این نهاد برای بررسی موضوع ضرب و شتم دانش‌آموز خرم‌آبادی توسط مدیر مدرسه‌اش خبر داد.

خبرگزاری مهر: مدیرکل روابط عمومی آموزش‌وپرورش لرستان از ورود این نهاد برای بررسی موضوع ضرب و شتم دانش‌آموز خرم‌آبادی توسط مدیر مدرسه‌اش خبر داد.

علی قربانی در سخنانی با اشاره به انتشار برخی عکس‌ها و مطالب در فضای مجازی استان مبنی بر ضرب و شتم دانش‌آموز خرم‌آبادی از سوی مدیر مدرسه‌اش اظهار داشت: به‌محض مشاهده این مطالب با آموزش‌وپرورش ناحیه دو خرم‌آباد تماس تلفنی برای بررسی موضوع را داشتیم.

وی بابیان اینکه مدرسه این دانش‌آموز در منطقه ناحیه دو خرم‌آباد واقع است گفت: در این راستا با رئیس آموزش‌وپرورش این ناحیه برای پیگیری این موضوع در اسرع وقت تماس تلفنی حاصل کردیم.

مدیرکل روابط عمومی آموزش‌وپرورش لرستان بابیان اینکه مقررشده که رئیس آموزش‌وپرورش و همچنین کارشناسان این اداره به‌صورت حضوری به این مدرسه مراجعه و موضوع را بررسی کنند گفت: بعد از حضور و بررسی موضوع مقررشده که نتیجه را به اداره کل آموزش‌وپرورش استان اعلام کنند.

قربانی تأکید کرد: اعلام صحت‌وسقم این موضوع و یا دلایل این اتفاق را در صورت صحت، بعد از بررسی‌های انجام‌شده اعلام خواهیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دنیا چقدر عوض شده! ما قدیمیا تا روزی یه دست کتک از معلم و ناظم نمیخوردیم روزمون شب نمیشد!...دست هر چی معلم و فرهنگی که برا ارتقاع دانش این کشور تلاش میکنن میبوسم. دست تمام معلم ها و مدیرای تحصیلمم میبوسم.

    • حسن

      آخه آدمای خواهشن از کتک خوردن معلم های بیچاره از اون اولیای بی شرفی که جرات می کنند در کلاس به معلم بی پناه حمله ور بشن و ضرب و شتم کنن هم گزارش بدید، فقط حق با دانش آموز و اولیای اونه، متاسفم برای نوع سیاست گذاری تون

    • بدون نام

      ماکه درس میخوندیم ازمدیر گرفته تابابا مدرسه پدرمون درمیاوردن یکی ککش نمیگزید

    • بدون نام

      خوب که چی ؟ لابد حرف زشتی زده مدیرم زدتش.به شما فحش بدن چکار میکنید؟ دوما معلم حکم پدر دوم را دارد کدوم پدری گاهی اوقات بچه اشو ادب و یا حتی تنبیه نمیکنه!!!؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      به عنوان یک معلم شرمنده ام .کاش بعضی از همکاران یادشون بمونه که بچه های مردم دست ما امانتند

    • باز نشسته

      وقتی رییس جنگلبانی را یا یک معلم پرورشی را مدیر کل میکنند انتظار بیشتری نباید داشت. کارها بدست متخصصین نیست .رابطه ها جای ضابطه را گرفته.ردالرجال است احمقان در اموزش و پرورش نفوذ دارند و بقول سعدی سنگ را بسته و سگ را رها کرده اند نتیجه خروجی اموزش و پرورش و دانشگاه شاهد مطلب فوق است خداوند ترحمی کند و از این بن بست خط و خط بازی سیاسی بیرون بیاییم و در خدمت دین و کشورمان باشیم

    • بدون نام

      دوستان باور کنید بعضی از بچه ها خیلی پررو وبی ادب هستند وتنها راه ممکن برای این بچه ها فقط تنبیه هستش_منتها با این وضعیت من جای معلما باشم بیخیال میشم چرا خودتون رو تو دردسر می اندازید بذارید همینطوری شلوغ بی ادب بار بیان فردا هم وارد جامعه بشن اون موقع جامعه خودش میاد سراغ مدرسه که اینا چرا اینطوری بار اومدن

    • ندا

      معلم ششم ابتدایی شیرازی است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج