۶۴۷۶۰۵
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

ارسال لایحه تعرفه واردات خودرو به مجلس

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اینکه افزایش تعرفه وارداتی برخی کالاها جزو مطالبات مقامات عالیه نظام از دولت است، گفت: به زودی لایحه افزایش تعرفه واردات خودرو و دیگر کالاها به مجلس ارسال خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم: محمد باقر نوبخت در گفتگو با خبرنگار ، از ارسال لایحه افزایش تعرفه وارداتی برخی کالاها از جمله خودرو به مجلس خبر داد و گفت: محدود کردن واردات یکی از مطالبات مقامات عالیه نظام از دولت است.

به گفته نوبخت، محدود کردن واردات به دو صورت انجام می‌شود، نوع اول ممنوع کردن کامل واردات است که از طریق بستن ثبت سفارش است که شوک به بازارها وارد میکند. راه دیگر استفاده از نظام تعرفه ای است که قانون برنامه هم بر این موضوع تاکید دارد که سیاستهای غیر تعرفه‌ای برای واردات و صادرات در نظر گرفته نشود.

وی افزود، گاهی به واردت نیاز نداریم و در این حالت از سیاستهای افزایش تعرفه استفاده می کنیم که کاملا بر اساس سیاستهای ابلاغ شده به دولت می باشد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه به زودی دولت لایحه‌ای برای افزایش تعرفه‌ برخی کالاها به مجلس خواهد ارسال خواهد کرد، گفت: در این لایحه نه تنها خودرو بلکه بسیاری از کالاهای دیگر در جهت تقویت تولید ملی با افزایش تعرفه مواجه خواهند شد.

نوبخت در پاسخ به این سوال که آیا هدف دولت این است که بدون تصویب نامه و از طریق لایحه افزایش تعرفه‌ها را اعمال کند، گفت: ما نمی‌توانیم در این خصوص مصوبه داشته باشیم و تعرفه ها را افزایش دهیم.

وی در پایان گفت: قرار نیست هرچیزی که در داخل نمی توانیم تولید کنیم با گران شدن وارد کشور شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اخه اینکه تقویت تولید نیست که. این کار در منگنه گذاشتن مردم است در خرید بی کیفیت اجناس ایرانی .وقتی دولت هیچ فشاری به تولید کننده برای افزایش کیفیت وارد نمیکند اینکار فقط رانت خواری است

    • م ب

      ماکه توانایی خرید خودرو خارجی باکیفیت را نداریم منظور هشتاد درصد از مردم کشور ایا میتوانیم تقاضا ورود خودرو دست دوم با کیفییت را داشته باشیم سالی سی هزار نفر تلفات جاده ای داریم که اکثرا بدلیل کیفییت پاین خودرو اسیب میبینند تلفات کم میشود بیمه ها بشکست نمیشوند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج