۶۴۷۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

عروس جوان در توطئه خانوادگي كشته شد

من و ديگر اعضاي خانواده‌ام با عروسم ـ‌ دختر شاكي ـ اختلاف داشتيم، پسرم حاضر نمي‌شد به اين اختلاف‌ها پايان دهد و هميشه از همسرش حمايت مي‌كرد. بنابر اين درصدد انتقام از عروس جوان بودم.

مردي كه با همدستي ۲ عضو خانواده‌اش، عروس خانواده را كشته و در باغچه خانه دفن كرده بود، از سوي ماموران آگاهي ساوه دستگير شد و جستجو براي يافتن همدستانش ادامه دارد.

چند روز پيش مردي به پليس آگاهي ساوه در استان مركزي مراجعه و از مردي به اتهام كلاهبرداري شكايت كرد.

با تشكيل پرونده‌اي در اين زمينه، تحقيقات ماموران براي دستگيري متهم فراري آغاز شد.

در ادامه جستجوهاي پليسي ماموران موفق به دستگيري متهم در يكي از محله‌هاي شهر شدند.

با انتقال متهم به پليس آگاهي ساوه، وي بازجويي و به كلاهبرداري اعتراف كرد. ماموران كه احتمال مي‌دادند وي متهمي سابقه‌دار است، به بررسي از سامانه پليس پرداختند و معلوم شد تصوير متهم به مردي شباهت دارد كه به اتهام آدم‌ربايي تحت تعقيب پليس نورآباد دلفان در استان لرستان بوده است.به اين ترتيب متهم بازجويي شد و به تناقض‌گويي پرداخت.بنابر اين با هماهنگي قضايي خانواده‌ زن ربوده شده شناسايي و به پليس‌ آگاهي ساوه احضار شدند.

با حضور پدر زن گمشده در مركز پليس و تحقيق از وي مشخص شد دخترش، عروس مرد بازداشت شده است و سال ۸۷ به همراه او و خانواده‌اش به سفر رفته و ديگر بازنگشته است و از خانواده‌ شوهر وي نيز خبري نبود.

ماموران كه احتمال مي‌دادند متهم از سرنوشت عروس گمشده با خبر است، به تحقيق از او پرداختند تا عاقبت روز گذشته اعتراف كرد، زن جوان را كشته است.

متهم به قتل در اظهاراتش به پليس گفت: من و ديگر اعضاي خانواده‌ام با عروسم ـ‌ دختر شاكي ـ اختلاف داشتيم، پسرم حاضر نمي‌شد به اين اختلاف‌ها پايان دهد و هميشه از همسرش حمايت مي‌كرد. بنابر اين درصدد انتقام از عروس جوان بودم.

متهم به قتل اضافه كرد: در يكي از روزهاي سال ۸۷ به همراه پسر بزرگ‌ترم و همسر وي سراغ ديگر عروسم ـ مقتول ـ رفته و به بهانه پايان دادن به اختلاف‌هايمان او را به خانه اجاره‌اي‌مان دعوت كرديم. همان جا با وي درگير و با زدن ضربه‌هاي چوب به سرش، او را كشتيم و جسدش را در باغچه خانه دفن كرديم. پس از چند روز خانه اجاره‌اي را به صاحبش تحويل داده و متواري شديم.

در پي اعتراف متهم، وي با قرار قانوني روانه زندان شد. جستجو براي دستگيري ديگر همدستان متهم و كشف جسد عروس جوان ادامه دارد.

منبع : تابناک

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

عروس جوان در توطئه خانوادگي كشته شد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج