اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۴۹۶۷۹
۱۱ نظر
۵۰۰۰
۱۱ نظر
۵۰۰۰
پ

آیا آبی‌ها به صعود ادامه می‌دهند؟

تیم فوتبال استقلال که شروع خوبی با علیرضا منصوریان در لیگ برتر نداشت پس از تغییر کادر فنی حالا با سرمربی آلمانی خود در آستانه خلق یک رکورد امیدوارکننده است.

خبرگزاری مهر: حالا وینفرد شفر به یک مربی محبوب نزد هواداران استقلال بدل شده است. نمایش دلپذیر آبی پوشان مقابل ایرانجوان و پیروزی پرگل این تیم هوادارانی را که تا چندی پیش ناامیدانه اتفاقات تیم شان را دنبال می کردند خوشنودتر از همیشه کرده است.

«استقلال ۳ - ایرانجوان صفر»، نتیجه ای که روی اسکوربرد ورزشگاه آزادی نقش بست تا نوید یک پیروزی با ارزش و صعود آبی پوشان به مرحله نیمه نهایی جام حذفی را بدهد. جمله ای تکراری که برای دومین بازی متوالی در هنگام بازی های استقلال روی اسکوربرد آزادی نقش می بندد.

شاگردان شفر ایرانجوان را هم در ورزشگاه آزادی به سرنوشت سپاهان دچار کردند تا حالا بار دیگر خاطرات پیروزی‌های پی‌درپی و ۳ گله این تیم در فصل گذشته در ذهن هواداران زنده شود. این است استقلالی که هوادارانش آن را دوست دارند.

از نمایش دلپذیر و نتایج قابل قبول تیم شفر که بگذریم، به رکورد جالب تیم استقلال با این سرمربی آلمانی می‌رسیم. اتفاقی که برای استقلال در زمان شفر افتاده یک اتفاق نادر فوتبالی است تا این تیم را در آستانه ثبت یک رکورد جالب قرار دهد.

بازی‌های اخیر آبی پوشان با هدایت شفر را مرور می‌کنیم. استقلال صفر - فولاد صفر، پرسپولیس یک - استقلال صفر، استقلال ۲ - نفت تهران صفر، سیاه جامگان صفر - استقلال صفر، استقلال ۲ - گسترش فولاد صفر، استقلال صفر - پیکان صفر و بالاخره استقلال ۳ - سپاهان صفر. اینها نتایجی بود که آبی پوشان با شفر در لیگ برتر گرفته بودند.

این تیم دو بار هم با هدایت شفر در جام حذفی به میدان رفته است که نتایج بازی‌های این تیم به ترتیب پیروزی ۲ بر یک مقابل نساجی و ۳ بر صفر مقابل ایرانجوان بود. به عبارتی می‌توان گفت تیم استقلال با هدایت شفر در مجموع لیگ برتر و جام حذفی ۹ بار به میدان رفته است که حاصل این ۹ بازی یک شکست، ۳ مساوی و ۶ پیروزی است. آبی پوشان در جمع این ۹ بازی جمعا ۱۰ بار گلزنی کرده‌اند که ۶ گل از این ۱۰ گل در دو بازی آخر این تیم به دست آمده است.

اما نکته بسیار جالب در آمار گل‌های خورده این تیم است. استقلال در مجموع این ۹ بازی تنها دوبار دروازه‌اش باز شده است. یکبار در جام حذفی مقابل نساجی و یکبار هم در لیگ مقابل پرسپولیس از روی نقطه پنالتی.

در واقع آبی پوشان در لیگ برتر در جریان بازی در ۷ بازی خود هیچ گلی نخورده‌اند و تنها یک گل از روی نقطه پنالتی دریافت داشته‌اند و در دو بازی جام حذفی نیز تنها یکبار دروازه شان باز شده است.

تیم استقلال ۷ بازی از این ۹ بازی را با ثبت کلین شیت به کارش پایان داده تا رکورد جالب توجهی در گل نخوردن از خود به جای بگذارد. آخرین بار آبی پوشان در دقیقه ۲۲ هفته دهم و از روی نقطه پنالتی دروازه شان باز شد. این اتفاق در تاریخ ۴ آبان روی داد تا از آخرین گل خورده استقلال به لحاظ تاریخی چیزی بالغ بر ۵۶ روز گذشته باشد.

به عبارت دیگر می‌توان گفت از آخرین گل دریافتی استقلال ۶ بازی کامل گذشته و ای تیم با شش کلین شیت پی در پی به یک رکورد جالب رسیده است. آبی پوشان ۱۳ نیمه کامل و یا ۶۰۸ دقیقه است که قفل دروازه شان به روی مهاجمان هیچ تیمی در لیگ برتر و جام حذفی باز نشده است تا تیم شفر از این حیث در آستانه ثبت یک رکورد جالب توجه قرار گرفته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      جان؟
      پیروزی با ارزش؟
      کی رو بردند مگه؟
      البته خوشحالی هم داره تیمی که خودش در سطح لیگ 3 بازی میکنه باید هم خوشحال باشند که یک تیم از لیگ 1 رو بردند که کاندیدای سقوط به دسته 2 است

      پاسخ ها

      • حححححسین

        تو از فوتبال چیزی نمیدونی نظر نده

    • بدون نام

      یک گل دربي به اندازه زهر هزار گل . همین که در دربی شکست خورده یعنی شفر صفر .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قربونت بشم پارسال که یادت نرفته. البته منظور به حرف خودت میاد جیران

    • نوری

      قشقایوبردن لنگی

    • بدون نام

      قشقایی یادت نره

    • بیخیال

      واقعیت اینه که هنوز با تیم معتبر بازی نکرده ولی پاچه خواری امان نمیده به این ملت کع چند هفته دوام بیارین بعد شروع کنید.

    • بدون نام

      آخ خوشم میاد که لنگی ازبالا وپایین می سوزه وخودش رو زرد کرده.نترس جوجو هنوز اولشه .

    • بدون نام

      من نمیدونم چرا این لنگیا خودشون قاطی آدم حسابیا میکنن...کل ارکان دولت حامی لنگن..انشالله یه روزی جواب سختی خواهید خورد..

    • میلان

      خیلی زرنگ بودید صنعت نفتو میبردید.سپاهان تیم بدی بود مگه ۳تا خورد.جوجه رو آخر فصل میشمرن نیم فصل دوم بهتون میگم لنگیا.شانس آوردید تو دربی به این استقلال نخوردید.لنگیا

    • دختر باید تاجی باشه

      همین ایران جوان تیمیه که لنگ ۸تا ازش خورده لنگی جون اطلاعات نداری از بزرگترت بپرس تا برات بگه روشن شی .دربی پارسال تو یه نیمه سه تا خوردی چطوری رود میشه اسم دربی میاری؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج