۶۵۱۳۱۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

مسی و دورخیز برای یک سال رویایی

برای اینکه به بهترین شکل به استقبال کریسمس بروید، کافیست جادوی فوق العاده لیونل مسی برابر رئال مادرید را مرور کنید.

ورزش سه: افکار و عقایدی مبنی بر اینکه چگونه می توانم سال جدید را به بهترین شکل آغاز کرد وجود دارد. به عنوان مثال می توان یک قطعه موسیقی را در ساعتی مشخص شنید که بخش فوق العاده آن دقیقا در لحظه شروع تحویل سال جدید پخش شود.

پس اگر شما در ساعت ۲۲ و ۴۷ دقیقه و ۴۱ ثانیه شروع به دیدن ال کلاسیکو کنید، همزمان با به صدا درآمدن ناقوس نیمه شب موضوع ویژه ای را مشاهده خواهید کرد. پاس دیدنی لیونل مسی به لوییس سوارز در صحنه منجر به گل دوم انگار مربوط به دنیای دیگری بود؛ اما کمی تحت تاثیر اتفاق هیجان انگیزی که چند ثانیه بعد رخ داد قرار گرفت.

در آن صحنه دنی کارواخال به علت خطای هند کارت قرمز را مستقیما دریافت کرد و در بیشتر صحنه آهسته ها پاس مسی نمایش داده نشد؛ اما شما خودتان آن صحنه را پیدا کرده، تماشا کنید و ستاره بارسا را تحسین کنید و اگر شما یکی از طرفداران استعداد فوق العاده مسی هستید، اینگونه به بهترین نحو جشن سال جدید را آغاز کرده اید.

پس پیش بروید و اینگونه با تماشای یکی از بهترین لحظات از نمایش فوق العاده لئو مسی، سال جدید را آغاز کنید و ناقوس کریسمس را با تماشای قدرت ستاره ای که بدون شک بهترین بازیکن جهان است به صدا درآورید.

اگر از آن دسته از افرادی که تازه به تماشای فوتبال روی آورده و ال کلاسیکو را تماشا کرده اند، بپرسید مسی بهتر است یا رونالدو، بی شک مات و مبهوت خواهند شد.

در صحنه گل اول بارسا، باز شدن خط میانی رئال مادرید تعجب برانگیز بود؛ اما دلیل اصلی این اتفاق را باید یارگیری من تو من و مستقیم متئو کواچیچ روی لیونل مسی دانست که باعث شد کانال عمیقی در میانه میدان ایجاد شود و همین صحنه را می توان تعریف صحیحی از مقیاس تهدید این ستاره آرژانتینی دانست.

در واقع اگرچه رونالدو در سال ۲۰۱۷ انواع عناوین را تصاحب کرد، اما مسی نیز رکوردها را یکی پس از دیگری از آن خود کرد و پرده آخر نمایش او، بازی درخشان در ال کلاسیکو بود.

عدد ۹: تعداد شانس هایی که مسی در هر دیدار لالیگا برابر رقبا ایجاد کرد و فراموش نکنیم نمایش مسی در دیدار دیروز در یک ال کلاسیکوی خارج از خانه بود.

عدد ۱۵: مسی بیش از هر بازیکن دیگری در ال کلاسیکوهای برنابئو موفق به گلزنی شده است؛ بالاتر از دی استفانو، رائول و رونالدو. گرچه شایعاتی در مورد تغییر نام سانتیاگو برنابئو وجود دارد، اما باید این استادیوم را متعلق به لئو دانست.

عدد ۱۵: مسی تنها بازیکنی است که در ۱۰ فصل متوالی موفق به زدن حداقل ۱۵ گل شده است.

عدد ۱۷: هیچ بازیکنی اندازه ستاره آرژانتینی بلوگرانا در لالیگا موفق به باز کردن دروازه رئال نشده است.

عدد ۵۴: هیچ بازیکنی در سال ۲۰۱۷ به اندازه مسی در گلزنی توفیق نداشته است.

عدد ۲۰۰: بعد از آنکه مارسلو یکی از کفش های مسی را لب خط درآورد، لئو پاس گل شماره ۲۰۰ خود در بارسا را با یک لنگه کفش برای الکس ویدال ارسال کرد.

البته احتمالا رکوردهای دیگری نیز وجود دارد که هنوز محاسبه نشده؛ اما اگر کسی بعد از تماشای ال کلاسیکو به این نتیجه رسید که مسی کار دیگری جز گل کردن یک پنالتی انجام نداده، احتمالا توجه دقیقی به جریان بازی نکرده و به عنوان مثال به دقت و سرعت فوق العاده پاس او به سوارز توجه نداشته است.

پس شاید تنها راهی که رونالدو می تواند در سطح مسی قرار بگیرد، شمارش تعداد گلهای ستاره پرتغالی است وگرنه در دیگر موارد او حتی نزدیک ستاره بارسا هم نیست.

البته شاید در بهار زیدان دوباره عادت خود را عملی کرده و کهکشانی ها با فتح عناوین، دهان همه منتقدان را ببندند. جایی که هواداران رئال مادرید ادعا می کنند رونالدو در سطح مسی است، یادآوری قهرمانی متوالی این تیم است. CR۷ بی شک بزرگترین دارایی لوس بلانکوس است و نقش مهم او با ثبت هت تریک های متوالی در فتح لیگ قهرمانان فصل قبل برای تیم زیدان فراموش نشدنی خواهد بود.

برای آنهایی که هر هفته بازی های مسی را نمی بینند، شاید درو کردن عناوین فردی توسط رونالدو دلیلی برای خط بطلان کشیدن بر این تئوری باشد، زیرا حتی اگر مسی هم باشید، انتخاب شدن به عنوان مرد سال بدون عناوین تیمی آسان نیست و همین موضوع، دلیل برتری ستاره پرتغالی به گلزن برجسته بارسلونا در این سالها بوده است.

به هر حال اگرچه شایعاتی مبنی بر تشکیل گارد افتخار از سوی بازیکنان بارسا برای احترام به قهرمانی رقیب در جام باشگاه های جهان پیش از شروع بازی شنیده شده بود، اما بهتر بود هر ۲۰ بازیکن حاضر در میدان نیز بعد از سوت پایان مسابقه در برنابئو برای مسی دست می زدند.

علیرفم کسب پنجمین توپ طلا توسط رونالدو و پنج قهرمانی در سال ۲۰۱۷، این سال به بدترین شکل برای آنها به پایان رسید؛ زیرا بارسا با قدرت در صدر قرار گرفته و روند پیروزی هایش استمرار پیدا کرده و همچنین مسی نیز در بهترین شرایط قرار دارد.

ممکن است تا سال ۲۰۲۷ در طالع بینی چینی سال بز وجود نداشته باشد، اما مسی روز شنبه نشان داد که سال آینده می تواند سال فوق العاده ای برای او باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج