جاباما
۶۵۱۳۶۲
۶ نظر
۵۲۲۰
۶ نظر
۵۲۲۰
پ

بازی‌های برتر iOS در سال ۲۰۱۷

سال ۲۰۱۷ به پایان خود نزدیک می‌شود. در این سال بازی‌های زیادی در ژانرهای مختلف برای سیستم‌عامل Ios به بازار عرضه شد. در این مطلب ۱۵ بازی برتر سال ۲۰۱۷ برای سیستم‌عامل Ios را لیست کرده‌ایم.

برترین ها - ترجمه از حمید گنجی: سال ۲۰۱۷ به پایان خود نزدیک می‌شود. در این سال بازی‌های زیادی در ژانرهای مختلف برای سیستم‌عامل Ios به بازار عرضه شد. در این مطلب ۱۵ بازی برتر سال ۲۰۱۷ برای سیستم‌عامل Ios را لیست کرده‌ایم.
Rules of Survival
بازی‌های برتر iOS در سال ۲۰۱۷

طرفداران سبک بازی‌های بتل رویال باید بازی Rules of Survival را در گوشی خود داشته باشند. این بازی روی گوشی آیفون ۷ پلاس به ظرافت و روانی خاصی اجرا می‌شود. همانند PUBG، در این بازی نیز باید در فضای باز فرود بیایید، ساختمان‌ها را غارت کنید و تمام تلاش خود را برای زنده ماندن در این شرایط بکار گیرید. بجای ۱۰۰ بازیکن، بازی Rules of Survival این رقم را تا ۱۲۰ افزایش داده است. بنابراین شما می‌توانید این بازی را به‌صورت انفرادی امتحان کنید و یا گروه‌هایی متشکل از بیش از ۴ بازیکن بسازید و به‌صورت تیمی به اجرای این بازی مشغول شوید.

Hearthstone
بازی‌های برتر iOS در سال ۲۰۱۷

این بازی بر اساس بازی World of Warcraft ساخته شده است و در آن می‌توانید استایل‌های مختلف بازی را امتحان کنید. همچنین در این بازی گزینه‌هایی برای بازی تک نفره، چند نفره و رقابتی نیز وجود دارد. به‌صورت کلی، این بازی بسیار متنوع است و می‌توانید هر موقع که دوست داشتید به سراغ آن بروید.

Plague, Inc
بازی‌های برتر iOS در سال ۲۰۱۷

بازی Plague, Inc یک مفهوم فوق‌العاده برای بازی‌های موبایل است. در این بازی شما یک بیماری اپیدمیک را کنترل می‌کنید و سعی دارید که قبل از اینکه انسان بتواند درمانی برای آن بیابید، این بیماری را در سرتاسر جهان گسترش دهید و همه افراد بشر را بکشید. در این بازی ابزارهای مختلفی برای تغییر ویروس در اختیار شما قرار دارد: امکان اضافه کردن علائم، روش‌های ارتباطی و غیره. همان‌طور که این ویروس گسترش می‌یابد، شما می‌توانید DNAهای بیشتری به دست آورید و روی قابلیت‌های بیشتری صرف کنید. این بازی فوق‌العاده هیجان‌انگیز است، به‌خصوص زمانی که ویروس شما به‌اندازه‌ای قوی می‌شود که می‌تواند خود را جهش دهد و شما نیز در مقابل توسعه درمانی برای این ویروس مقاومت و مخالفت می‌کنید. نابود کردن همه انسان‌ها هرگز تا به این حد سرگرم‌کننده نبوده است.

Lara Croft Go
بازی‌های برتر iOS در سال ۲۰۱۷

این بازی ازلحاظ سبک به بازی Hitman Go شباهت دارد. در Lara Croft Go باید بدون اینکه اهداف شما را ببینند، آن‌ها را از بین ببرید. در این بازی، این تجربه پیچیده‌تر می‌شود. زیرا نه‌تنها باید دشمنانتان را در پشت یا اطراف از بین ببرید، بلکه باید در بین ویرانه‌ها و موانع نیز حرکت کرده و حلقه‌های موانع را از بین ببرید. خوشبختانه در این بازی شمارنده حذف شده است و می‌توانید زمانتان را حفظ کنید. مراحل این بازی نیز کوتاه هستند و زمان زیادی را از شما نمی‌گیرند. Lara Croft Go بازی جدیدی است که به‌نوعی سعی دارد طرفداران بازی قدیمی Tomb Raider را به خود جلب کند. این بازی برای اجرا به هیچ ارتباط اینترنتی نیاز ندارد.

Year Walk
بازی‌های برتر iOS در سال ۲۰۱۷

بازی Year Walk یک بازی واقعا خاص است و بر اساس سنت Årsgång طراحی و ساخته شده است. در این سنت، شخص در یک شب تاریک به یک پیاده‌روی آیینی می‌رود تا ببیند در سال آینده چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. در Year Walk، شما بدون آموزش اولیه وارد یک جنگل می‌شوید و باید سرنخ‌ها را جمع‌آوری کرده و پازل‌ها را حل کنید. گیم پلی این بازی بسیار هوشمندانه و خلاقانه طراحی شده است.

Alto's Adventure
بازی‌های برتر iOS در سال ۲۰۱۷

اسنوبورد با سرعت بالا هرگز به‌اندازه بازی Alto's Adventure آرامش‌بخش نبوده است. کنترل این بازی بسیار ساده است و فقط با یک لمس می‌توانید Alto و البته چندین کارکتر دیگر موجود را در مسیر کنترل و هدایت کنید. با منظره‌ای از کوه‌های بی‌نظیر، گذرگاه‌هایی که از روز به سوی شب تاریک می‌شوند و یک موسیقی بیاد ماندنی، Alto's Adventure بازی است که هر طرفدار Ios باید روی دستگاه خود داشته باشد. شرکت Snowman که توسعه‌دهنده این بازی است، گفته است که عرضه نسخه بعدی بازی Alto's Adventure را به تاخیر انداخته تا از عملکرد خوب بازی در نسخه‌های بعد مطمئن شود.

Pokemon Go
بازی‌های برتر iOS در سال ۲۰۱۷

هرچند که بازی Pokemon Go در ابتدای عرضه هیجانات زیادی را به بازار بازی‌های موبایل وارد آورد، اما این هیجانات امروزه تا حد زیادی کاسته شده‌اند. ولی برای کسانی که می‌خواهند تجربه‌ای از بازی‌های واقعیت افزوده داشته باشند، پوکمن گو هنوز جذابیت‌های خاص خودش را دارد. کمپانی Niantic هنوز به توسعه و به‌روزرسانی این بازی ادامه می‌دهد. در این بازی شما باید در دنیای واقعی اطراف خود به دنبال هیولاها بگردید و آن‌ها را پیدا کنید.

Riptide GP: Renegade
بازی‌های برتر iOS در سال ۲۰۱۷

Riptide GP: Renegade از آن دست بازی‌هایی است که شاید در ابتدا فکر کنید بازی کردن آن روی موبایل امکان‌پذیر نباشد. گرافیک این بازی بسیار پرزرق‌وبرق است و تجربه‌ای خارق‌العاده از یک مسابقه جت اسکی را به شما عرضه می‌کند. در این بازی شما باید با سایر جت اسکی سواران رقابت کنید و مقام‌های قهرمانی سابق خود را به دست آورید.

The Room series
بازی‌های برتر iOS در سال ۲۰۱۷

اگر فقط یک‌بار بازی The Room series را روی دستگاه خود امتحان کرده باشید، با من هم‌نظر هستید که این مجموعه‌ بازی‌ها یکی از بهترین بازی‌های پازلی است که برای پلتفرم ios ساخته شده است. استایل این بازی به این صورت است که باید برای رفتن به مرحله بعدی، اشیاء قرار گرفته درون پازل را حل کنید. هر سه بازی قرار گرفته در این مجموعه در نوع خود خارق‌العاده هستند و ذهن شما را به چالش می‌کشند. طراحی بازی The Room series نیز درنهایت زیبایی انجام‌گرفته است.

Monument Valley
بازی‌های برتر iOS در سال ۲۰۱۷

این بازی پازلی که از بازی Escher الهام گرفته شده، یک بازی دوست‌داشتنی و عجیب است. در این بازی شما باید پرنسس Ida را در مأموریتی رمزآلود در مکانی به نام Monument Valley کنترل کنید. این مکان توسط پرندگانی سیاه جنگجو محافظت شده است. شما باید پرنسس Ida را در اطراف ساختمان‌ها هدایت کرده و یک تجربه جادویی را کشف کنید. روی هر جزء از این بازی وقت زیادی صرف شده است و هر مرحله از آن می‌تواند تجربه‌ای خارق‌العاده را به شما ارائه دهد. البته فراموش نکنید که بازی Monument Valley ۲ را از اپ استور دانلود کنید. این نسخه در ژوئن ۲۰۱۷ منتشر شده است.

Tiny Wings
بازی‌های برتر iOS در سال ۲۰۱۷

Andreas Illiger که یک توسعه‌دهنده آلمانی است، تا به امروز فقط یک بازی را منتشر کرده است، اما همین یک بازی توانسته به محبوبیت بالایی نزد کاربران ios دست یابد. در این بازی که شباهت‌هایی به بازی انگری بردز نیز دارد، شما باید پرندگان را در طول یک جزیره پرتاب کنید. گیم پلی این بازی بسیار ساده و روان طراحی شده است. Andreas Illiger چندی پیش در یک مصاحبه اعلام کرد که به آپدیت این بازی ادامه خواهد داد.

Superbrothers: Sword & Sworcery EP
بازی‌های برتر iOS در سال ۲۰۱۷

این بازی ابتدا در مارس سال ۲۰۱۱ منتشر شد، اما با گذشت ۶ سال هنوز هم یکی از بهترین بازی‌های سیستم‌عامل ios محسوب می‌شود. Superbrothers: Sword & Sworcery EP یک بازی ماجراجویی، عجیب‌وغریب، غم‌انگیز و تجربی است که در مورد یک جنگجوی مرموز ساخته شده است. سبک هنری خاص آن، موسیقی متن گوش‌نواز و گیم پلی منحصربه‌فرد تاکنون الهام‌بخشی بسیاری دیگر از بازی‌های موبایلی بوده است، اما هیچ‌کدام از این بازی‌ها نتوانسته‌اند تجربه‌ای مشابه با Superbrothers: Sword & Sworcery EP را ارائه دهند.

Rymdkapsel
بازی‌های برتر iOS در سال ۲۰۱۷

به‌شخصه فکر نمی‌کنم که یک بازی استراتژیک real-time همانند Rymdkapsel را تاکنون دیده باشید. هر جنبه از این بازی به‌صورت مینیمال طراحی شده است. شما باید یک‌پایه را با استفاده از کاشی‌های تترامینی بسازید و تنظیم کنید تا مطمئن شوید که منابع را به حداکثر رسانده‌اید. در همین حال، باید انحناهای اطراف را نیز کشف کرده و در مقابل حملات دشمن نیز از خودتان دفاع کنید.

To the Moon
بازی‌های برتر iOS در سال ۲۰۱۷

در این بازی شما باید با ساخت خاطرات دروغین برای یک پیرمرد، او را به ماه روانه کنید. بازی To the Moon یک بازی ساده است و فقط با حل پازل و گره زدن آن با حافظه می‌توانید مراحل را پشت سر بگذارید.

Duet
بازی‌های برتر iOS در سال ۲۰۱۷

بازی Duet بیشتر به مرگ شبیه است. در این بازی شما سقوط کرده و سوزانده می‌شوید و باید مرحله را از اول شروع کنید. اما اگر به دنبال سرنخ‌های موضوعی هستید، Duet یک انتخاب خوب برای شماست. در این بازی شما باید سعی کنید که نقاط آبی و قرمز به موانع برخورد نکنند. Duet یک بازی بسیار هیجان‌انگیز است و پیشنهاد می‌کنیم که حتما آن را امتحان کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بازی بی مزه ای اسا

    • سامی

      موتورم

    • mahdi

      نمیاد

    • سامیار

      ۱۸۸۸۸۸۸

    • سامیار

      ۱۸۸۸۸۸۸

    • امیرعلی قربانی

      آلی بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج