۶۵۱۴۴۳
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

چالش خلاقیت با قلم S Pen گلکسی نوت ۸

گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۸ (Samsung Galaxy Note ۸) با قلم اس پن (S Pen) خود به ابزاری ارزشمند برای علاقه‌مندان به طراحی و نقاشی تبدیل شده و خلاقیت شما را به چالش می‌کشد.

وبسایت گجت نیوز - م. معصوم‌پور: گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۸ (Samsung Galaxy Note ۸) با قلم اس پن (S Pen) خود به ابزاری ارزشمند برای علاقه‌مندان به طراحی و نقاشی تبدیل شده و خلاقیت شما را به چالش می‌کشد.
چالش خلاقیت با قلم S Pen گلکسی نوت 8

دوران کنونی را می‌توان عصر پادشاهی گوشی های هوشمند لقب داد. دورانی که انبوهی از کارهای به ظاهر دشوار گذشته با یک لمس بر روی صفحات چند اینچی این گوشی‌ها انجام می‌شود. تصور کنید که مجموعه‌ای از کامپیوترهای غول پیکر به همراه دوربین‌ عکاسی و فیلمبرداری تنها در یک دستگاه چند اینچی خلاصه شده و در جیب ما قرار بگیرند.

این کاری است که امروزه عمده گوشی های هوشمند در سطوح کیفی مختلف انجام می‌دهند. اما از میان مدل‌های گوناگون گوشی های هوشمند مدلی منحصربه‌فرد و با طراحی خاص تولید شده‌ تا رویای دیگری را به واقعیت تبدیل کند. تصور این که همیشه و در هر زمانی یک قلم و کاغذ مخصوص طراحی یا یک بوم نقاشی کوچک را در جیب خود داشته باشیم در دنیای گوشی های هوشمند با ورود سری منحصر‌به‌فرد نوت سامسونگ به واقعیت پیوست. واقعیتی که حالا با ورود گلکسی نوت ۸ به تکامل رسیده است. تا پیش از این قلم S Pen در گوشی های سری نوت سامسونگ به عنوان نقطه متمایز این گوشی‌ها شناخته می‌شد. در تازه‌ترین عضو سری نوت این قلم همانند گوشی از استاندارد IP۶۸ پشتیبانی می‌کند و ضد آب و گردوغبار شده است. با توجه به این قابلیت نقاشان، کاریکاتوریست‌ها، معماران و تمامی علاقه‌مندان در هر زمان و مکانی می‌توانند ایده خود را طراحی کنند، رنگ دهند و به نمایش بگذارند.

چالش خلاقیت با قلم اس پن گلکسی نوت 8

نقاشی و رنگ‌آمیزی تصاویر از اولین موضوعاتی است که در دوران کودکی می‌آموزیم و ذوق و شوق انجام آن تا آخر همراه ماست. شور و هیجان کشیدن یک منظره زیبا و خلق یک اثر هنری (صرف نظر از سطح کیفی آن) چنان قدرتمند است که کمتر چیزی می‌تواند با آن برابری کند. برای تجربه چنین لحظات لذت‌بخشی تنها به یک ابزار مناسب و کارآمد نیاز داریم. ابزاری که همیشه و هر لحظه همراه‌مان باشد. دنیای دیجیتال این شرایط را برای ما ممکن کرده است. جایی که با یک گوشی 6.3 اینچی نوت 8 نه تنها تمامی قابلیت‌های گوشی های هوشمند که کهکشانی از قلم‌موها و مداد رنگی‌ها را در هر زمان و مکانی همراه خود خواهید داشت.

در واقع سامسونگ با نوآوری‌های گسترده خود امکانی را فراهم کرده تا کاربران جدیدترین گوشی سری نوت به معنای واقعی از آنچه که تاکنون دیده‌اند فراتر بروند. نوآوری‌های سامسونگ در گلکسی نوت 8 به ویژه بهبود قلم S Pen، این گوشی‌ هوشمند را به ابزاری ارزشمند برای شیفتگان طراحی و نقاشی تبدیل کرده است. سطح حساسیت فشار 4096 و قطر 0.7 میلی‌متری نوک قلم، ظرافت و دقت بیشتری را برای طراحان و نقاشان فراهم کرده است.

چالش خلاقیت با قلم S Pen گلکسی نوت 8

اگر عکاسی و فیلمبرداری با ورود گوشی های هوشمند از فرآیندی طولانی مدت به کاری آسان و سریع تبدیل شد. حالا این گلکسی نوت ۸ است که با ورود خود فرآیند به ظاهر دشوار و پرزحمت طراحی و نقاشی را به کاری آسان نه تنها برای متخصصان حرفه‌ای که برای همگان تبدیل کرده است.

نکته جالب توجه از زمان عرضه گلکسی نوت ۸ تاکنون برای بسیاری از طراحان، کاریکاتوریست‌ها، گرافیست‌ها، معماران و… همین کوتاه شدن زمان طراحی و در دسترس بودن همیشگی ابزار طراحی حتی در زیر برف و باران است.

قلم S Pen نوت ۸ با ظریف‌تر شدن ابعاد نوک و بدنه، حساسیت بیشتر در برابر فشار و مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوغبار، احساسی راحتی یک قلم واقعی و امکانات دیجیتالی متنوعی را برای علاقه‌مندان و شیفتگان طراحی و نقاشی فراهم می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج