هافبک پرسپولیس بعد از بازی رفت تیمش برابر تراکتور جمله جالبی را به زبان آورد.
خبرآنلاین: هافبک پرسپولیس بعد از بازی رفت تیمش برابر تراکتور جمله جالبی را به زبان آورد.
بازی رفت تراکتورسازی و پرسپولیس در تبریز، مطابق همه بازیهای قبلی این دو تیم در این شهر پرحاشیه بود. حواشی از همان فرودگاه و با تجمع و توهین تراکتوریها به محمود خوردبین و حتی هادی نوروزی شروع شد و تا ورزشگاه نیز ادامه پیدا کرد.
این اتفاق باعث شد که بعد از مسابقه بازیکنان پرسپولیس به جوش بیایند و از رفتار ناپسند طرفداران تراکتور انتقاد کنند.
در این بین ویدیویی از محسن مسلمان منتشر شد که در میکسدزون یادگار امام به چند تراکتوری گفت: ‹‹ وعده ما تهران! ›› امروز دیدار برگشت دو تیم در استادیوم آزادی برگزار میشود. دیداری که با توجه به آن جمله هافبک پرسپولیس مطمئنا پرتنش خواهد بود.
آخه تهرانتان راهم دیده ایم مثلا چه غلطی میخایین بکنین
پاسخ ها
رضوی.شیراز
حالا دیدی چه به سرتان اومد.فقط شانس آوردید،بیشتر تحقیر نشدید.
بدون نام
همین که با دو گل سوارخ شدین همین کافیه
علی66
غلط تو مبکنی و طرفدارای وطن فروشتون
بدون نام
زنده بادمهندس .امیدواریم با پاس گل تراکتور را منهدم کنی محسن جان ..
یه پرسپولیسی
سلام باید پاسخ اهانت کنندگان به کاپیتان مرحوم داده شودتا آنچه شایسته خودشان هست به دیگران نسبت ندهند
رضا
خوبه! حالا شما هم شدید آتیشبیار معرکه! بالاخره یه تیتر نون و آب دار از این آتیش به پا کردنا برا شما در بیاد هم خوبه دیگه!
بدون نام
مسلمان هیچ نیستی اینو آوازه گوشت کن
بدون نام
در جواب اونی ک میگه تهرانتونم دیدیم
اولا ک با این طرزه حرف زدنت فرهنگ خودت و خانوادت و هم شهریاتو نشون دادی
دوما ک تهرانیا مثل شماها نیسن
امروز خیلی شیک نشستن تو ورزشگاه ب جای فحش دادن تیمشونو تشویق کردن و نتیجشم شد سوراخ کردن تراخنورتون
پاسخ ها
ارتش سرخ اسیا
دمت گرم خوب گفتی
ا
ادب و فرهنگ از سرو کولت میریزه پایین لنگی
بدون نام
خیلی بی تربیتی .دیدی که مسلمان بابازی خوبش جوابتو داد.تو هیچ غلطی نتونستی بکنی
نظر کاربران
مهندس عشق است
آخه تهرانتان راهم دیده ایم مثلا چه غلطی میخایین بکنین
پاسخ ها
حالا دیدی چه به سرتان اومد.فقط شانس آوردید،بیشتر تحقیر نشدید.
همین که با دو گل سوارخ شدین همین کافیه
غلط تو مبکنی و طرفدارای وطن فروشتون
زنده بادمهندس .امیدواریم با پاس گل تراکتور را منهدم کنی محسن جان ..
سلام باید پاسخ اهانت کنندگان به کاپیتان مرحوم داده شودتا آنچه شایسته خودشان هست به دیگران نسبت ندهند
خوبه! حالا شما هم شدید آتیشبیار معرکه! بالاخره یه تیتر نون و آب دار از این آتیش به پا کردنا برا شما در بیاد هم خوبه دیگه!
مسلمان هیچ نیستی اینو آوازه گوشت کن
در جواب اونی ک میگه تهرانتونم دیدیم
اولا ک با این طرزه حرف زدنت فرهنگ خودت و خانوادت و هم شهریاتو نشون دادی
دوما ک تهرانیا مثل شماها نیسن
امروز خیلی شیک نشستن تو ورزشگاه ب جای فحش دادن تیمشونو تشویق کردن و نتیجشم شد سوراخ کردن تراخنورتون
پاسخ ها
دمت گرم خوب گفتی
ادب و فرهنگ از سرو کولت میریزه پایین لنگی
خیلی بی تربیتی .دیدی که مسلمان بابازی خوبش جوابتو داد.تو هیچ غلطی نتونستی بکنی
پاسخ ها
آقایون خانما،،،چرااسم بنده خدارواشتباه میگید بایدبگیدمهندس هزارتومنی..