۶۵۳۷۹۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

دیدار قریب‌ الوقوع «هنیه» و «محمود عباس»

یکی از اعضای ارشد جنبش فتح فلسطین، اعلام کرد: رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به زودی با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

خبرگزاری فارس: «عزام الاحمد» از اعضای ارشد فتح در گفت‌وگوبا شبکه «المیادین» اعلام کرد دیدار «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس و «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین نزدیک است و در ادامه بر ضرورت تمرکز بر آشتی داخلی فلسطینی تأکید کرد.

الاحمد درادامه گفت موضوعی وجود ندارد که مانع شرکت جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی در نشست شورای مرکزی سازمان آزادیبخش فلسطین «ساف» شود؛ از جبهه مردمی نیز دعوت شده در این جلسه شرکت کند.

این عضو فتح گفت با اینکه در جلسه فعلی درباره سلاح (مقاومت) صحبت شود، موافق نیست و تمایلی برای اعلام اراضی تحت کنترل تشکیلات خودگردان به عنوان دولتی تحت اشغالی (در نشست شورای مرکزی) وجود دارد.

الاحمد درباره تظاهرات و درگیری‌های اخیر میان جوانان فلسطینی و رژیم اشغالگر صهیونیست گفت: علیرغم اینکه می‌دانیم اسرائیل از گلوله علیه تظاهرات‌کنندگان استفاده می‌کند اما این اعتراض‌ها ادامه خواهد داشت؛ بدون تحرکات، تشکیلات خودگردان نمی‌تواند هیچ کاری علیه تصمیم آمریکا درباره قدس انجام دهد. تظاهرات در فلسطین، کاری برنامه‌ریزی شده میان تمام گروه‌های فلسطینی است.

وی پیرامون طرح صلح آمریکا موسوم به «معامله قرن» گفت این طرح به اطلاع فتح نرسیده و حتی درباره قضیه جایگزینی «ابودیس» به جای قدس به عنوان پایتخت فلسطین نیز چیزی به فتح گفته نشده است.

الاحمد در پایان تأکید کرد دولت فلسطین بدون مرکزیت قدس وجود نخواهد داشت و تحرکاتی با اروپا، روسیه، کشورهای عضو بریکس و چین برای شناسایی دولت فلسطین آغاز شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج