۶۵۴۳۰۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

رحمان: فعلاً موتورم خاموش است

سيامند رحمان وزنه‌بردار دوباره قهرمان جهان شد. او با اينكه در تمرين ركورد ۳۱۱ كيلو را هم زده بود اما گوش به فرمان سرمربي تيم در جهاني مكزيك ركورد نزد.

خبرورزشی: سيامند رحمان وزنه‌بردار دوباره قهرمان جهان شد. او با اينكه در تمرين ركورد ۳۱۱ كيلو را هم زده بود اما گوش به فرمان سرمربي تيم در جهاني مكزيك ركورد نزد. براي خودش هم مهم نيست، او قهرماني مي‌خواست كه گرفت. قوي‌ترين مرد معلول جهان حال بهداد سليمي را براي خداحافظي مي‌فهمد اما معتقد است حالا خداحافظي او از وزنه‌‌برداري زود است، به خاطر همين قول داده تا بهداد را از تصميمش منصرف كند.

* درست است شما مي‌خواستيد با بهداد صحبت كنيد تا از خداحافظي منصرف شود؟

بله. من با بهداد دوست هستم و ارتباط دارم. وقتي شنيدم او مي‌خواهد خداحافظي كند خيلي ناراحت شدم و تصميم گرفتم با او صحبت كنم. حيف است كه او از وزنه‌‌برداري برود.

*به نظر شما هم حركت بهداد خطا بود؟

من نمي‌توانم نظر بدهم. بهداد با من متفاوت است و نبايد دخالت كنم. فقط مي‌دانم او وزنه‌ها را خوب بالا برد. برخورد هيئت ژوري با بهداد خيلي ناراحت‌كننده بود و در روحيه من هم تأثير گذاشت. شايد بهداد آن موقع حس بدي داشت.

*به نظرت تصميم بهداد براي خداحافظي طبيعي است؟

ما نمي‌گذاريم او برود اما واقعاً حق دارد. وزنه‌‌برداري خيلي سخت است. تنها كسي كه زير وزنه رفته مي‌تواند حس و حال بهداد را درك كند. همه فكر مي‌كنند اين وزنه‌ها را خيلي راحت بالا مي‌بريم اما اگر فقط تمرين يك روز ما را ببينند متوجه سختي كار ما مي‌شوند. بعضي‌ها حتي نمي‌توانند هالتر خالي را هم بالا ببرند.

*با برگشت از مكزيك حالا چه كار مي‌كني؟

فعلاً موتورم را خاموش كرده‌ام. مدتي بايد استراحت كنم و بعد تمرينات را دوباره شروع كنم اما حالا تمرين سنگين نمي‌کنم، فقط جوري تمرين مي‌كنيم براي حفظ قدرت و آسيب نبينيم. هنوز به ما خبر نداده‌اند اردو از كي شروع مي‌شود اما من منتظر اردو نمي‌مانم و خودم تمريناتم را شروع مي‌كنم.

*مسابقه‌هاي جهاني چطور بود؟

مسابقه‌ها خوب بود. حتي بيشتر از پارالمپيك آماده بودم و در اردوها ۳۱۱ كيلو زده بودم و در تمرينات اختصاصي‌ام بيشتر از آن زده بودم. من تابع كادر فني هستم و طبق خواسته آنها وزنه زدم. تمركزم براي ركوردزني در بازي‌هاي پاراآسيايي و پارالمپيك ۲۰۲۰ است.

*يعني در جاكارتا منتظر ركوردشكني سيامند باشيم؟

من از اول هم فاصله‌ام با رقبا زياد بود اما همه چيز بستگي به مسابقه دارد. با اين حال خودم بيشتر دوست دارم در مسابقه سطح بالا ركوردشكني كنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج