۶۵۴۵۸۱
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

اسکات: شب‌هایم را با نتفلیکس می‌گذرانم

ریدلی اسکات که مناقشات زیادی را بر سر فیلم «تمام پول‌های دنیا» را پشت سر گذاشته، در تعطیلات پیش از شروع تولید «بیگانه» به سر می‌برد و در جدیدترین اظهار نظرش گفته که شب‌هایش را با نتفلیکس می‌گذارند: «چیزی که در مورد این شبکه دوست دارم تنوع در موضوعات برنامه‌هایش است.

دنیای تصویر: ریدلی اسکات که مناقشات زیادی را بر سر فیلم «تمام پول‌های دنیا» را پشت سر گذاشته، در تعطیلات پیش از شروع تولید «بیگانه» به سر می‌برد و در جدیدترین اظهار نظرش گفته که شب‌هایش را با نتفلیکس می‌گذارند: «چیزی که در مورد این شبکه دوست دارم تنوع در موضوعات برنامه‌هایش است. اما آیا کیفیت برایشان خیلی مهم است؟ به‌نظرم نه. اما خب آن‌ها ۸ میلیارد دلار برای سال بعد بودجه دارند! من که شبی یک فیلم یا سریال از این شبکه می‌بینم. به‌نظرم بهترین سریال حال حاضر هم "شکارچی ذهن" است، خیلی از آن خوشم آمد، فینچر کمی شبیه من است خیلی سخت گیر و منظم کار می‌کند. مخاطب برای او اولیت اصلی کارش است.»
اسکات: شب‌هایم را با نتفلیکس می‌گذرانم

او همچنین در ادامه‌ی صحبت‌هایش در مورد «بلید رانر ۲۰۴۹» و اینکه از همپتون فچر به عنوان فیلمنامه‌نویس اصلی و از مایکل گرین به‌عنوان دستیارش نام برده می‌شود ادعای جالبی کرده: «باید حواسم به چیزی که می‌گویم باشد. اما این فیلم لعنتی خیلی طولانی بود! و این را بگویم که بیشتر آن فیلمنامه هم برای من است. ادعای کسب اعتبار ندارم چون اینطور نیست که بگویم بروید نوار جلسات را گوش کنید اما من در بیشتر جلسلتشان بودم و طرح‌های زیادی را گفتم.»

اسکات که از جمله آدم‌هایی است که نظراتش را بیان می‌کند در مورد «جنگ ستارگان» هم صحبت کرده: «به من پیشنهاد کارگردانی دادند اما رد کردم چون به‌نظرم ریسک خطرناکی بود. من خودم را کنترل می‌کنم. اما خب نمی‌فهمم چرا باید ۲۰۰ میلیون به کسی که کار قبلی‌اش یک فیلم ارزان بوده بدهید؟ اصلا منطق ندارد، خیلی احمقانه است! می‌دانید برداشت‌های دوباره و زیاد چقدر خرج دارد؟»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج