۶۵۵۶۸۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

بدترین گجت‌های سال ۲۰۱۷ (۱)

سال ۲۰۱۷ سال خوبی در زمینه ی تولید گجت های مختلف نبود و سالی پر از نقص های امنیتی و نقص های تکنولوژی بوده است. امیدواریم تا سال ۲۰۱۸ سال خوبی برای ارائه ی گجت های مختلف و پیشرفت تکنولوژی باشد.

وب سایت سخت افزار مگ : سال ۲۰۱۷ سال خوبی در زمینه ی تولید گجت های مختلف نبود و سالی پر از نقص های امنیتی و نقص های تکنولوژی بوده است. امیدواریم تا سال ۲۰۱۸ سال خوبی برای ارائه ی گجت های مختلف و پیشرفت تکنولوژی باشد. در این مطلب نیز قصد داریم تا بدترین گجت های سال ۲۰۱۷ را به انتخاب وب سایت اینگجت (engadget) معرفی کنیم.

آبمیوه گیر هوشمند Juicero

بدترین گجت‌های سال ۲۰۱۷ (۱)
به طور فنی این آبمیوه گیر هوشمند در سال 2016 وارد بازار شد و عرضه ی آن تا سال 2017 نیز به پایان نرسید و ادامه داشت. به همین دلیل هنوز این محصول را یکی از بدترین گجت های سال معرفی می کنیم. قیمت این گجت در سال 2017 کاهش پیدا کرد و از 700 دلار به 400 دلار رسید. اما آیا یک آبمیوه گیر هوشمند آن هم بدون استفاده از میوه های تازه ارزش 400 دلار را دارد؟ این محصول که فقط با کیسه های آبگیری مخصوص به خود کار می کند یکی از بدترین گجت های سال بوده است.

ساعت هوشمند LG Watch Style
بدترین گجت‌های سال ۲۰۱۷ (۱)

طراحی اولیه این ساعت هوشمند بسیار بی نظیر بود ولی عمر باتری آن بسیار وحشتناک بود، تا حدی که حتی یک روز هم دوام نمی آورد. این در شرایطی است که ساعت های هوشمند اپل هر سه روز یکبار به شارژ نیاز دارند. لازم به ذکر است که قیمت آن نسبتاً مقرون به صرفه است اما همچنان خرید آن توصیه نمی شود. این محصول در سال 2017 یکی از گجت های سطح پایین است و در لیست بدترین ها قرار گرفته است.

فروشگاه محلی Bodega
بدترین گجت‌های سال ۲۰۱۷ (۱)

این گجت در واقع یک فروشگاه محلی است که برای محیط هایی مانند باشگاه ها، آپارتمان ها، سینماها و مکان های این چنینی طراحی شده است. در واقع این گجت یک کابینتی است که کالاهای مصرفی مانند خمیر دندان، تنقلات و محصولات این چنینی را در خود نگه می دارد که با انتخاب کالایتان می توانید آن را در اختیار داشته باشید و نیازی به رفتن به فروشگاه نداشته باشید. این ایده جالب است اما مسئله این است که برای جلب توجه یک ایده و تولید یک گجت باید مشکلاتی مطرح باشد و گجت ها در راستای حل مشکلات ساخته و تولید شوند. این گجت هیچ کمکی به مردم نخواهد کرد و نقش خاصی نخواهد داشت. البته با رایج شدن خرید اینترنتی مشکلات زیادی حل شده است در نتیجه این گجت اصلاً کاربردی نخواهد داشت و جزو بدترین ها است.

اسپیکرهت آتاری (کلاه مجهر به اسپیکر)
بدترین گجت‌های سال ۲۰۱۷ (۱)

همانطور که از نام آن مشخص است، Speakerhat یک کلاه بیس بال است که در لبه اش بلندگویی جاسازی شده است. همچنین دارای یک میکروفون است که از طریق بلوتوث به گوشی متصل می شود و می توانید با آن تماس تلفنی برقرار کنید. آیا هنگام تماس تلفنی همه اطرافیان گفت‌وگوی شما را نمی‌شوند؟ اما چرا؟ چرا چنین محصولی تولید شده است؟ این محصول توسط کمپانی آتاری تولید شده و با قیمت 130 دلار به فروش می رسد. توصیه می کنیم که پولتان را برای خرید چنین محصولی هدر ندهید زیرا این گجت اصلاً ارزش خرید ندارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج