جاباما
۶۵۵۷۵۸
۱۳ نظر
۵۰۰۶
۱۳ نظر
۵۰۰۶
پ

جهانگیری: با تعامل دولت و مجلس، گره‌های کشور گشوه می‌شود

جلسه دیدار نمایندگان مردم استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی با معاون اول رییس جمهور عصر امروز(سه شنبه) برگزار شد.

خبرگزاری ایسنا: جلسه دیدار نمایندگان مردم استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی با معاون اول رییس جمهور عصر امروز(سه شنبه) برگزار شد.

اسحاق جهانگیری در این جلسه استان اردبیل را استانی پر ظرفیت به لحاظ منابع طبیعی، جاذبه های گردشگری و نیروی انسانی برشمرد و از استاندار اردبیل خواست برای فرصت های سرمایه گذاری این استان را به شرکت های بزرگ سرمایه گذاری غیردولتی به نحو مناسبی معرفی کند.

معاون اول رییس جمهور افزود: یکی از موانع پیش روی توسعه در کشور آب است که خوشبختانه استان اردبیل در این زمینه مشکل جدی ندارد و این استان از قطب های اصلی کشاورزی کشور محسوب می شود و علاوه بر آن با راه اندازی برخی کارخانه های صنعتی نظیر سیمان در سالهای گذشته، زمینه های صنعتی شدن استان فراهم شده است.

جهانگیری همچنین با یادآوری اینکه استان اردبیل استانی مرزی است، خاطرنشان کرد: توسعه روابط مرزی از اولویت های اصلی دولت است و خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران روابط صمیمانه ای با کشور جمهوری آذربایجان دارد و استان اردبیل می تواند از این فرصت برای گسترش تجارت مرزی و توسعه استان استفاده کند.

وی افزود: جمعیت زیادی از مردم استان اردبیل در روستاها و شهرهای کمتر از ده هزار نفر سکونت دارند و مسئولین استان می توانند با استفاده از اعتباراتی که در قالب 1.5 میلیارد دلار اعتبار برای توسعه اشتغال روستایی در کشور در نظر گرفته شده، زمینه ایجاد واحدهای صنعتی کوچک و به دنبال آن اشتغالزایی در استان و بخصوص روستاها را مهیا سازند.

معاون اول رییس جمهور در ادامه سخنان خود نقش مجلس شورای اسلامی را در توسعه کشور تعیین کننده و مهم ارزیابی کرد و گفت: با تعامل خوب میان دولت و مجلس می توان به گشوده شدن گره های کشور امیدوار بود و در مقطع فعلی که رابطه خوبی میان دولت و مجلس وجود دارد، باید از این فرصت برای توسعه کشور استفاده کنیم.

جهانگیری افزود: خوشبختانه ایران از ظرفیت های بی نظیری همچون منابع طبیعی غنی، نیروی انسانی متخصص و موقعیت جغرافیایی منحصر بفرد برخوردار است که باید با سیاستگذاری صحیح از این ظرفیت های در جهت توسعه کشور استفاده کنیم.

وی ادامه داد: جاذبه های گردشگری طبیعی استان اردبیل فرصتی کم نظیر برای توسعه این استان است که باید در معرفی این ظرفیت ها تلاش کرد.

در این جلسه که معاون رییس جمهور در امور مجلس نیز حضور داشت، نمایندگان مردم استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی نیز هر کدام در سخنانی، مهمترین مسائل و کاستی استان را مطرح کردند و پیشنهاداتی برای توسعه استان ارائه دادند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فقط وعده های دروغ

    • بدون نام

      ما راضی نیستیم اینقدر بفکر ما باشین یکمم به خودتون برسین

    • بدون نام

      برای شما دولتمردها متاسفم که نمیتونید یه مملکت رو اداره کنید

    • بدون نام

      خیر قربان مردم به این نتیجه بد رسیده اند که شما این کاره نیستید و فقط میز اشغال کرده اید و فرصت را از دیگران بخصوص جوانان گرفته اید

    • بدون نام

      راست میگه این اقا خخخخ

    • جوادم

      درست کن بودید درستش میکردید

    • بدون نام

      کابینه باید تغییرات داشته باشد.

    • بدون نام

      دست بردار

    • بدون نام

      چطور فکر را نکردید؟

    • بدون نام

      کو؟ کی؟

    • مجتبی

      خوشم می یاد هنوز هم دلت خوشه

    • بدون نام

      آقای جهانگیری نمبداند درحال حاضرچندین هزارنفردرادارات دولتی بخصوص صنایع دفاع بازنشست قبل ازموعدشدندومجدددعوت تحت پوشش شرکتی بکارشدنددرصورتیکه بجای آنهامیتوان ازجوانان بیکاراستفاده کرد

    • بدون نام

      اره چندساله میخای گره باز کنی؛ دولتمون فقط شعار داد این همه مدت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج