جاباما
۶۵۸۰۵۳
۲ نظر
۵۳۲۶
۲ نظر
۵۳۲۶
پ

دریبل زدن نت ها!

فوتبالیست‌های خارجی موسیقی دان!

سال ها قبل سرمربی تیم فوتبال آرژانتین، شاگردانش را وادار می کرد در مسیر رسیدن به هر ورزشگاه در اتوبوس، به یک آهنگ خاص گوش بدهند و خودشان را با این آهنگ برای مسابقه آماده کنند. مرور همین خاطره برای پی بردن به دوستی قدیمی و پیوند عمیق فوتبال و موسیقی کافی به نظر می رسد.

هفته نامه دیده بان: سال ها قبل سرمربی تیم فوتبال آرژانتین، شاگردانش را وادار می کرد در مسیر رسیدن به هر ورزشگاه در اتوبوس، به یک آهنگ خاص گوش بدهند و خودشان را با این آهنگ برای مسابقه آماده کنند. مرور همین خاطره برای پی بردن به دوستی قدیمی و پیوند عمیق فوتبال و موسیقی کافی به نظر می رسد.
فوتبالیست‌های خارجی موسیقی دان!

بسیاری از فوتبالیست ها قبل از هر مسابقه با هدفون های ویژه و اختصاصی شان به استادیوم قدم می گذارند و بسیاری از خواننده ها با پیراهن تیم محبوب به اجرای موسیقی می پردازند. فوتبالیست ها حتی به عرصه موسیقی وارد شده اند و چندین خواننده سرشناس نیز، سابقه فوتبال بازی کردن در باشگاه های حرفه ای و آماتور را دارند. فوتبال و موسیقی، حالا به هم وابسته اند و تلاش برای جدا دانستن این دو پدیده از هم دیگر هیچ نتیجه ای نخواهد داشت.

کارلوس ته وز

یک بازیکن بداخلاق در زمین، یک خواننده بد اخلاق روی استیج. کارلوس ته وز که سابقه بازی برای منچستریونایتد، منچسترسیتی و یوونتوس را دارد، در آرژانتین به همراه برادرش دیه گو ته وز، یکی از دو خواننده گروه موسیقی پیالو واگو است. این فوتبالیست احساساتی که ید طولایی نیز در اشک ریختن دارد، برای سپری کردن سال های پایانی فوتبال به زادگاهش برگشته و این موضوع فرصت بیشتری برای فعالیت های موسیقایی او ایجاد می کند.
فوتبالیست‌های خارجی موسیقی دان!

کارلیتوس البته به اندازه فوتبال، در خوانندگی نابغه نیست و به ویژه چهره جدی و عبوس اش وقت اجرای آهنگ در کنسرت ها کمی توی ذوق می زند؛ اتفاقی که این اواخر او را تا حدودی از موسیقی دور کرده است.

پیتر چک

دروازه بان بزرگ اهل جمهوری چک را با دو وسیله می شناسیم. اول کلاه محافظ مخصوصی که از سال ها قبل در زمین فوتبال همراه او بوده و دوم، درام خاصی که در خانه اش دیده می شود. پیتر چک یک گلر درجه یک و یک موزیسین فوق العاده است. او که سال ها در چلسی بازی کرده و حالا با لباس آرسنال به میدان می رود، بیرون از زمین فوتبال با درام شاهکار خلق می کند.
فوتبالیست‌های خارجی موسیقی دان!
او آنقدر در موسیقی خوب و با استعداد است که توانسته با چند گروه موسیقی معروف در لندن و پراگ همکاری کند. چک قبل از هر مسابقه نیز معمولا به موسیقی های خودش گوش می دهد. او سابقه یک همکاری جالب با همبازی اش الکسیس سانچز را نیز دارد. الکسیس در این موسیقی دو نفره، چک را با نواختن کیبورد همراهی می کند.

رونالدینیو

نه فقط در برزیل، رونالدینیو هنوز هم در تمام دنیا محبوبیت بسیار زیادی دارد. شاعر فوتبال، این روزها بیشتر مشغول دو کار است. اول حضور در دیدارهای خیریه فوتبال به عنوان سفیر چند نهاد و باشگاه دو دوم حضور در ویدئوکلیپ های خواننده های سرشناس. رونالدینیو حتی یک فیت هم با یک خواننده برزیلی داده اما نباید انتظار داشته باشید همانطور که بهترین فوتبالیست عصر خودش بوده، بهترین خواننده عصر خودش هم باشد.
فوتبالیست‌های خارجی موسیقی دان!

دنی آلوز

فوتبالیستی که به خودش لقب «دیوانه خوب» داده، دیوانه موسیقی است. در هر ویدئوی اینستاگرامی، دنی آلوز در حال خواندن یا گوش دادن به یک آهنگ دیده می شود. دنی صدای خوبی دارد و عاشق آهنگ های برزیلی است. او همچنین به خوبی گیتار می زند و خیلی ها احتمال می دهند بعد از بازنشستگی از فوتبال به صورت حرفه ای تر به موسیقی روی بیاورد و نام خودش را به صنعت موزیک وارد کند.
فوتبالیست‌های خارجی موسیقی دان!

اسلاون بیلیچ

علاقه به خوانندگی یک عادت دیرینه در بین مربیان کروات است. بعد از ایگور استیماچ که چند آهنگ پاپ خوانده بود، اسلاون بیلیچ نیز در سال ۲۰۰۸ به دنیای موسیقی قدم گذاشت. در هر کشور معمولا یک خواننده برای خواندن آهنگ رسمی تیم های ملی در تورنمنت های مختلف انتخاب می شود اما آهنگ ویژه تیم ملی کرواسی برای یورو ۲۰۰۸ را سرمربی این تیم اسلاون بیلیچ خواند! این راک استار که در کار با گیتار الکتریک نیز تبحر دارد، نتوانست ملودی مد نظرش را در وستهم پیاده کند و چند هفته قبل، از سرمربیگری این تیم برکنار شد.
فوتبالیست‌های خارجی موسیقی دان!

لیتون بینز

لوئیس یوارز اروگوئه ای یک فلاکس چای معروف دارد که آن را در همه سفرهای بارسلونا با خودش همراه می کند. این فلاکس کاملا کوچک و قابل حمل است اما آنچه «الیتون بینز» در سفرهای اورتون حمل می کند، بسیار عجیب و بزرگ تر به نظر می رسد. مدافع تافی ها عادت دارد تا گیتار مخصوص اش را به همه اردوهای تیم ببرد. او یک گیتاریست حرفه ای است و در میان سرشناس ترین سلبریتی های دنیای موسیقی چند دوست صمیمی دارد. لیتون با نوع چهره و مدل مویش اگر ۲۰ سال زودتر به دنیا می آمد، احتمالا در دهه ۸۰ میلادی به یک خواننده گیتاریست معروف تبدیل می شد.
فوتبالیست‌های خارجی موسیقی دان!

اولی مارس

فینالیست ایکس فاکتور ۲۰۰۹ بریتانیا در سال ۲۰۰۹، حالا شهرت زیادی در دنیای موسیقی دارد. او با چهره های بزرگی همکاری کرده و دو بار با دو آهنگ هیت به فهرست پرفروش های بریتانیا رسیده است. اولی هم یک خواننده درجه کی است و هم یک فوتبالیست با استعداد. او قبل از انتشار آلبوم اولش برای باشگاه ویتهم یونایتد بازی می کرد و در ۱۳ مسابقه ۱۲ گل برای این تیم به ثمر رسانده بود.
فوتبالیست‌های خارجی موسیقی دان!
مارس به خوبی می دانست که نمی تواند به صورت همزمان فوتبال و موسیقی را ادامه بدهد و در هر دو پیشرفت کند. انتخاب او میان دو عشق بزرگ زندگی اش، موسیقی بود. اولی قید فوتبال را زد و در موسیقی به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کرد.

خوسه مانوئل پینتو

با آن مدل موی خاص و ریش عجیب، سال ها پشت سر ویکتور والدز به عنوان دروازه بان دوم در بارسلونا حضور داشت. پینتو استاد مهار ضربات پنالتی بود اما زیاد فرصت نکرد تا این توانایی و تبحر را در بارسا به نمایش بگذارد. او در سال های پایانی فوتبالش به موسیقی روی آورد و در نهایت به همین خاطر اعلام بازنشستگی کرد تا به کشور آمریکا سفر کند و روی خوانندگی متمرکز شود. دوست صمیمی لئو مسی، حالا یک خواننده شناخته شده است. در معروف ترین موزیک ویدئوی پینتو، چند فوتبالیست سرشناس نیز حضور داشته اند.
فوتبالیست‌های خارجی موسیقی دان!

ماریو بالوتلی

به چهره زمخت و رفتارهای عجیب اش نگاه نکنید. ماریو بالوتلی دستی بر آتش موسیقی دارد و یک پیانیست حرفه ای است. در اردوی تیم ملی ایتالیا در یورو ۲۰۱۲ یک پیانوی بزرگ در هتل این تیم وجود داشت که بالوتلی از هر فرصتی استفاده می کرد تا صدایش را در بیاورد. نوازندگی پیانوی استثنایی بالوتلی به همراه صدای جذاب پیرلفو، به شدت گوش نواز از کار در آمده بود. بالو، پیانو را در کودکی یاد گرفته و در خانه اش نیز ۳ پیانوی شخصی دارد.
فوتبالیست‌های خارجی موسیقی دان!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      گوچی هم ویولن میزنه

    • بدون نام

      ميناوند رو هم مي نوشتي:)٥٥٥

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج