۶۵۸۶۶۶
۲۹ نظر
۵۲۰۵
۲۹ نظر
۵۲۰۵
پ

متولدین ماه‌های مختلف چند فرزند می‌خواهند؟

آیا می‌دانید که متولدین ماه‌های مختلف هر کدام با توجه به روحیه و شخصیتی که دارند، دوست دارند چند فرزند داشته باشند؟

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: خانم ها از کودکی حس مادرانه را تجربه کرده اند. آنها عروسک هایشان را در آغوش می گرفتند، آنها را می خواباندند و قربان صدقه شان می رفتند.
آقایان نیز عاشق فرزندند و هر چه تعداد فرزندانشان بیشتر باشد ،خوشحال ترند. اما آیا می دانید که متولدین ماههای مختلف هر کدام با توجه به روحیه و شخصیتی که دارند، دوست دارند چند فرزند داشته باشند؟ در ادامه مطلب با ما باشید تا در مورد علاقمندی متولدین ماههای مختلف در مورد تعداد فرزندان، بیشتر بدانید.
فروردین
تمام نشانه ها حاکی از آن است که متولدین فروردین فرزندان زیادی می خواهند. آنها به حداقل ۳ تا ۴ فرزند فکر می کنند. اما چرا؟ خانم های فروردینی افرادی مهربان و عاشق مراقبت و حمایت از دیگران هستند. آنها قدرتمند، مستقل و دارای اعتماد به نفس بسیار بالایی هستند. مادر بودن برای خانم های فروردینی به معنای نادیده گرفتن خود نیست. بلکه آنها می دانند که جدا از زندگی فرزندان شان باید به زندگی خود نیز رسیدگی کنند و همین انتظار هم از فرزندان شان دارند.
اردیبهشت
مادران اردیبهشتی دوست دارند که ۲ فرزند با اختلاف سن کم داشته باشند. آنها افرادی صبور و دلسوزند که توانایی زندگی در ارتباط برقرار کردن با کودکان دارند. آنها ۲ فرزند را ترجیح می دهند بدین دلیل که دوست ندارند گیج شوند و تمام کارها را نیمه رها کنند. آنها دوست دارند که کودکیاری خود را در کنار شغل حرفه ای و گشت و گذار و میهمانی هایشان داشته باشند.
مادران اردیبهشتی مادرانی جدی در تعلیم و تربیت فرزندان شان هستد طوری که اگر یک بار به کودکشان یاد دادند که هنگام رد شدن از خیابان هر دو سمت را باید نگاه کند، فرزند موظف به انجام این کار است.
متولدین ماه‌های مختلف چند فرزند می‌خواهند؟
خرداد
گفته می شود که خردادی ها افرادی دو شخصیته هستند ،شاید هم به همین دلیل است که دوست دارند دوقلو داشته باشند. مادران متولد این ماه برای کودکان شان وقت زیادی می گذارند. فرزندان آنها در خواندن و نوشتن جزو اولین ها خواهند بود که هیچ گاه در کنار این مادران احساس کسل بودن نخواهند داشت. خردادی ها افراد پیچیده ای هستند، به همین دلیل گاهی باید به حرف های آنها گوش داد اما در بسیاری از جاها نیز به نفع کودکان شان سکوت می کنند.
تیر
در طالع تیری ها دو فرزند دیده می شود که تفاوت سنی زیادی نیز با یکدیگر دارند. این مادران تمام زندگی شان را وقف فرزندان شان می کنند طوری که تصور می کنند از همان ابتدا برای مادری ساخته شده اند. آنها دوست دارند در خانه بمانند و به زندگی و خانواده خود سر و سامان دهند. به همین دلیل در خانه آنها همیشه شادی، سلامتی و صمیمیت موج می زند.
مرداد
مردادی ها بین 2 تا 4 فرزند می خواهند. زیاد است؟ نگران نباشید. آنها افرادی هستند که به خوبی می توانند مسئولیت های مختلف را در آن واحد به عهده گیرند و از پس تمام شان به خوبی بر آیند. می توان گفت که مادر بودن در ذات آنهاست. آنها استقلال را دوست دارند و تمام مسئولیت های فرزندان شان را به تنهایی به عهده می گیرند که البته در این وطیفه نیز سربلند بیرون می آیند. فرزندان متولد تیر ماه در کلاس های مختلفی از ورزش گرفته تا زبان و هنر شرکت می کنند.
شهریور
شهریوری ها افرادی هستند که مدام در حال فکر کردند. آنها آنقدر خیالبافی می کنند تا استرس بگیرند. مادر بودن نیز برای آنها همین دردسرها را دارد. به همین دلیل بهتر است که آنها تنها یک فرزند داشته باشند در این صورت می توانند که از آنها به خوبی مراقبت کنند. متولدین این ماه افرادی مستعد هستند و دوست دارند که هر روز بر دانش شان بیافزایند و این شرایط جز با داشتن فرزندانی کمتر امکان پذیر نیست.
متولدین ماه‌های مختلف چند فرزند می‌خواهند؟
مهر
متولدین مهر خواهان تعادل و عدالت در زندگی هستند به همین دلیل دوست دارند که تعداد فرزندان شان ۲، ۴ یا ۶ باشد. آنها فکر می کنند که با فرزندان بیشتر می توانند مهر و محبت بیشتری را به خانه راه دهند. با وجود شلوغی های اطراف شان آنها همچنان آرامش خود را حفظ می کنند. مهری ها نه تنها از فرزندان شان انرژی می گیرند بلکه دوست دارند این انرژی را به آنها نیز منتقل کنند.
آبان
فرزند برای آبانی ها همه چیز است. اگر از آنها بپرسید که چند فرزند می خواهند، در جواب می شنوید: «هر چه بیشتر بهتر». آنها می توانند خودشان را با یک شهر کودک تصور کنند. اگر چه تعداد فرزندان آنها زیاد است اما آنها عشق مادرانه خود را به طور مساوی بین همه شان تقسیم می کنند. به بیان دیگران، آنها آنقدر حامی فرزندان شان هستند که هیچ کس جرات بی احترمی به آنها را ندارد.
آذر
آذری ها با یک فرزند شادترین مادران جهان خواهند بود. بدین جهت که آنها از یک جا ماندن بیزارند و ترجیح می دهند که مدام به این طرف و آن طرف بروند که این شرایط با داشتن فرزندانی کمتر راحت تر خواهد بود. آنها آزادی شان را دوست دارند. بزرگ کردن فرزند زمان و انرژی زیادی می برد به همین دلیل ترجیح آذری ها همان یک فرزند است.
دی
متولدین دی سوپرقهرمان هستند. آنها می توانند ۳ فرزند را با اختلاف سنی کم به خوبی بزرگ کنند، به علاوه در کنار آن به کارهای خانه و بیرون شان هم خواهند رسید. آنها می توانند در آن واحد هم پدر و هم مادر باشند. نظم در زندگی آنها موج می زند به طوری که فرزندان شان هم این موضوع را به خوبی می دانند و اجازه شکستن قوانین را ندارند.
متولدین ماه‌های مختلف چند فرزند می‌خواهند؟
بهمن
کودک درون بهمنی هنوز بزرگ نشده است، به همین دلیل برایشان سخت است که مادر شوند. اما از آنجا که هیچ کس نمی تواند در مقابل لذت شیرین بچه دار شدن مقاومت کند، آنها حداقل را ترجیح می دهند. بهمنی ها دوست دارند که یک فرزند داشت باشند تا بتوانند تمام انرژی خود را وقف او کنند.
روحیه انعطاف پذیر آنها باعث شده که به سادگی خود را با هر شرایطی وفق دهند. به عنوان مثال فرقی نمی کند که کودکشان در آینده چه شغلی را انتخاب کند، معلمی، بازیگری یا آرایشگری... تنها چیزی که برای آنها اهمیت دارد موفقیت شان است و تا آخرین نفس از آنها حمایت خواهند کرد.
اسفند
اسفندی ها تمام تلاش شان را می کنند تا بر تعداد فرزندان شان بیافزایند. آنها دوست دارند که یک مهدکودک فرزند داشته باشند. به همین دلیل تعداد فرزند مورد علاقه آنها 5 به بالاست. آنها آنقدر مهربان و خونگرم هستند که دوست دارند این احساس را به افراد بیشتری منتقل کنند. آنقدر ایده آلیسم هستند که دیگران به آنها حسادت می کنند.
آنها حتی سعی می کنند که دکوراسیون خانه را به گونه ای که به فرزاندان شان انرژی می دهد، درست کنند. بنابراین در خانه آنها به روی فرزندان بیشتر همیشه باز است.
منبع: thetalko
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من 6 تا می خوام

      پاسخ ها

      • پرینار

        ماشالله.... خدا از اینم زیاد تر کنه...حالا میخوای با این شش تا چکار کنی تو ایران!!!بابا دستخوش دستِ ما رو از رو بستی که!!!

    • اسفندی

      در خصوص من که صدق نمی کنه! من اسفندی هستم ی بچه هم بیشتر ندارم و با وجود اصرار همسرم اصلا و ابدا حاضر به آوردن بچه دوم نیستم

      پاسخ ها

      • سارا

        اون بخاطر شرایط مملکته البته:))))

    • آیلین

      چقدر چیز بیخودی؟من متولد فروردین هستم..چه خبره تو این زمانه با این همه بدبختی سه یا چهار؟؟خدائیش اینا رو از کجا در میارین؟ یک نگاهی به وضع جامعه بندازید آدم کور هم می بینه چقدر وضع خرابه؟میدونی یه دونه جوراب بچه چقدر قیمت داره؟الان یه دونه بچه هم زیادی هست نه آینده ای داره؟ نه میتونه تک فرزند نباشه...دلت خوشه ..من خودم الان با بیست و یک سال سن تو بیمارستان پرستار هستم همه افسرده و نا امید می گردیم اونوقت تو نشستی نفست از جای گرم بلند میشه جمع کن عمو اینا رو باید برای خارجی ها گفت نه ایران ...وگرنه همه دوست دارند زندگی تشکیل بدن پول باشه یک زندگی آروم باشه رفاه باشه آب و هوا باشه اونوقت آره میشد رو نوشته هات حساب کرد اما آخرش هم بگم حتّی اگه اوضاع بر طبق مراد بود منِ فروردینی اینقدر هم بچه نمی خواستم ....ته تهش به زور دوتا ...چه خبره اینقدر جمعیت اضافه کنیم آخرش هم میکوبه تو سرمون واسه چی ما رو به دنیا آوردید...اصلاً این دنیا به چه دردی میخوره آخرش می میریم..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ببخشید ولی متنت شبیه اهنگای رپه

    • ساورا

      چراواسه من این مطلب صدق نمیکنه؟

    • بدون نام

      اولا مطلبتون تکراریه قدیمیه...دوما مرداد ماهیها 1 بچه رو بذار میارن...الکی اطلاعات ندین

    • امیر

      شما اجازه بده تو این شرایط سخت اقتصادی بتوانیم اول مادر بچه ها رو پیدا بکنیم بعد درباره تعداد بچه ها با هم بحث میکنیم

      پاسخ ها

      • armita

        لایکککک

      • بدون نام

        اینارو میذارن مردم جوگیر بشن بچه بیارن آخه نه که از خوشی و وضعیت خوب مالی داریم میمیریم چشم کمتر از ده تا نمیارییم

    • بدون نام

      مزخررررررف
      من اردیبهشتیم و هیچ وقت تمایلی ب بچه ندارم

    • شیلان

      واسه من که شهریوریم دقیقا درست بود

    • بدون نام

      فرزند آوردن در ایران کاری بسیار اشتباه هست..و هیچ آینده ای برای اون فرزند نیست...

    • سیما

      من متولداردیبهشتم.تازه عقدکردم.هیچوقت ب داشتن فرزندفکرنکردم.دوستمـ ندارم بچه داربشم.همسرم هم اتفاقن همنظرن بامن.خاستم بگم ب این مطالب توجه نکنید.موقعیت اجتماعی اقتصادی و فکری ادمهاست که تعیین کننده ست نه طالع بینی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چقدشماباادبواحترام نظردادین

    • ماجی

      چه حرفا من اردیبهشتی هستم دلم خیلی بچه میخواست در نهایت به سه تا راضی شدم خیلی هم عصبی بودم و زود از کوره در می‌رفتم و بچه هامو دعوا میکردم

    • بی نام

      من شهریوری هستم و یه فرزند بیشتر ندارم
      و بسیار هم در باطن پشیمانم از اینکه چرا این طفل معصوم رو به این دنیا آوردم البته خیلی سعی میکنیم به بهترین نحو ممکن با فرزندمون رفتار کنیم تا کمبودی از طرف ما احساس نکنه مخصوصا دوست ندارم کمبود عاطفی و احساسی داشته باشه
      تو این کشوری که ما زندگی میکنیم با این شرایط اقتصادی و فرهنگی، آوردن بچه اشتباه محض است ...

    • آرام

      تو ایران فرزند آوری اشتباه بزرگی ست...

    • ❄❄❄❄❄❄❄❄❄

      من با کلی دردسر بعد۱۲سال زندگی مشترک تازه ۴ ساله خدا بهم ۴ قلو داده

    • بدون نام

      من شهریوری هستم دقیقا درسته. حالا هم با وجود 40 سال سن یک دختر بیشتر ندارم . همیشه هم در موردش استرس دارم.

    • بدون نام

      والا ما زن و شوهر هردو بچه دوستیم سه سالم هست ازدواج کردیم بخدا خرج اضافه و تفریحم نداریم ولی هرچی حساب کتاب میکنیم میبینیم نمیتونیم بچه بیاریم چون هرچی کار میکنیم فقط میره واسه اجاره خوراک خیلی هم ساده زندگی میکنیم. دعا کنید آرزوی بچه دار شدن به دلمون نمونه من که دارم افسرده میشم....

    • بدون نام

      من آذری ام ، واقعا همون که برام نوشته درسته !!!

    • بدون نام

      الان بدون کمک پدر مادرها زوج های جوون نمی تونن زندگی رو بگذرونن .

    • فاطمه

      اخ جوووون عاشق بچم

    • مینو

      من شهریوریم و به هیچ عنوان بچه نمیخوام. همسرم هم با من کاملا موافقه و شرط ازدواجمون هم نداشتن بچه است. آوردن کودکان معصوم به این دنیا بدون اراده خودشون، یک نوع کودک آزاری و جرمه. در حق انسانهای دیگه با خودخواهیهامون نباید خیانت و جنایت کنیم. حتی اگر تمام شرایط هم عالی باشه، بیماری یا پیری و در نهایت مرگ به سراغش میاد و این کمتر از قتل عمد نیست. یادمون نره که برای به وجود آوردن یک انسان در دنیای پرآشوب کنونی، حتما باید بهش جواب پس بدیم.

    • داریوش

      چون حاصل آدمی در این شورستان،
      جز خوردن غصه نیست تا کندن جان،
      خرم دل آنکه زین جهان زود برفت
      آسوده کسی که خود نیامد به جهان
      خیام

    • m t

      بچه شیرینی زندگی هستش فرزند بیشتر زندگی بهتر

    • فروردینی

      بابا جمع کن این بساتو. کاش میشد من اقلا یه بچه می داشتم . هنوز بچه دار نشدم . من فوق فوقش یه دو قلو میخوام بهتر از اینه که مثلا۴تا بچه با اختلاف سنی بخوام لباس بخرم یکی سای اینو نداره یا یکی داره ولی گرون میده. دوقلو باشن از یه جا میشه براشون گرفت . تولدشونم یه روزه و یه کیک میخواد. مجبوریم این همه پول بدیم واسه چهار روز تولد. خاک تو سر این دانشمندا لاقل می ذاشتن بچه دار بشیم . همون اولگه استرس نگیریم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج