۶۵۸۷۵۴
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

شاهین‌طبع و پتروشیمی، نقره داغ شدند

آرای کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال درباره اتفاقات اخیر اعلام شد.

ورزش سه: به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، روز گذشته یکشنبه ۱۷دی۹۶ کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال با حضور نمایندگان اداره کل حقوقی، دفتر امور مشترک و اداره کل ارزیابی عملکرد وزارت ورزش و جوانان،‌ اعضاء کمیته و نماینده فدراسیون برگزار شد.

تصمیمات نهایی اتخاذ شده در خصوص دیدار تیم های پتروشیمی بندر امام و مهرام از هفته هجدهم مسابقات لیگ برتر به شرح ذیل می باشد.

۱- سرمربی تیم پتروشیمی بندرامام بعلت توهین و اهانت به داوران، به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت مبلغ یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

2- کمیته با توجه به تکرار تخلفات تماشاچیان تیم پتروشیمی بندرامام، تیم مذکور را به انجام 3 مسابقه خانگی بدون حضور تماشاچیان محکوم کرد.

۳- درخصوص درگیری مدیر عامل باشگاه مذکور با سرمربی تیم مهرام نیز نامبرده شکوائیه ای به فدراسیون تقدیم ننموده و باشگاه مهرام تنها خواستار رسیدگی گردید. با توجه به اینکه مدیر عامل جزو نفرات کادر اجرایی نمی باشد و برخورد شخصی آنان پس از پایان مسابقه صورت گرفته ، لذا ضمن تقبیح عمل مدیر عامل باشگاه پتروشیمی بندرامام ، به جهات مذکور ، کمیته فارغ از رسیدگی بوده و درصورت تمایل سرمربی تیم مهرام می تواند از طریق مراجع صالح قضایی در این خصوص اقدام نماید.

تصمیمات نهایی اتخاذ شده در خصوص دیدار تیم های شکلی تهران و هیات کرمانشاه به شرح ذیل می باشد .

۱- آقای مهدی رحمتی بازیکن تیم شکلی تهران بعلت اهانت به داوران ، به دو جلسه محرومیت از شرکت در مسابقات و پرداخت مبلغ بیست میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد که با توجه به تعهدات و ابراز ندامت نامبرده ، جریمه نقدی تا پایان مسابقات معلق و اعلام شد که درصورت ارتکاب هرگونه تخلفی ، جریمه مذکور نیز اجرا خواهد شد.

2- آقای کرم احمدیان بازیکن تیم هیئت بسکتبال کرمانشاه به سه جلسه محرومیت از شرکت در مسابقات و پرداخت مبلغ سی میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

۳- آقای رسول محمدی بازیکن تیم هیئت بسکتبال کرمانشاه به سه جلسه محرومیت از شرکت در مسابقات محکوم شد که با توجه گزارش ناظر و داوران و اظهارات نامبردگان در جلسه ، جریمه نقدی آقای کرم احمدیان تا پایان مسابقات معلق و اعلام شد که درصورت ارتکاب هرگونه تخلفی ، جریمه مذکور نیز اجرا خواهد شد.

تصمیمات نهایی اتخاذ شده در خصوص باشگاه شهرداری تبریز به شرح ذیل می باشد .

آقای شهرام عباس پناه سرپرست تیم بسکتبال شهرداری تبریز از سوی کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال ، با توجه به ابراز ندامت نامبرده و تعهد وی مبنی بر عدم انجام هرگونه تخلف و نظر به موافقت فدراسیون با درخواست تجدیدنظر خواهی ، مابقی مدت محرومیت نامبرده تا پایان مسابقات معلق و اعلام شد که درصورت ارتکاب هرگونه تخلفی، جریمه مذکور نیز اجرا خواهد شد و جریمه نقدی ایشان نیز به مبلغ بیست میلیون ریال تقلیل یافت که حضور نامبرده در مسابقه بعدی منوط به پرداخت جریمه نقدی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زورتان به پتروشیمی نمی رسه
      اومدید این کار کردید
      اما یادتان باشه
      پتروشیمی قهرمان می شه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج