۶۵۸۸۳۳
۱۵ نظر
۵۰۰۰
۱۵ نظر
۵۰۰۰
پ

حسن‌زاده: کمیته انضباطی، رنگی نیست

رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال توضیحاتی درباره رای محرومیت هافبک ازبک استقلال ارائه کرد.

ورزش سه: رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال توضیحاتی درباره رای محرومیت هافبک ازبک استقلال ارائه کرد.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، اسماعیل حسن زاده در این باره اظهار کرد: وقتی خطای شدید و خطرناک جپاروف که از دید داور دور مانده و در رسانه‌ها از جمله شبکه‌های تلویزیونی مطرح شد، متوجه شدیم رفتار بازیکن مذکور مغایر با آیین نامه انضباطی جدید است؛ لذا برای اجرای عدالت و رعایت نظم در مسابقات لیگ برتر، فورا دستور موقت را صادر کرده و اعلام کردیم که بازیکن تیم استقلال در مسابقه رسمی حضور نداشته باشد و این رای را روز سیزدهم دی‌ماه به باشگاه ابلاغ کردیم؛ پس از وقت رسیدگی که(هجدهم دی‌ماه) تعیین شد، جپاروف و 5 نفر از اعضاء و مدیر عامل باشگاه استقلال در جلسه حضور یافتند.

وی تصریح کرد: در این نشست بازیکن تیم استقلال دفاعیات لازم را مطرح و اعلام کرد که حرکت وی تعمدی نبوده و علی‌رغم اینکه رفتار خطرناکی را از خود به نمایش گذاشته، قصد چنین کاری را نداشته و ابراز امیدواری کرد که این رفتار برای آخرین بار بود که از سویش اجرا شد.

رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ادامه داد: پس از ختم جلسه، اعضای کمیته انضباطی به اتفاق تصمیمات لازم را راجع به پرونده گرفته و اعلام می‌شود که جپاروف، بازیکن تیم استقلال تهران از همراهی تیم خود به مدت یک جلسه محروم است؛ البته رای فوق تا ساعات آینده به بازیکن و باشگاه مربوطه ابلاغ می‌شود.

حسن‌زاده درباره جزئیات این رای ابراز کرد: ابتدا طبق آیین‌نامه (بند ۱۳ ماده ۲۰) ما اجازه نداریم که در مورد پرونده‌های در حال رسیدگی تا قبل از صدور رای، مصاحبه‌ای انجام دهیم و طبق همان ماده ۲۰، فقط باید با سایت رسمی فدراسیون فوتبال مصاحبه کنیم که اصحاب رسانه در چند روز اخیر موفق به انعکاس اظهارات انضباطی نشده‌اند و اعلام می‌کنم دلیلش این بود که قانون این اجازه را به ما نمی‌داد.

وی عنوان کرد: دستور موقت در ماده 100، امر تازه‌ای نیست و در آیین‌نامه قبلی نیز وجود داشت و کمیته انضباطی این حق را دارد که برای رعایت عدالت و ایجاد نظم و سایر موارد، مخصوصا که این آیین‌نامه صدور آرا را دیرتر از زمان آیین‌نامه قبل به عمل می‌آورد، چون آیین نامه جدید پس از وصول گزارش، چند روز زمان می‌برد تا دفاعیات متخلف را به کمیته انضباطی واصل کنند و سپس رای صادر شود؛ در شرایطی که مانند سابق نمی‌توانیم رای صادر کنیم، مجبوریم استفاده از دستور موقت را در دستور کاری خود قرار دهیم و از این پس اجرای دستور موقت بیشتر خواهد شد.

رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ادامه داد: ضمن احترام به همه منتقدین و هواداران تیم‌ها که هیچ وقت حاضر به قبول محرومیت علیه تیم خود نیستند، باید بگویم که اگر انتقاد سازنده و بدون اهانت باشد، مورد قبول است، ولی افرادی که بدون رعایت ادب و اخلاق و بر مبنای تربیت خانوادگی خود در کنار انتقادها به کمیته انضباطی اهانت می‌کنند و یا رکن قضایی را تحقیر می‌کنند باید بگویم که بهترین جواب سکوت است.

حسن‌زاده در پایان گفت: کمیته انضباطی قانون را به طور مساوی برای همه تیم‌ها چه پُر هوادار و چه بدون تماشاگر به صورت یکسان و عادلانه اجرا می‌کند؛ قانون برای همه اهالی فوتبال است؛ اگر تیم استقلال 12 هفته از 18 هفته لیگ برتر، با احکام انضباطی مواجه شده، به این معنا نیست که کمیته انضباطی ضد استقلال یا طرفدار پرسپولیس است کمااینکه در بسیاری از موارد احکام متوالی کمیته انضباطی علیه باشگاه پرسپولیس بود اما آن احکام هم دلیلی بر طرفداری از یک رنگ خاص نیست؛ کمیته انضباطی موظف است قانون را به طور یکسان درباره همه فوتبال اجرا کند و به هیچ رنگی تعلق خاطر ندارد و علیه هیچ رنگی نیست؛ اگر چه واکنش‌ها به آرای کمیته انضباطی هیچگاه مثبت نبوده اما موظف به اجرای قانون و عدالت هستیم و صادقانه در این راه قدم بر می‌داریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همیشه بوده آقای حسن زاده عزیز

      پاسخ ها

      • پرسپولیسی ام

        اره حسن زاده و کمیته انضباطی همیشه واسه پرسپولیس رنگی نیست میشه عدالت اجرا کن اما بقیه نه چراکامیابی نیا سه جلسه محروم میشه جباروف یه جلسه رحمتی رو یادتونه سه جلسه محروم شد بعد شد دو جلسه تعلیقی ویک جلسه محرومیت اخر خدازد توسرشون اون دوبازی رو باختن چندسال پیش خانزاده رو یادتونه توامارات با یه هوادار حرفش شده بود محرومش کردن درصورتیکه به اینا ربطی نداشت به کمیته انضباطی باشگاه مربوط میشد سوشا رو 6ماه محروم کردن اما باقائدی کاری نداشتن صادقیان رو 6ماه محروم کردن کسی چیزی نگفت اره این حکمتهای بیرحمانه فقط واسه پرسپولیسه همه از عظمت پرسپولیس میترسن بدبختا

    • Tzvj

      آره جون بابا تون

    • بدون نام

      آره دقیق دقیق عدالت رعایت میشه .بازیکن پرسپولیس ( کامیابی نیا )برای این نوع حرکات سه جلسه و استقلال(جباروف)یک‌ جلسه اونهم بعد از بازی مهم ،محروم میشه عین عدالته و اصلا کمیته انظباطی رنگی (آبی)نیست!!!!!؟؟؟؟

    • شاهرخ

      واقعا جای تاسف داره برای کمیته مثلا انظباتی حکم سی روز تو یه جلسه با خودشون میکنند یک جلسه ولی اگر پرسپولیس بود عمرا عوضش میکردند لعنت بر کمیته انظباتی

    • بیطرف

      اقای حسن زاده صغری کبری نکن گند زدی با این حکم کدوم بازیکنی میگه من عمدی زدم عدالت را زیر سوال بردی لازم نبود ی لشگر از استقلال بیان پیشت . باید طبق مشاهدات حکم میدادی و مگه کسی از جبارف شاکی بوده که بیاد از خودش دفاع کنه. طبق قانون حداقل باید چهار جلسه محروم میشد. واقعا متاسفم باید در قبال خدای خودت و وجدانت جوابگو باشی. افسوس و صد افسوس. در ضمن من بیطرفم فقط منتظر بودم عادلانه حکم کنی . در حکمت تجدید نظر کن تا عدالتخواهان رنجور نشن. ضمنا باید جریمه مالی هم میشد

    • بدون نام

      اره رنگ نیست فقط تک رنگ اونهم فقط رنگ ابی کیسه ای

    • بدون نام

      آره تو راست میگی آقای حسنزاده!!!

    • بدون نام

      دزد کثیف

    • بدون نام

      واقعاخاک برسرتون رشوه خوراچقدرگرفتیدازکیسه که اینقدرملایم رفتارکردیدباجباروف خیلی تابلورفتارکردیدتااستقلالیاشروع کردن هوچی گری زودکاهش دادید رای رو

    • بدون نام

      ای شر و ورا چی هستن میبافی؟ خودت خری چطور حکم پرسپولیس رو سریع انجام دادین خوب یه جلسه محرومیت جباروف هم همون موقع اعلام میکردین، شما خواستید یه ضربه به استقلال بزنید جباروف رویه ماه محروم کنید با اعتراض همگانی که مواجه شدید رای برگشت واقعا متأسفم!

    • بدون نام

      آقای حسن زاده
      لطفا توهین به شعور فوتبال دوستان نفرمایید.اگر خطای جپاروف از دید داور دور مانده و از طریق رسانه ها برای شما ثابت شده و رای محرومیت صادر کردید خطای بازیکن خارجی پیکان روی روزبه، خطای بازیکن پرسپولیس روی بازیکن نفت و خیلی از اینها را ندیدید یا خودتان را به اون راه زدید.
      لطفا حداقل با خودتان صادق باشید.

      پاسخ ها

      • پرسپولیسی ام

        آخی بهتون فشار اومد با یک جلسه خیلی پررو تشریف دارید برو الکی با

    • بدون نام

      سلام افرین صدرصد اینطوریه برای خطای ضعیف ترکامیابی نیاسه جلسه محروم کردی یاخطای صادقیان بعداقایان رنگی عمل نمیکنن حداقل مصاحبه نکنین

    • ایرانی

      شما برید رای هایی که علیه بازیکنان پرسپولیس و سایر تیمها خصوصا استقلال داده شده مقایسه کنید متوجه میشید که آقای حسن زاده اصلا بر اساس تعلقات رنگی به یک تیم خاص علیه پرسپولیس و به نفع استقلال رای صادر نمیکنه.همین حرکت جپاروف رو اگه بازیکن پرسپولیس انجام داده بود حداقل سه جلسه محرومش میکرد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج