باعرض سلام،من موندم چرا از این همه نظم و شخصیت،اخلاق،متانت و کارهای ک آقای برانکو برای فوتبال ایران و پرسپولیس انجام داده قدر و تعریف نمیشه،واحترامی ک برای دارها قائل درمقابل اینهمه ناداوری را در قابل پرسپولیس ک صورت میگره حرفی گفته نمیشه،ولی از یه حرکت شبیه سازی شده اینهمه تو رسانه های تصویری و نوشتاری گزارش تهیه میشه!تاجای ک مدیر استقلال به خودش این اجازه رو میده ک عنوان کن کاری میکنم ک از پرسپولیس امتیاز کسر کنن،آقای محترم شما فعلا برو بازی کنات از پارتی های شبانه جمع کن،و......
بدون نام
برو لنگی کیسه کش طارمی غیر قانونی قرارداد داشت با تیم لنگ قهرمانی شما جعلی هستش
نظر کاربران
باعرض سلام،من موندم چرا از این همه نظم و شخصیت،اخلاق،متانت و کارهای ک آقای برانکو برای فوتبال ایران و پرسپولیس انجام داده قدر و تعریف نمیشه،واحترامی ک برای دارها قائل درمقابل اینهمه ناداوری را در قابل پرسپولیس ک صورت میگره حرفی گفته نمیشه،ولی از یه حرکت شبیه سازی شده اینهمه تو رسانه های تصویری و نوشتاری گزارش تهیه میشه!تاجای ک مدیر استقلال به خودش این اجازه رو میده ک عنوان کن کاری میکنم ک از پرسپولیس امتیاز کسر کنن،آقای محترم شما فعلا برو بازی کنات از پارتی های شبانه جمع کن،و......
برو لنگی کیسه کش طارمی غیر قانونی قرارداد داشت با تیم لنگ قهرمانی شما جعلی هستش