یک باشگاه لیگ برتری ۵ بازیکن خود را مجانی آزاد کرده است.
خبرورزشی: در حالی که همه روی اخبار دو باشگاه استقلال و پرسپولیس زوم هستند، در بعضی از باشگاهها اتفاقاتی می افتد که پنهان می ماند. به تازگی فاش شده ۵ بازیکن یک تیم بدون اینکه یک ریال به حساب باشگاه پول واریز کنند رضایتنامه خود را گرفته اند و رفته اند.
مدتی این باشگاه با مشکلات مدیریتی روبرو بود و بعضی از مسئولان تیم هر کاری که می خواستند انجام می دادند. حالا با تغییراتی که در باشگاه فوق صورت گرفته، افرادی که تازه آمده اند متوجه این موضوع عجیب شده اند. کنکاش ها در این زمینه ادامه دارد چراکه بعضی ها معتقدند این وسط پول رضایتنامه ها پرداخت شده اما نه به حساب باشگاه!
کی میگه این اتفاقات عجیبه،ایناکه مسائل عادی توفوتبال این مملکت هستن.وقتی تیم نظامی به این شکل بازیکن میگیره،یاتیم لیگ برتری نفت به اون شکل واگذارمیشه این مسائل دیگه تونفت تهران باید باشه.اصلاهدف همین بوده پولی دربیارن نه که خدمت کنن.
mohsen poorsabagh
از اتفاقات باشگاه مورد نظر (نفت تهران)همه خبر دارند و مقصر اصلی صاحب اصلی آن یعنی وزارت نفت است.
نظر کاربران
نفت تهران
کی میگه این اتفاقات عجیبه،ایناکه مسائل عادی توفوتبال این مملکت هستن.وقتی تیم نظامی به این شکل بازیکن میگیره،یاتیم لیگ برتری نفت به اون شکل واگذارمیشه این مسائل دیگه تونفت تهران باید باشه.اصلاهدف همین بوده پولی دربیارن نه که خدمت کنن.
از اتفاقات باشگاه مورد نظر (نفت تهران)همه خبر دارند و مقصر اصلی صاحب اصلی آن یعنی وزارت نفت است.