۶۵۹۶۷۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

محمدپور: کتف‌هایم دچار ساییدگی شده

دارنده نشان طلای وزنه برداری المپیک گفت: تمام هدفم این است که پس از بهبودی مصدومیتم در بازی‌های آسیایی وزنه بزنم.

خبرگزاری فارس: سعید محمدپور درباره شرایط مصدومیتش گفت: خوشبختانه آرنج دستم را که عمل کرده بودم کاملاً بهبود یافته است، اما متأسفانه کتف‌های دستم دچار ساییدگی مفصل و آرتروز شده که اذیتم می‌کند.

وی در پاسخ به این سوال که با این شرایط شانسی برای بازگشت به تیم ملی برای خودش متصور است یا خیر، گفت: تمریناتم را شروع کرده‌ام، اما در حال حاضر درگیر امتحانات دانشگاهم هستم، قرار است برای کتفم با یک پزشک دیگر نیز مشورت کنم. کمی درد دارم و اذیتم می‌کند؛ اگر آسیب‌دیدگی‌ام خوب شود مطمئناً می‌توانم برگردم. اول باید آسیب‌دیدگی‌ام را به طور کامل درمان کنم سپس به فکر وزنه زدن باشم.

دارنده نشان طلای وزنه‌برداری المپیک در پاسخ به این سوال که پس چطور تمرین می‌کند، گفت: وزنه می‌زنم، اما رعایت می‌کنم و فشار زیادی نمی‌آورم. باید با یک پزشک دیگر نیز درباره آخرین شرایط کتفم مشورت کنم، اگر شرایط خوب باشد حتماً بر خواهم گشت.

محمدپور با بیان اینکه تمام امور درمانش را خودش پیگیری می‌کند درباره پاداش طلای المپیک گفت: قرار است در جریان بازی‌های المپیک زمستانی تائیدیه مدال طلای من بیاید تا برای پرداخت پاداش توسط کمیته ملی المپیک اقدام شود.

وی در خصوص اینکه اگر نتواند خودش را به مسابقات قهرمانی کشور یا یکی از رویدادهای مورد نظر کادر فنی برساند شاید شانسی برای حضور در تیم ملی نداشته باشد، گفت: اگر آسیب‌دیدگی‌ام خوب شود با کادر فنی صحبت می‌کنم تا یک فرصت دیگر به من بدهند، یا یک رکورد‌گیری برای من بگذارند. با توجه به شرایط سنی‌ای که دارم می‌توانم برگردم و بار دیگر برای تیم ملی افتخار آفرینی کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج