حاشیه دیدار نفت تهران و تراکتورسازی
عصبانیت کاپیتان تراکتورسازی از بی دقتی بازیکنان
کاپیتان تراکتورسازی پس از شکست مقابل نفت تهران از دست هم تیمیهای خود عصبانی بود و برسر آنها فریاد زد.
کاپیتان تراکتورسازی پس از شکست مقابل نفت تهران از دست هم تیمیهای خود عصبانی بود و برسر آنها فریاد زد.
نظر کاربران
تراکتور بعد از محرومیتی که سپری کرد باید به دنبال بازیکنان بزرگ و تاثیرگذار باشه در نقل و انتقالات تابستانی