جاباما
۶۶۰۴۰۵
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

هشدار به بی آب شدن جمعیت تهران و البرز

فرماندار تهران با بیان اینکه امروز وضعیت آب شهر تهران به مراتب از خراسان جنوبی بدتر است، گفت: در صورت عدم بارندگی ۵۲ درصد جمعیت تهران و البرز فاقد آب شرب خواهند بود.

خبرگزاری مهر: عیسی فرهادی ظهر پنجشنبه در شورای اداری استان اظهار کرد: استان خراسان جنوبی چند خصیصه و ارزش بسیار مهم دارد که در سطح کشور کمتر دیده می شود.

وی با بیان اینکه اولین خصیصه استان خراسان جنوبی وجدان کاری است، افزود: وجدان کاری که در مردم متدین، قانع و پرکار استان چه در کار شخصی و چه در دستگاه ها و نهادهای دولتی وجود دارد زبا زد است و می تواند کمک بسیار بزرگی به توسعه استان کند.

فرماندار تهران با اشاره به اینکه تربیت نیروی انسانی به عنوان یک سرمایه و داشته اجتماعی یکی دیگر از شاخصه های استان است، افزود: در توسعه کشور باید به نیروی انسانی خوب تکیه کرد که متاسفانه این مهم در سطح کشور کمتر دیده می شود.

وی ادامه داد: در سطح استان خراسان جنوبی به واسطه سمن ها و صندوق های فامیلی و ارتباط تنگاتنگی که بین مردم وجود دارد، نیروهای انسانی فهیم و ارزشی دیده می شود.

فرهادی با بیان اینکه امروز وضعیت آب شهر تهران به مراتب از آب شهرستان بیرجند بدتر است، عنوان کرد: آب ۵۲ درصد شامل ۱۷ میلیون نفر جمعیت شهر تهران و البرز از سدها تامین می شود.

معاون سساسی سابق استانداری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در ۴۷ سال گذشته کمترین میزان آب را در تهران داشته ایم، بیان کرد: اگر بارندگی ها همین طور ادامه پیدا کند ۵۲ درصد جمعیت تهران و البرز فاقد آب شرب خواهند بود.

فرهادی با بیان اینکه بیرجند به واسطه سازگاری و قناعت مردم نسبت به شهر تهران و شهرهای بزرگ تر ماندگار تر خواهد بود، گفت: باید کاری انجام دهیم که جمعیت در خراسان جنوبی پایدار بماند و بابت این پایداری باید سوسیت و یارانه بدهیم و به ماندگاری جمعیت دلسوزی که حافظان نظام هستند کمک کنیم.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت های خوبی در شهر بیرجند ایجاد شده است، عنوان کرد: ایجاد فرودگاه بسیار خوب، ذخیره های نفتی، چند بانده کردن جاده ها، انتقال پادگان بیرجند و فولاد خوسف از زیرساخت های بسیار خوب در استان است اما کافی نیست و نیاز به گام های بزرگتری نیز دارد.

فرهادی با اشاره به انتقال گاز شهری به شهرستان بیرجند، اظهار داشت: ظرف یازده ماه یک هزار و ۴۰۰ کیلومتر گازرسانی شبکه داخلی و فشار قوی به این شهرستان انجام گرفته که شایسته تقدیر است.

وی با بیان اینکه یکی از راهکارهای ماندگاری جمعیت در استان فرهنگ اشتغال خرد چه در صنایع دستی و چه در مرغداری ها و ... است، گفت: در استان خراسان جنوبی چهار بازارچه بسیار خوب وجود دارد که متاسفانه به دلیل ارائه نشدن خدمات تعطیل اند.

فرماندار تهران ادامه داد: امیدواریم با این وجدان کاری و همدلی که در استان خراسان جنوبی وجود دارد بتوانیم طی چند سال آتی گام های بلندتری را برای مردم استان برداریم.


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بی آبی جدی است، از همین حالا صرفه جویی کنید.

    • علیرضاخندابی

      ما متوجه نشدیم در مورد کجا صحبت میکنه
      آقای فرهادی ،شما در مو د تهران حرف میزنید یا خراسان.
      در مورد وجدان کاری خراسان حرف میزنید یا تخریب مردم تهران.
      واقعا افرادی مانند شما در کشور زیاد هستند که بر حسب رانت و رفاقت با از ما بهتران به چنین سمت هایی میرسند.
      خدایی چقدر کلی گویی و چقدر فرافکنی!!!

    • عسل

      اینقدر توی تهران و کرج خونه ساختن که وضعمون شد این

    • بدون نام

      چرا خدا همزمان با آمریکا ما را تحریم کرده است یه کمی فکر اندیشه کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج