جاباما
۶۶۰۴۶۰
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

وضعیت مطلوب ایران در خاموشی ها

مدیرعامل شرکت توانیر گفت: بر اساس استانداردها ما کمترین خاموشی و بالاترین کیفیت را در ارائه خدمت برق‌ داریم.

خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل شرکت توانیر گفت: بر اساس استانداردها ما کمترین خاموشی و بالاترین کیفیت را در ارائه خدمت برق‌ داریم.

آرش کردی در مراسم افتتاح ۱۳ پروژه صنعت برق قزوین که در سالن جلسات شرکت توزیع برق قزوین برگزار شد، تصریح کرد: صنعت برق برای ما ناشناخته نیست و یک خدمت حساس، زیربنایی و توسعه‌ساز است که زندگی همه ارکان جامعه به آن ربط دارد و روز به روز نیاز به برق در کشور بیشتر احساس می‌شود.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توانیر با اشاره به اینکه برق صنعتی است که بر اقتصاد کشور اثرگذار است، خاطرنشان کرد: صنعت برق زیربنایی برای زیربناهای دیگر است و وابستگی وسیعی در این زمینه وجود دارد. درواقع این صنعت تکنولوژی گسترده‌ای دارد و به‌عنوان بالاترین دستاورد مهندسی بشر توسط متخصصین موردتوجه قرارگرفته است.

وی افزود: کل کشور به لحاظ صنعت برق به‌هم‌پیوسته است و سرنوشت مشترکی بر کشور حاکم است. علی‌رغم تمام مشکلات یک دهه گذشته که می‌توانست هر صنعت و بخشی را دچار تبعات سنگینی کند اما باهمت و تلاش مدیران صنعت برق این اتفاقات نیفتاد.

کردی یادآور شد: در زمان تحریم‌ها با مشکلات زیادی روبه‌رو بودیم اما هرگز در ارائه خدمت با مشکل روبه‌رو نبودیم. حساسیت بالا، زمان‌بر بودن و هزینه‌بر بودن نیز از دیگر مواردی است که باید در این صنعت دیده شود.

وی بیان کرد: تدابیر ما باید برای این صنعت خاص و توام با نگاه جدیدی باشد و از تجربیات دنیا و تجربیات خودمان در بخش‌های مختلف استفاده کنیم تا مدیران عرصه صنعت برق، این صنعت را به خوبی اداره کنند و از تنگناها رهایی پیدا کنند.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توانیر یادآور شد: صنعت برق دارای ذینفعان است که در محافل قانون‌گذاری و تصمیم‌گیری دولت اثرگذار و برخی از ذینفعان نیز مشترکین صرف کننده برق هستند و بخش دیگر ما به‌عنوان کارگزاران هستیم.

وی تأکید کرد: اختلاف دیدگاه این سه بخش باعث ایجاد مشکلات و تنگناها شده است. استانداردهای ما با استانداردها مشترکین، سرمایه‌گذاران و دولت باید هماهنگ شود. این نکته تاکنون مورد غفلت قرارگرفته و مشکلات اقتصادی را ایجاد کرده است.


مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توانیر خاطرنشان کرد: هرچقدر در مدیریت مصرف موفق شویم به نفع اقتصاد کشور است و باید روی این زمینه بیشتر توجه شود. اگر وحدت نظر در همه بخش‌های ایجاد شود در بخش اقتصاد اتفاق‌های خوبی رخ می‌دهد.

وی بیان کرد: ما کمترین خاموشی و بالاترین کیفیت را در ارائه خدمت برق بر اساس استانداردها داریم و در زمینه تلفات فنی و غیر فنی کاهش داشتیم. همچنین از حضور بخش خصوصی در صنعت برق کشور استقبال می‌کنیم.

کردی با اشاره به صنعت برق استان قزوین تأکید کرد: صنعت برق قزوین به نسبت میانگین کشوری وضعیت قابل قبولی دارد که دلایل آن متعدد است.

وی افزود: نزدیک بودن به مرکز کشور و قرار گرفتن در شاهراه مسیر ترانزیت انرژی به شرق کشور در این موضوع بی‌تأثیر نبوده است. درواقع باید بخشی از انرژی پایتخت را در نزدیکی پایتخت ایجاد کرد؛ بنابراین نزدیکی به پایتخت به‌صورت طبیعی مزیتی برای استان ایجاد کرده است.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توانیر بابیان اینکه برخی از پروژه‌ها نیاز به سرمایه گذاری بخش خصوص دارد، یادآور شد: در حال حاضر در قزوین در حوزه باد و انرژی تجدید پذیر پیشرفت خوبی صورت گرفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      انشاءالله کشور درتمام زمینه های علمی وصنعتی چنان پیشرفتی نماید که برق از چشمان بدخواهان این مرزوبوم برود

    • بدون نام

      انشاءالله کشور درتمام زمینه های علمی وصنعتی چنان پیشرفتی نماید که برق از چشمان بدخواهان این مرزوبوم برود

    • سلمان مسلمان

      سلام برتمام کسانیکه دارای وجدان دارند نه کسانیکه مدعی مسلمانیند آیانمینند چراغ برق پارک ها خیابان هاروز روشن شب خاموش مردم هزینه اش پرداخت اما درتاریکی شب استفاده ندارند هم زمانی وقت بی وقت رفتن برق و آمدنش وسایل برقی درنوسان برق میسوزد خسارت میبینندچطور جبران خسارت میکنند پاسخ مسئولین باشعار حل نمیشود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج