.من استقلالی ام ولی این حرکات زشته بخدا که چی بشه طنز برا بچه مردم درست کردن برا پرسپولیس زحمت کشید اشتباهاتی داشت ولی بابا ما یعنی مسلمانیم خدا خوشش نمیاد تا کی تلویزیون میخواد این رویه زشت کوبیدن مردم رو ادامه بده اصلا به شما چه؟
حسین
خیلی عالی بود
بوشهر
شما تهرونی خیلی پروتون اومده که مهدی رفته یادتون رفته مهدی که بوده به کوری چشم بعضی ها پنج تا که هیچ بیست تا گل میزنه،انشاالله به موقع یادتون میارم
پیکاسو
چه لوس و مسخره .....مجری واسه سیرک خوبه تا رو انتن
علی
خودتونو مسخره کنید
حالا این بچه یه تصمیمی گرفته درست یا غلط اینجوری باید لحش کرد؟؟؟؟
طاهری
بابا برو جمع کن این دلقک بازیاهتو برو ادای خودت و تیم کیستو دربیار میمون
بدون نام
متاسفم برای کسایی که برای دیده شدن دست به هر کاری میزنن
علی رضایی
معلوم میشه که شما هنوز دارین میسوزین. ولی اشکال نداره چون حالا حالاها باید بسوزین .
نظر کاربران
.من استقلالی ام ولی این حرکات زشته بخدا که چی بشه طنز برا بچه مردم درست کردن برا پرسپولیس زحمت کشید اشتباهاتی داشت ولی بابا ما یعنی مسلمانیم خدا خوشش نمیاد تا کی تلویزیون میخواد این رویه زشت کوبیدن مردم رو ادامه بده اصلا به شما چه؟
خیلی عالی بود
شما تهرونی خیلی پروتون اومده که مهدی رفته یادتون رفته مهدی که بوده به کوری چشم بعضی ها پنج تا که هیچ بیست تا گل میزنه،انشاالله به موقع یادتون میارم
چه لوس و مسخره .....مجری واسه سیرک خوبه تا رو انتن
خودتونو مسخره کنید
حالا این بچه یه تصمیمی گرفته درست یا غلط اینجوری باید لحش کرد؟؟؟؟
بابا برو جمع کن این دلقک بازیاهتو برو ادای خودت و تیم کیستو دربیار میمون
متاسفم برای کسایی که برای دیده شدن دست به هر کاری میزنن
معلوم میشه که شما هنوز دارین میسوزین. ولی اشکال نداره چون حالا حالاها باید بسوزین .