۶۶۰۵۵۸
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

تراکتورسازی مجوز جذب مربی خارجی دارد؟

با توجه به نامه‌ ستاد کل‌ نیروهای مسلح مبنی بر عدم جذب بازیکن خارجی در تیم‌های نظامی آیا تراکتورسازی می‌تواند مربی خارجی جدید جذب کند.

خبرگزاری فارس: تراکتورسازی این روزها به دلیل کسب نتایج نه چندان خوب و اختلافات داخلی که دارد با حواشی بسیار زیادی روبه‌رو شده است.بعد از شکست تراکتورسازی مقابل پرسپولیس و تساوی این تیم با استقلال بحث برکناری یحیی‌ گل‌محمدی مطرح شد.
در این رابطه در رسانه‌ها نام گزینه‌های خارجی مثل مصطفی دنیزلی مطرح شد و حتی برخی رسانه‌ها از قطعی شدن توافق تراکتورسازی با دنیزلی خبر دادند.البته باشگاه تراکتورسازی در این مورد موضع سکوت گرفته و این مسئله از سوی مسئولان این باشگاه تائید و تکذیب نشده است.با وجود مطرح شدن تمامی این مسائل بر فرض صحت یک مسئله حل نشده باقی می‌ماند.

چند سال قبل باشگاه تراکتورسازی قصد جذب مربی خارجی را داشت اعضای وقت هیأت مدیره تراکتورسازی از جمله دارا غزنوی در مصاحبه‌های خود از ممنوعیت جذب مربی خارجی در تراکتورسازی به خاطر نامه ستاد کل نیروهای مسلح مبنی بر ممنوعیت جذب مربی خارجی در تیم‌های نظامی خبر داد.

البته هنوز بحث مربی خارجی در تراکتورسازی و تغییر کادرفنی در حد شایعه است و چیزی در این مورد تائید نشده اما اگر مسئولان قصد داشته باشند چنین اقدامی انجام دهند احتمالا باید مجوز ستاد کل نیروهای مسلح را دریافت کنند در غیر اینصورت برخلاف نامه ستاد کل نیروهای مسلح عمل شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تماشاگر فوتبال

      انشاالله تیم مردمی و پر طرفدار تراکتور هم بتونه هرچه زودتر به شرایط خوب خودش برگرده ، رونق لیگ به پرقدرت بودن تیمهای پرتماشاگر از جمله استقلال و پرسپولیس و تراکتور و غیره هستش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج