۶۶۰۶۵۰
۲۰ نظر
۵۰۰۳
۲۰ نظر
۵۰۰۳
پ

برانکو: چطور جرأت کردند جپارف را محروم کنند!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از نحوه محرومیت هافبک ازبکستانی تیم فوتبال استقلال توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ابراز تعجب کرد.

خبرگزاری تسنیم: برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل مشکی‌پوشان خراسان اظهار داشت: دیروز هم گفتم توجه خاصی به بازی مقابل مشکی‌پوشان داریم، یک بازی سخت و محکم که نتیجه آن نامعلوم خواهد بود. این برد را به تمام بازیکنانم و هواداران تیمم تبریک می‌گویم.

وی در ادامه افزود: ما تا آخرین لحظه برای برد جنگیدیم و خوشحالم در لحظه آخر به گل رسیدیم تا جمع زیادی از هواداران را که در ورزشگاه بودند، خوشحال کنیم. نه تنها آنها، بلکه همه هواداران پرسپولیس خوشحال شدند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در باره اینکه به نظر می‌رسد تیمش خیلی به علیپور متکی است، عنوان کرد: در فوتبال این مسائل وجود دارد. ما نسبت به بقیه تیم‌ها شاید ضعیف شده باشیم. این ضعیف‌ شدن‌مان به این خاطر است که توسط فیفا جریمه شده و نمی‌توانیم بازیکن جدید بگیریم. همزمان با این مسئله مهدی طارمی را که بهترین گلزن‌مان است و آقای گل دو فصل اخیر لیگ برتر و همچنین لیگ قهرمانان سال قبل بود، از جمع ما جدا شد. علیپور از حداقل فرصت‌ها استفاده کرده و توانسته ۱۲ گل برای ما به ثمر برساند. البته ما از منشا هم انتظار داریم به مانند حضورش در پیکان گل بزند.

برانکو تصریح کرد: برای من مهم این است که ما فلسفه و دیدگاه‌مان را هیچ وقت تغییر نداده‌ایم و مقابل هر تیمی که باشد، برای برد به زمین می‌رویم. در این بین طبیعتاً موقعیت هم به دست می‌آوریم و از این موقعیت‌هاست که به گل می‌رسیم. توجه داشته باشید ما این فصل فقط دو باخت داشته‌ایم. یکی مقابل پیکان و دیگری مقابل الهلال که در آن بازی حس‌وحال خوبی نداشتیم. به بازیکنانم تبریک می‌گویم که به هر نحوی کار و تلاش می‌کنند و امیدوارم به هدف‌مان برسیم.

وی در واکنش به این سؤال که آیا با توجه به محرومیت‌شان در جذب بازیکن از بازیکن جوان تیمش استفاده کند، گفت: من بعد از جریمه شدن از سوی فیفا گفتم از داشته‌های‌مان راضی‌ام و به اندازه کافی بازیکن خوب داریم. در کنار این نفرات یک گروه بازیکن جوان هم داریم. توجه کنید که ما پرسپولیس و قهرمان ایران هستیم. راحت نیست که یک بازیکن در پرسپولیس راحت فرصت به دست بیاورد و بازی کند. این وظیفه بایکنان است که بیشتر تلاش و کار کنند تا به چیزی که می‌خواهند، برسند.

برانکو در واکنش به صحبت‌های اخیر شفر مبنی بر اینکه او رئیس کمیته انضباطی است و بازیکن محروم می‌کند، یادآور شد: بله من رئیس این کمیته هستم! علیپور را جریمه کردم، چون دیر به محل تمرین آمده بود. هفته قبل هم منشا و احمدزاده را جریمه کردم، چون رفتار خوبی نداشتند. بله من جریمه می‌کنم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه منظ.ر شفر این بوده که او رئیس کمیته انضباطی فدراسیون است و بازیکنان همه تیم‌ها را جریمه می‌کند، عنوان کرد: نمی‌دانم منظورتان چیست. شاید من دوباره بخواهم جریمه کنم. شاید پندار خمارلو را هم جریمه کردم! مگر من چپارف را محروم کردم؟! او را کمیته انضباطی فدراسیون محروم کرد. تعجب می‌کنم چطور جرأت کردند که چپارف را محروم کنند. او را طبق قرارداد جریمه کردند یا همین طوری؟!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خودشم نفهمید چی گفت

    • نیما جوزانی

      فکر کردی خدایی لنگی

    • بدون نام

      برانکو از استقلال ترسیده و میخواهد جنگ روانی برعلیه استقلال راه بیندازد تا آرامش این باشگاه را بهم بزند

    • بدون نام

      برو گمشو برانگوه! شانسپلیس بدبخت به لطف حمایتهای بیدریغ فدراسیون، امتیازهای مفت میکیره، وگرنه نه تو نه لنگ....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سال دیگه نوبته خودشه قرارداد دوساله بسته که اگه حیا کن رها کن بهش رسید ضرر نکنه اینا فکر جیبشونن فقط الان هم که چند لنگی پشتشو گرفتن با نیش و کنایه حرف میزنه اخه کسی نیست حالیش کنه چرا در مورد بازیکن تیم رقیب حرف میزنی وبعد اینطوری میزنی کوچه علی چپ مرد باش حد.اقل روی حرفی که درمورد جبارف زدی وایس

    • بدون نام

      دمت گرم باکلاس ..پرفسور

    • بدون نام

      بله چون فدراسیون فوتبال وسازمان تربیت بدنی وکمیته انضباتی ووزیر ورزشوجوانان باشماهستند ماه وخورشیدوفلک درکارندتاشماراقهرمان کنندچون طارمی اگربازیکن ریزه اسپورت ترکیه بود چرابرای پرسپولیس بازی می کرد واگر بازیکن ریزه بودچراپرسپولیس راجریمه کردند قهرمانی پرسپولیس غیرقانونی است وبایددردسته اول بازی می کرد به لطف فدراسیون ودیگران بازی کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دارین میسوزین کیسه ها. دلم بحالتان میسوزد امسال هم دستتان به قهرمانی نمیرسه. اصلاً خوابشو هم نمیبینید. راستی آگه خودتان هم بکشین دوم هم نمیشین. خخخخخخ

      • محمد

        آبو اونجایی بریز که میسوزه کیسه!!! خخخخخ

    • مهرداد

      برانکو حرفشو واضح زد اونیکه نفهمید مشکل از کیسه کش بودنشه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کیسه کش های مزخرف

    • بدون نام

      من نمیدونم کی به این یارو لقب پروفسور داده.اوسگل

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو برو پشمک ویفر شوفر بخور

    • بدون نام

      لنگی کثیف

    • بدون نام

      توپ بیرون رفته بود.پررو.بذارپول فرهنگیان راهدایتی خرج داورها.وکیروش نمی کرد.رده پنجم هم نبودی

    • بدون نام

      پاتو از گلیمت درازتر نکن خرفت

    • بدون نام

      لنگ فاسدترین باشگاه جهانه ب الله قسم

    • وحید

      اقای برانکو نیم فصل اول یادته اومدی پرسپولیس نتیجه نگرفتی از سکوها چه جوری زیرفشار بودی اصلا حرف نمیزدی! اگه ازت چیزی هم میپرسیدن میگفتی من فقط درباره مسائل فنی حرف میزنم. یادته بعد جام جهانی ۲۰۰۶ از ترس ایران نیومدی یکسره رفتی کرواسی بعد واسه اینکه پولتو بگیری وکیل فرستادی ؟ الان چی شده زبون دراوردی شدی رئیس ؟شدی همه کاره ؟ با نیش و کنایه حرف میزنی! این حرفات یادت بمونه سال بعد که محروم هستین بعد بازیکناتون واسه تمدید ناز کردن هی واست ادا دراوردن اونوقت اخراجشون کن یا بعد جام جهانی بازیکنای ملی پوشتون از اروپا یا کشورهای عربی پیشنهاد داشتن اونوقت رئیس باش بهشون بگو هرکی میخواد بره یا نه اونوقت منت میکشی؟خدا کنه این حرفات واسه فصل بعد یادت بمونه.

    • بدون نام

      خدا برانکو و هر چی لنگی رو لعنت کنه بذل بدبخت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا ایشالله همه ی استقلالیه های کیسه کش رو بکشه که انقدر حسودن و دارن میسوزن تاراحت شن انقدر عذاب نکشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج