تیم فوتبال استقلال که با حضور سرمربی آلمانی خود نتایج مطلوبی کسب کرده بود در حالی که تا دقایق پایانی از شاگردان علی دایی پیش بود دو امتیاز خانگی را از دست داد.
خبرگزاری مهر: تیم فوتبال استقلال در هفته نوزدهم لیگ برتر امروز جمعه و از ساعت ۱۶:۳۵ در ورزشگاه آزادی به مصاف سایپا رفت که این بازی با تساوی یک به یک همراه بود. داریوش شجاعیان در دقیقه ۲۳ برای استقلال گلزنی کرد و رضا اسدی در دقیقه ۸۵ دروازه آبی پوشان را باز کرد.
سایپا در این نیمه به جز شوت قلی زاده موقعیت خطرناک زیادی نداشت. با این حال استقلال بازی هجومی تری را به نمایش گذاشت. در دقیقه ۲۳ فرشید باقری توپی را داخل محوطه سایپا ارسال کرد که داریوش شجاعیان ضربه سری را به سمت دروازه نارنجی پوشان زد. دروازه بان سایپا این توپ را مهار کرد ولی در برگشت شجاعیان آنرا به گل تبدیل کرد.
شاگردان علی دایی بعد از دریافت گل و در دقایق پایانی حملاتی را برای جبران نتیجه انجام دادند که این حملات بی نتیجه بود و بازی با همان یک گل در نیمه اول تمام شد.
شروع نیمه دوم تحت تاثیر شکسته شدن رکورد گل نخوردن توسط سیدحسین حسینی دروازه بان جوان استقلال آغاز شد و این بازیکن در دقایقی که توانست این رکورد را بشکند مصدوم بود. در دقیقه ۵۲ یک ضربه خطا پشت محوطه جریمه برای سایپا اعلام شد که این ضربه را مهدی ترابی به تیر عمودی دروازه زد و در برگشت توپ به صورت حسینی خورد و باعث خونریزی بینی وی و توقف چند دقیقه ای بازی شد. در این فاصله او توانست رکورد کلین شیت تاریخ فوتبال ایران را به خود اختصاص دهد.
سایپا که تیم برتر نیمه دوم بود دو بار توپ را به تیر دروازه استقلال کوبید اما نتوانست دروازه این تیم را باز کند. در پنج دقیقه پایانی شاگردان علی دایی بازی مستقیم را در دستور کار قرار دادند و تلاش زیادی کردند تا بتوانند گل خورده را جبران کنند.
در دقیقه ۸۵ این دیدار یک ضربه کرنر نصیب سایپا شد که مهدی ترابی این توپ را روی دروازه ارسال کرد و رضا اسدی با ضربه سر دروازه استقلال و سیدحسین حسینی را باز کرد.
ای جاااااااااان بمیرم برا شفته
از سایپا خوردین
^_^
ادی
فدا سر سیدمون
تاریخ تو را از یاد نخواهد برد عقاب
علی
حیف شد باید شیستقلال میباخت
کامل دست سایپا بود
به امید اختلاف 20 امتیازی با شیستقلال
16 امتیاز مبارکتون
nazanin
خخخخ الان میان واس رکورد حسینی ستاره سومو میکوبن رو سینشون خخخ شوفر^_^
پاسخ ها
فرهاد
مگه ما مثل شماییم؟
علی
عین پشمک اختلافتون شد 16 تا .... با دو دست هم که نمیشه اختلافو نشون داد فقط سکوت کنید!
pesaebad
من نمیدونم دیگه کی قراره یه مهاجم بخرن قربانی زحمات کل تیمو خراب میکنه همون شهباززاده ک خیلی بهتره اینه از همه لحاظ نمیدونم تا کی باید همینطور فیکس باشه و هیچ کاری نکنه همه گلهارو دارن هافبک ها میزنن بندازین بیرون اینو اه
بدون نام
خوردید
بدون نام
تعویضای شفر کاملا اشتباه بود
بدون نام
خر شانس واقعی کیسه س بقیه اداشو در میارن. فرق کیسه و پرسپولیس در اینه که بیرانوند تو همه بازیای پرسپولیس نقش _بیکارترین بازیکن رو داره حسینی نقش پر کارترین بازیکن کیسه رو :))))
پاسخ ها
PIREMARDE __ PERSEPOLISI
واقعا
گل گفتی
بی دلیل نیست حسین حسینی هر هفته جزو تیم منتخب برتامه نود میشه.....
لوک خوش شانس باید لنگ بندازه جلوی کیسه کشا
سایپا سه تا به تیر زده و سه تا تک به تک و نزده تازه مساوی کرده
کیسه چی دوتا توپ برده رو دروازه یکیش گل شده آخریش رو هم قربانی آخرای بازی تو اوت زده !!!!!
حالا بخاطر این مساوی کی خوش شانسه؟؟؟؟
میلان
شفر تو این بازی نشون داد که هیچی حالیش نیست قربانی واسه چی باید بازی کنه اونوقت جوونایی مثل قائدی و برزای باید رو نیمکت بشینن با تعویضاش که حسابی اعصابمونو بهم ریخت شجاعیان چرا باید میرفت بیرون اونوقت بی تعصبی مثل قربانی باید تو زمین راه بره.واقعا بعید از این سرمربی با تجربه که اینجوری بازیه برده رو با مساوی عوض کنه با تعویضایی که کرد.جای تاسف داره.شده دوران علیرضا منصوریان.اونوقت لنگ دقیقه نود میاد با کمک سوتی دفاع حریف گل میزنه راحت میبره.
پاسخ ها
بدون نام
تیم شش تایی رامنحل کنید.فقط ارتش سرخ.
مهدی
اخه استقلال لنگی تیمه
پاسخ ها
رضا روانیخش
وات فاز ؟؟؟؟
اعصاب خورد
لعنت خدا بر این تعویض کردن مرتیکه نفهم هرچه پیرمرد بود وارد زمین کرد حسابی حرسمونو در آورد. آخه ماکه دفاعمون خوب بود برزایو می آورد باسرعتش ضد حملاتو راه مینداخت.دستیاراش هم از خودش بدتر .
پاسخ ها
بدون نام
تازه فهمیدی نفهمین ای بابا خخخخخخ
ماکه یکسره داریم میگیم ولی انگاربازم نمیفهمین
کوروش مهری دهنو
چه کرنر بچه گونه ای داد پژمان
پاسخ ها
بدون نام
شکست های استقلال شروع شد.تاسقوط
ب دسته دو.. درود برمنصوریان.
بدون نام
من قبلا هم گفتم این کیسه مفلوف دوتا تیم ته جدولی رو برد فک کردن چخبره ازبس خوشحال بودن گفتما زیاد خوشحال نشید هنوز به تیمهای قوی برخورد نکردین دیدین دوهفته اس ر.....
راستی حالا اختلاف چقده خخخخخخ دیگه با دودست و یه پاهم نمیتونید حساب کنید پس اون یکی پاتونم باز کنید خخخخخخ
ولی خودمونیما به ته جدول نزدیکترشدین تاصدر جدول خخ
راستی اون زمانی مفت خورکجاس بیادمصاحبه کنه بگه هفته هجدهم حتما جزو سه تیمیم یا ال بازی میکنیم بل بازی میکنیم
ای کیسه های سوراخ
nazanin
یادم میاد یکی از هیات مدیرشون میگفت قطعا پرسپولیس امتیاز از دست میدهد و ما میرسم بهش.آی بدو آی بدو ¤_¤ خخخخخخ شیشتاییها ی برترینا آبو بریزین همونجا ک میسوزه.ارتش سرخیا هم اعلام وجود کنن ببینم چن تاییم؟خخ
بدون نام
مقابل پرسپولیس همه تیما اتوبوس پارک میکنن مقابل کیسه تا سر حد توان حمله. این فرق قدرت کیسه و سرورشه :))
احمد
شانس,آورد نباخت
بدون نام
دقیقه نود گل زدن هنر نیست اکثر بازیاتون تو این دقایق گل زدید
بدون نام
اینجور که لنگیا بازیا استقلالو دنبال میکنن خود استقلالیا دنبال نمیکنن
بدون نام
لنگ بذبخت داره اختلاف امتیازشو میشماره ، حسینی تو تاریخ جاودانه میشه! لنگی جون! اگه استقلال شانس داشت، دقیقه 96 توپش میرفت تو دروازه، نه اینکه مثل لنگ مقابل سیاه جامگان تو دقیقه نود گل بزنه!!!
دختر باید تاجی باشه
درسته باید بازی رو میبردیم ما با یه تیم بالا جدولی بازی داشتیم و تیم سر سخت و جنگنده ای بود وخوب هم بازی کرد تیم ما هم خوب بود و ما به یه تمام کننده نیاز داریم به امید روزهای خوب برا تیم محبوبم استقلال.
بدون نام
لنگی بدبخت! یادت باشه که بازیسازمون رو عادل لنگی و برانکو محرومش کردن، بعلاوه اینکه اگه استقلال مثل شما شانس داشت، دقیقه نود و شیش گل میزد!
پاسخ ها
بدون نام
عزیزم چیز شعر چرا میگی...بازیسازتون باید یه ما کامل محروممیشد با این حرکتش....الان شده یه جلسه..بازم زبونت درازه؟؟؟:/
ماهور
واقعا فاز لنگیا رو نمیفهمم
با چه رویی میاین کری میخونین ؟
مگه یادتون رفته 24 امتیاز زیرش بودین.؟
بدون نام
حسینی، سوزش لنگ!!!
بدون نام
دوستان پرسپولیسی اولا شما کار شاخی نکردید تو لیگی که سپاهان تراکتور استقلال ذوب آهن افت فاحشی داشتند شما میتازید اگه از اول فصل که منصوریان استقلال رو نابود کرد شفر مربی بود فکر میکنید الان اختلاف 16 امتیاز بود ببینید چه لیگی بوده امسال که تیمی مثل پارس جنوبی بالای جدوله شما بهترین بازیکنان ایران رو گرفتید تمام مدعیان لیگ امسال بدترین سال فوتبالی شون بوده پس هنر نکردید خوش باشید
پاسخ ها
بدون نام
کیسه کشا ابو بریزید همونجا که میسوزه پرسپولیس از اول بازی تا اخر حمله کرد حقش برد بود ولی استقلال چی؟نیمه اول همون یه موقعیت رو داشت رفت تو گل نیمه دوم هم کلا بازی دست سایپا بود پس چرت نگید
بدون نام
ببین یه چیزی میگم اگه واقعادرک کنی اولا تیمهای دیگه ضعیف نیستن این قدرت بلامنازع سرورته
دوم میگی ما بهترین بازیمناروخریدیم میگه بفرمایید گرونترین بازیکن ما بجز منشا کیه اصلا هر کیو امسال خریدیم فیکس نبودن بجزشجاع ومنشا که منشاهم بخاطر تحریم بهترین بازیکن لیگ ایران طارمی بود اتفاقا تازه مابهترین بازیکن تاریخ لیگ روهم فروختیم پس تا اینجافهمیدی یا ...
امادرموردبازیکنای کیسه هرچی توبازار پرفسور دست گذاشت روبازیکن شیشعلی باپول چندین برابرش رفت وخرید
شترجاعیان رو به سه میلیاردخریدین دیگه جباری منتظری شهباززاده قایدی جبارف بیت سعید و چشمی وبقیه رو با پولهای زیادی خریدین بازارم خراب کردین حتی بامصلح هم داشتین امضامیکردین خودت ودوستانم قضاوت کنن چه کسی بیشترین پول وبهترین ها روخرید نمیدونم میفهمی چی میگم یانه
پس نگو سرورت زیادخرج کرده یابیشترخریده
سوم میگی ازاول شفر میومد وضعتون بهتر میبود خب حالا اختلافتون چقدره با ما حالا وقتی شفر تازه اومد اختلافتون چقد بود پس دقت کن گلم باشفرم هیچ کاری نکردین
درضمن باشفر فقط با دو سه تا تیم ضعیف بازی کردین و امتیاز گرفتین حالا که به تیمهای نیمه جدول رسیدین بزور مساوی میکنین همه شاهدن چه جلو تراکتوررده چهاردهمی وچه سایپای میانه جدول فقط شانس اوردین چقد اوناموقعیت داشتن
اما درمورد شانس ببینید دوبازی اخرتون وبازی مارو هن جلونفت بادفاع قطاری که داشت دوپنالتی صددرصد نگرفتن وتمام بازی دست ما بود وهمچنین سیاه جامگان دیدین سه تا تک به تک شدن فقط ببینید کی شانسش بیشتره درضمن مگه دقایق اخر جزو بازی نیس که میگین دقایق اخر گل زدیم اتفاقا این تاکتیک تبم ما وحوصله ما وجنگندگی مارو میرسونه که تا اخر تلاش میکنن بچه ها میدونم منطق حالیتون نیستا خواستم یبارم شده بگم بلکه بفهمید شما هرکسیم بیارید بجزامسال که صددرصد قهرمانیم تادوسالم این تضمین واطمینان رو به شمامیدیم که قهرمان ماهستیم چون پرفسورباماس البته اگه دیدین انروزو واسه
۱۴۰۰ببعد فمرشوبکنید یاعلی
بدون نام
چهل میلیارد خرج کردید که یعد بگید افت کردیم...مگه میشه مگه داریم؟؟
بدون نام
توروخدا بزنید انصاری بکشید من دیه شومیدم بسه دیگه تا کی
بدون نام
لنگیا سنگ پای قزوینن، اگه داربی برگشت هم بخورن میگن برامون مهم نیست! بنازم گل دقیقه نود شانسپلیسو! خرشانسی دیگه داره کولاک میکنه برا لنگیا!
پاسخ ها
بدون نام
بذار اختلافمون یه رقمی بشه، بعد با هم کری میخونیم.
مهرداد
کیسه کشا قرارشون این بود تو هربازی سه تاسه تا بزنن و قهرمان بشن امروز ۳تا که نزدن هیچ ۳تا هم نخوردن تا با شانس مساوی کنن.
بدون نام
آقا ما این قربانی بی تعصب به درنخور نخایم باید به کی بگیممممم...
بقرآن استقلال ده نفره بازی کنه بهتره که قربانی فیکس بزاره,یکی از یکی بدتر ,بعد میره جابر میاره...
اح ح ح تیم اول پایتخت ی مهاجم درجه سه هم نداره
مردشور این مدیریت افتخاری ببرن
پاسخ ها
بدون نام
خب کیسه تیم درجه سه بایدم بازیکن درحه سه داشته باشه ....
بدون نام
طرفداربی عقل لنگ ، ماهیت کلین شیتهای لنگیا را فاش کرد! بیرانوند چون توپ رو دروازش نمیاد، کلین شیت میکنه ولی حسینی دائم توپ دفع میکنه و کلین شیت میکنه خخخخخخخح!
بدون نام
هرچی نزنیم به لنگ که برسیم سوراخ سوراخش میکنیم!
پاسخ ها
بدون نام
چنتا پیام میدی بچه؟
تیم کم طرفدار همین کیسه شماست
PIREMARDE __ PERSEPOLISI
اینم نگی که آتیش میگیری!!!!
شما اگه راست میگین همین بازیاتون و ببرین
انشا.... به دربی هم میرسیم
ماشاا....رو که نیست!!!!جالبه منطقشون میگه هر تیمی دقایق آخر بازی گل بزنه و ببره میشه خدای شانس و شانسکی و ......
خب داداش شماهم بزنین و حالشو ببرین
برمنکر لعنت!!!!!!
پرسپولیس قهرمان
شمالیاقت دسته 2راداریدشش تایی بدبخت.
رژان پرسپولیسی
اختلافتون تو حلقم ناموسا
چه خبرههههههههههههههه
فقط رکورد شکنی دروازه بان که کافی نیس
بدبختی اختلافتون رو چجور نشون بدیم انگشتای دست و پا رو بزاریم رو هم شاید بشه^_^
بدون نام
سلام . فاصله رئال و بارسا هم اینجوری هست اینقدر کرکری ندارن . یک گل به تیم ته جدولی زدید امسالمقهرمانی واسه شما. شما در شان استقلال نیستید نظر بدید کل آسیا به آبی ایران احترام میذاره ما از العین ۶ تا خوردیم شما چرا از الهلال خوردید ارتش سرخ .
بدون نام
میزنیم سه تا سه تا
زاااااااااااااااارت
بدون نام
کیسه امروز با خوش شانسی نباخت و مساوی کرد
بدون نام
عاشق علی دایی هستم. خیلی خوشحال شدم که تیمش نباخت.
بدون نام
فقط ارتش میانمار. لنگی چطو روته حرف بزنی نیم قرن غارنشین بودی
پاسخ ها
PIREMARDE __ PERSEPOLISI
خداییش دوست محترم آبی
مرد و مردونه و با سند ومنطق کری بخون وگرنه همه جوره میشه این زبون و چرخوند آخه با دروغ و تعصب و تهمت و جعل و فتوشاپ که نمیشه منکر واقعیات و آمار و ارقام شد
آخه تویی که میگی شانسی و دقیقه آخر و تیم ته جدولی و .....
اگه اون توپدقیقه ۹۵ بازی رو علی قربانی گل زده بود و شما برنده میشدین واقعا حقش بود که ماهم همچین چرندیاتی براتون ردیف کنیم!!!! آخه چه ایرادی پیدا میکنه که بپذیریم حریف و رقیبمون در حال حاضر سرتر و قویتر و .......و فعلا دستمون تو جدول بهش نمیرسه!!!!
بخدا خیلی قشنگتر میشه همیشه به حریف و رقیب آماده تر و محبوبتر از خودمون با احترام یاد کنیم نه اینکه بدترین و زشترین حرف و حدیثهارو براش بسازیم
ارتش سرخ
الان دارین به حسینی افتخار میکنین ؟!
دوفصل اقای گل دادیم ، قهرمان شدیم،بهترین خط دفاعیم،
حالا حالا هاهم کسی بهمون نمیرسه
بدون نام
بدون نام 20.22 ،این به خاطر خط دفاع خوبمونه نه مثل شما مثه ماست وایمیسن تو زمین توپ اومد میزنن، نیومد نمیزنن!
بدون نام
لنگی وقتی میگم بی عقل نگید چرا...
الان رئال مادرید فاصله زیادی حتی با والنسیا داره تو جدول لالیگا,بعد این یعنی والنسیا از رئال مادرید خیلی بهتره نه?!
ویترین افتخارات مادرید هم که خودش ی دنیاس چرته نه?
این دقیقا همون قضیه استقلال و لنگیه
نظر کاربران
ای جاااااااااان بمیرم برا شفته
از سایپا خوردین
^_^
فدا سر سیدمون
تاریخ تو را از یاد نخواهد برد عقاب
حیف شد باید شیستقلال میباخت
کامل دست سایپا بود
به امید اختلاف 20 امتیازی با شیستقلال
16 امتیاز مبارکتون
خخخخ الان میان واس رکورد حسینی ستاره سومو میکوبن رو سینشون خخخ شوفر^_^
پاسخ ها
مگه ما مثل شماییم؟
عین پشمک اختلافتون شد 16 تا .... با دو دست هم که نمیشه اختلافو نشون داد فقط سکوت کنید!
من نمیدونم دیگه کی قراره یه مهاجم بخرن قربانی زحمات کل تیمو خراب میکنه همون شهباززاده ک خیلی بهتره اینه از همه لحاظ نمیدونم تا کی باید همینطور فیکس باشه و هیچ کاری نکنه همه گلهارو دارن هافبک ها میزنن بندازین بیرون اینو اه
خوردید
تعویضای شفر کاملا اشتباه بود
خر شانس واقعی کیسه س بقیه اداشو در میارن. فرق کیسه و پرسپولیس در اینه که بیرانوند تو همه بازیای پرسپولیس نقش _بیکارترین بازیکن رو داره حسینی نقش پر کارترین بازیکن کیسه رو :))))
پاسخ ها
واقعا
گل گفتی
بی دلیل نیست حسین حسینی هر هفته جزو تیم منتخب برتامه نود میشه.....
لوک خوش شانس باید لنگ بندازه جلوی کیسه کشا
سایپا سه تا به تیر زده و سه تا تک به تک و نزده تازه مساوی کرده
کیسه چی دوتا توپ برده رو دروازه یکیش گل شده آخریش رو هم قربانی آخرای بازی تو اوت زده !!!!!
حالا بخاطر این مساوی کی خوش شانسه؟؟؟؟
شفر تو این بازی نشون داد که هیچی حالیش نیست قربانی واسه چی باید بازی کنه اونوقت جوونایی مثل قائدی و برزای باید رو نیمکت بشینن با تعویضاش که حسابی اعصابمونو بهم ریخت شجاعیان چرا باید میرفت بیرون اونوقت بی تعصبی مثل قربانی باید تو زمین راه بره.واقعا بعید از این سرمربی با تجربه که اینجوری بازیه برده رو با مساوی عوض کنه با تعویضایی که کرد.جای تاسف داره.شده دوران علیرضا منصوریان.اونوقت لنگ دقیقه نود میاد با کمک سوتی دفاع حریف گل میزنه راحت میبره.
پاسخ ها
تیم شش تایی رامنحل کنید.فقط ارتش سرخ.
اخه استقلال لنگی تیمه
پاسخ ها
وات فاز ؟؟؟؟
لعنت خدا بر این تعویض کردن مرتیکه نفهم هرچه پیرمرد بود وارد زمین کرد حسابی حرسمونو در آورد. آخه ماکه دفاعمون خوب بود برزایو می آورد باسرعتش ضد حملاتو راه مینداخت.دستیاراش هم از خودش بدتر .
پاسخ ها
تازه فهمیدی نفهمین ای بابا خخخخخخ
ماکه یکسره داریم میگیم ولی انگاربازم نمیفهمین
چه کرنر بچه گونه ای داد پژمان
پاسخ ها
شکست های استقلال شروع شد.تاسقوط
ب دسته دو.. درود برمنصوریان.
من قبلا هم گفتم این کیسه مفلوف دوتا تیم ته جدولی رو برد فک کردن چخبره ازبس خوشحال بودن گفتما زیاد خوشحال نشید هنوز به تیمهای قوی برخورد نکردین دیدین دوهفته اس ر.....
راستی حالا اختلاف چقده خخخخخخ دیگه با دودست و یه پاهم نمیتونید حساب کنید پس اون یکی پاتونم باز کنید خخخخخخ
ولی خودمونیما به ته جدول نزدیکترشدین تاصدر جدول خخ
راستی اون زمانی مفت خورکجاس بیادمصاحبه کنه بگه هفته هجدهم حتما جزو سه تیمیم یا ال بازی میکنیم بل بازی میکنیم
ای کیسه های سوراخ
یادم میاد یکی از هیات مدیرشون میگفت قطعا پرسپولیس امتیاز از دست میدهد و ما میرسم بهش.آی بدو آی بدو ¤_¤ خخخخخخ شیشتاییها ی برترینا آبو بریزین همونجا ک میسوزه.ارتش سرخیا هم اعلام وجود کنن ببینم چن تاییم؟خخ
مقابل پرسپولیس همه تیما اتوبوس پارک میکنن مقابل کیسه تا سر حد توان حمله. این فرق قدرت کیسه و سرورشه :))
شانس,آورد نباخت
دقیقه نود گل زدن هنر نیست اکثر بازیاتون تو این دقایق گل زدید
اینجور که لنگیا بازیا استقلالو دنبال میکنن خود استقلالیا دنبال نمیکنن
لنگ بذبخت داره اختلاف امتیازشو میشماره ، حسینی تو تاریخ جاودانه میشه! لنگی جون! اگه استقلال شانس داشت، دقیقه 96 توپش میرفت تو دروازه، نه اینکه مثل لنگ مقابل سیاه جامگان تو دقیقه نود گل بزنه!!!
درسته باید بازی رو میبردیم ما با یه تیم بالا جدولی بازی داشتیم و تیم سر سخت و جنگنده ای بود وخوب هم بازی کرد تیم ما هم خوب بود و ما به یه تمام کننده نیاز داریم به امید روزهای خوب برا تیم محبوبم استقلال.
لنگی بدبخت! یادت باشه که بازیسازمون رو عادل لنگی و برانکو محرومش کردن، بعلاوه اینکه اگه استقلال مثل شما شانس داشت، دقیقه نود و شیش گل میزد!
پاسخ ها
عزیزم چیز شعر چرا میگی...بازیسازتون باید یه ما کامل محروممیشد با این حرکتش....الان شده یه جلسه..بازم زبونت درازه؟؟؟:/
واقعا فاز لنگیا رو نمیفهمم
با چه رویی میاین کری میخونین ؟
مگه یادتون رفته 24 امتیاز زیرش بودین.؟
حسینی، سوزش لنگ!!!
دوستان پرسپولیسی اولا شما کار شاخی نکردید تو لیگی که سپاهان تراکتور استقلال ذوب آهن افت فاحشی داشتند شما میتازید اگه از اول فصل که منصوریان استقلال رو نابود کرد شفر مربی بود فکر میکنید الان اختلاف 16 امتیاز بود ببینید چه لیگی بوده امسال که تیمی مثل پارس جنوبی بالای جدوله شما بهترین بازیکنان ایران رو گرفتید تمام مدعیان لیگ امسال بدترین سال فوتبالی شون بوده پس هنر نکردید خوش باشید
پاسخ ها
کیسه کشا ابو بریزید همونجا که میسوزه پرسپولیس از اول بازی تا اخر حمله کرد حقش برد بود ولی استقلال چی؟نیمه اول همون یه موقعیت رو داشت رفت تو گل نیمه دوم هم کلا بازی دست سایپا بود پس چرت نگید
ببین یه چیزی میگم اگه واقعادرک کنی اولا تیمهای دیگه ضعیف نیستن این قدرت بلامنازع سرورته
دوم میگی ما بهترین بازیمناروخریدیم میگه بفرمایید گرونترین بازیکن ما بجز منشا کیه اصلا هر کیو امسال خریدیم فیکس نبودن بجزشجاع ومنشا که منشاهم بخاطر تحریم بهترین بازیکن لیگ ایران طارمی بود اتفاقا تازه مابهترین بازیکن تاریخ لیگ روهم فروختیم پس تا اینجافهمیدی یا ...
امادرموردبازیکنای کیسه هرچی توبازار پرفسور دست گذاشت روبازیکن شیشعلی باپول چندین برابرش رفت وخرید
شترجاعیان رو به سه میلیاردخریدین دیگه جباری منتظری شهباززاده قایدی جبارف بیت سعید و چشمی وبقیه رو با پولهای زیادی خریدین بازارم خراب کردین حتی بامصلح هم داشتین امضامیکردین خودت ودوستانم قضاوت کنن چه کسی بیشترین پول وبهترین ها روخرید نمیدونم میفهمی چی میگم یانه
پس نگو سرورت زیادخرج کرده یابیشترخریده
سوم میگی ازاول شفر میومد وضعتون بهتر میبود خب حالا اختلافتون چقدره با ما حالا وقتی شفر تازه اومد اختلافتون چقد بود پس دقت کن گلم باشفرم هیچ کاری نکردین
درضمن باشفر فقط با دو سه تا تیم ضعیف بازی کردین و امتیاز گرفتین حالا که به تیمهای نیمه جدول رسیدین بزور مساوی میکنین همه شاهدن چه جلو تراکتوررده چهاردهمی وچه سایپای میانه جدول فقط شانس اوردین چقد اوناموقعیت داشتن
اما درمورد شانس ببینید دوبازی اخرتون وبازی مارو هن جلونفت بادفاع قطاری که داشت دوپنالتی صددرصد نگرفتن وتمام بازی دست ما بود وهمچنین سیاه جامگان دیدین سه تا تک به تک شدن فقط ببینید کی شانسش بیشتره درضمن مگه دقایق اخر جزو بازی نیس که میگین دقایق اخر گل زدیم اتفاقا این تاکتیک تبم ما وحوصله ما وجنگندگی مارو میرسونه که تا اخر تلاش میکنن بچه ها میدونم منطق حالیتون نیستا خواستم یبارم شده بگم بلکه بفهمید شما هرکسیم بیارید بجزامسال که صددرصد قهرمانیم تادوسالم این تضمین واطمینان رو به شمامیدیم که قهرمان ماهستیم چون پرفسورباماس البته اگه دیدین انروزو واسه
۱۴۰۰ببعد فمرشوبکنید یاعلی
چهل میلیارد خرج کردید که یعد بگید افت کردیم...مگه میشه مگه داریم؟؟
توروخدا بزنید انصاری بکشید من دیه شومیدم بسه دیگه تا کی
لنگیا سنگ پای قزوینن، اگه داربی برگشت هم بخورن میگن برامون مهم نیست! بنازم گل دقیقه نود شانسپلیسو! خرشانسی دیگه داره کولاک میکنه برا لنگیا!
پاسخ ها
بذار اختلافمون یه رقمی بشه، بعد با هم کری میخونیم.
کیسه کشا قرارشون این بود تو هربازی سه تاسه تا بزنن و قهرمان بشن امروز ۳تا که نزدن هیچ ۳تا هم نخوردن تا با شانس مساوی کنن.
آقا ما این قربانی بی تعصب به درنخور نخایم باید به کی بگیممممم...
بقرآن استقلال ده نفره بازی کنه بهتره که قربانی فیکس بزاره,یکی از یکی بدتر ,بعد میره جابر میاره...
اح ح ح تیم اول پایتخت ی مهاجم درجه سه هم نداره
مردشور این مدیریت افتخاری ببرن
پاسخ ها
خب کیسه تیم درجه سه بایدم بازیکن درحه سه داشته باشه ....
طرفداربی عقل لنگ ، ماهیت کلین شیتهای لنگیا را فاش کرد! بیرانوند چون توپ رو دروازش نمیاد، کلین شیت میکنه ولی حسینی دائم توپ دفع میکنه و کلین شیت میکنه خخخخخخخح!
هرچی نزنیم به لنگ که برسیم سوراخ سوراخش میکنیم!
پاسخ ها
چنتا پیام میدی بچه؟
تیم کم طرفدار همین کیسه شماست
اینم نگی که آتیش میگیری!!!!
شما اگه راست میگین همین بازیاتون و ببرین
انشا.... به دربی هم میرسیم
ماشاا....رو که نیست!!!!جالبه منطقشون میگه هر تیمی دقایق آخر بازی گل بزنه و ببره میشه خدای شانس و شانسکی و ......
خب داداش شماهم بزنین و حالشو ببرین
برمنکر لعنت!!!!!!
شمالیاقت دسته 2راداریدشش تایی بدبخت.
اختلافتون تو حلقم ناموسا
چه خبرههههههههههههههه
فقط رکورد شکنی دروازه بان که کافی نیس
بدبختی اختلافتون رو چجور نشون بدیم انگشتای دست و پا رو بزاریم رو هم شاید بشه^_^
سلام . فاصله رئال و بارسا هم اینجوری هست اینقدر کرکری ندارن . یک گل به تیم ته جدولی زدید امسالمقهرمانی واسه شما. شما در شان استقلال نیستید نظر بدید کل آسیا به آبی ایران احترام میذاره ما از العین ۶ تا خوردیم شما چرا از الهلال خوردید ارتش سرخ .
میزنیم سه تا سه تا
زاااااااااااااااارت
کیسه امروز با خوش شانسی نباخت و مساوی کرد
عاشق علی دایی هستم. خیلی خوشحال شدم که تیمش نباخت.
فقط ارتش میانمار. لنگی چطو روته حرف بزنی نیم قرن غارنشین بودی
پاسخ ها
خداییش دوست محترم آبی
مرد و مردونه و با سند ومنطق کری بخون وگرنه همه جوره میشه این زبون و چرخوند آخه با دروغ و تعصب و تهمت و جعل و فتوشاپ که نمیشه منکر واقعیات و آمار و ارقام شد
آخه تویی که میگی شانسی و دقیقه آخر و تیم ته جدولی و .....
اگه اون توپدقیقه ۹۵ بازی رو علی قربانی گل زده بود و شما برنده میشدین واقعا حقش بود که ماهم همچین چرندیاتی براتون ردیف کنیم!!!! آخه چه ایرادی پیدا میکنه که بپذیریم حریف و رقیبمون در حال حاضر سرتر و قویتر و .......و فعلا دستمون تو جدول بهش نمیرسه!!!!
بخدا خیلی قشنگتر میشه همیشه به حریف و رقیب آماده تر و محبوبتر از خودمون با احترام یاد کنیم نه اینکه بدترین و زشترین حرف و حدیثهارو براش بسازیم
الان دارین به حسینی افتخار میکنین ؟!
دوفصل اقای گل دادیم ، قهرمان شدیم،بهترین خط دفاعیم،
حالا حالا هاهم کسی بهمون نمیرسه
بدون نام 20.22 ،این به خاطر خط دفاع خوبمونه نه مثل شما مثه ماست وایمیسن تو زمین توپ اومد میزنن، نیومد نمیزنن!
لنگی وقتی میگم بی عقل نگید چرا...
الان رئال مادرید فاصله زیادی حتی با والنسیا داره تو جدول لالیگا,بعد این یعنی والنسیا از رئال مادرید خیلی بهتره نه?!
ویترین افتخارات مادرید هم که خودش ی دنیاس چرته نه?
این دقیقا همون قضیه استقلال و لنگیه