۶۶۰۶۹۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کرانچار: هواداران نباید رویِ بازیکن دست بگذارند

سرمربی تیم سپاهان، باخت در داربی اصفهان را گردن بازیکنان انداخت و گفت: گل‌هایی که خوردیم، روی اشتباهات فردی بود.

ایسنا: زلاتکو کرانچار، سرمربی سپاهان در نشست خبری بعد از بازی با ذوب‌آهن گفت: از شیوه بازی خوشحالم. زمانی که نتیجه یک بر هیچ بود می توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم اما نتوانستیم استفاده خوبی کنیم. تسلط تیم ما به حریف مشخص بود اما به لحاظ نتیجه، نتیجه‌ای نبود که ما را خشنود کند. از هواداران تشکر می‌کنم اما متاسفم با ناراحتی ورزشگاه را ترک کردند.

او افزود: در این فصل، تعدادی از مسابقات بوده که شانس با ما یار نبوده است. ما خوب بازی می‌کنیم و در این مدت نوساناتی داشتیم. در آینده نیز به این سبک بازی می‌کنیم. تنها باید بگویم که در برخی از بازی‌ها شانس با ما همراه نبوده و بازی‌هایی که می توانستیم برنده باشیم، مساوی شده و یا باخته‌ایم.

سرمربی سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا تماشاگرانی که دقیقه ۷۵ شروع به شعار دادن علیه سرمربی تیم و مدیرعامل کردند، باعث نشدند که در ۱۵ دقیقه پایانی بازی برخی از بازیکنان سپاهان احساسی بازی کنند؟ بیان کرد: خودم به این شکل نگاه نمی‌کنم. زمانی که در همین یک ربع، ما یک شانس گل ایجاد کردیم، می‌گویم اشتباهات فردی و اشتباهات ساده باعث شده ما گل اول را دریافت کنیم و در ادامه آن گل بر اثر سُر خوردن پورقاز بود.

کرانچار اظهار کرد: البته مسئول‌ترین و پاسخگوترین فرد، مربی است. از آنجایی که تیمی هستیم که در حال شکل‌گرفتن است، در مسابقات آتی جبران خواهیم کرد و این نوسانات باعث رشد ماست. ما در آینده می‌توانیم نتایج بهتری بگیریم و نباید هواداران از بالا روی یک بازیکن دست بگذارند. در این رابطه نوید این را داده بودم که اگر بتوانیم نتایج را کسب کنیم فاصله زیادی با جایگاهی که باید باشیم، نداریم. این غیر قابل دسترس نیست و در آینده به لیگ قهرمانان آسیا برمی گردیم.

او افزود: من ایمان دارم که حضور در آسیا شدنی است و سپاهان به جایگاه خود می‌تواند برگردد. در فوتبال نباید بدبین بود و باید تلاش کنیم. ما نباید مایوس باشیم و روند به خوبی پیش می رود.

سرمربی سپاهان همچنین عنوان کرد: من دلیل بر نگرانی نمی‌بینم چرا که در نیم فصل دوم بهتر از نیم فصل اول بودیم. اگر به همین شیوه ادامه بدهیم از سپیدرود و فولاد اهواز که قرار است با آنها بازی کنیم به خوبی امتیاز می‌گیریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کنید سبک بازی سپاهان برای حریفان رو شده است، گفت: ما نسبت به تناسب و توانایی بازیکنان را انتخاب کرده‌ایم و می‌دانیم که آنان با چرخش توپ خودشان را به گل می‌رسانند. امروز هم موقعیت‌های خوبی داشتیم و می توانستیم به گل برسیم واگر دو گل دریافت کردیم به دلیل اشتباهات خودمان بود که نتوانستیم شرایط را حفظ کنیم. من معتقدم ما از شیوه‌های متفاوت استفاده می‌کنیم و سبک بازی را مدام تغییر می‌دهیم تا بتوانیم حریف را غافلگیر کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج