عصبانیت عجیب چشمی بعد از توقف
بازیکن تیم فوتبال استقلال در پاسخ به درخواست مصاحبه به خبرنگاران گفت: متاسفم یکسری اتفاقات از بیرون زمین یاد میگیرم.
بازیکن تیم فوتبال استقلال در پاسخ به درخواست مصاحبه به خبرنگاران گفت: متاسفم یکسری اتفاقات از بیرون زمین یاد میگیرم.
نظر کاربران
هر چند شما کیسه کشا باید میباختید و با شانس زیاد تیر دروازه ها نزاشتن اما اگر خیلی ناراحتید جادوگرتونو عوض کنید و بدید یکی دیگه براتون دعانویسی کنه لااقل سهمیه بگیرید
پاسخ ها
آی گل گفتی هاااا
این استقلالی ها پوروو چندبازی با شانس و گاز و عجی مجی و غیره بازی هارو اونم مقابل تیم های آخرجدول لیگ اونهم با نتایج فوقالعاده یک هیچ یکهیچ .... حالا اومدن جوگیرشدن و دارن چرتوپرت میگن.....
درضمن این مورد هم صرفاً جهت اطلاع میگم که داغ دل اونها نه از بابت تساوی بازی... نه از شکست رکورد سیدجونشه... و نه غیره
بلکه داغ دل اونها از بابت برد پرسپولیس قهرمانمونه واون ۱۶ امتیاز اختلاف جدولهههههههههه
اخ دلم خنک شد هیی
روزبه جون دقیقا چی میزنی برادر؟؟؟
بیرون از زمین ؟؟؟؟
وسط زمین توی قوطی بودین
پاسخ ها
هرجی سید بلال میزند همونه
پژمان باید خداحافظی کنه!
این دوپینگی دوباره اوردوز کرد
برو بابا حقتون باخت بود
راست میگه اگر همه چیزداخل زمین اتفاق می افتاد باید ابراهیمی وچشمی اخراج میشدن!
چون یه تیم میادجلوتون خوب وایمیسته نمیتونیددیگه سه تاسه تابزنید نتیجه هابیرون رقم میخوره اماتوجام حذفی افتادیدباهرچی دسته یکیه ضعیف بعدش خوردیدب نفت آبادان بازی ب تعویق افتاداینابیرون زمین تصمیم گیری نشده لابد
چون یه تیم میادجلوتون خوب وایمیسته نمیتونیددیگه سه تاسه تابزنید نتیجه هابیرون رقم میخوره اماتوجام حذفی افتادیدباهرچی دسته یکیه ضعیف بعدش خوردیدب نفت آبادان بازی ب تعویق افتاداینابیرون زمین تصمیم گیری نشده لابد
لنگی ها بازم که رم کردید
لنگی جون میشه آدرس جادوگرتون رو هم به ما بگید؟؟؟شاید به درد ما هم خورد .واسه شما که خوب جواب میده.
پاسخ ها
اس اس عشقه....جونه......
میگم یادش کن
پیتزا پذیرایی علی کچلتون خخخ
یه سرعی بهش بزنین... خخخخ