جاباما
۶۶۰۸۲۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جزئیات قرارداد ماورایی مسی با بارسلونا

جزئیات بندها و پاداش های قرارداد فوق العاده نجومی لیونل مسی با بارسلونا، فاش شد.

طرفداری: طبق آخرین اطلاعات جمع آوری شده توسط فوتبال لیکس، تمدید قرارداد اخیر لیونل مسی با بارسلونا، رکوردها را شکسته است.

به گزارش مارکا، در قراردادی که لیونل مسی تا سال 2021 با بارسلونا امضا کرد، این فوق ستاره آرژانتینی، هرساله 100 میلیون یورو سود ناخالص دریافت خواهد کرد که تقریبا 50 میلیون یورو آن، سود خالص محسوب می شود. عددی که دو برابر حقوق کریستیانو رونالدو در رئال مادرید است. گفته می شود رونالدو از حقوق خود که در برابر حقوق نیمار و مسی مبلغ پایین تری است، راضی نیست. لازم به ذکر است نیمار سالیانه 37 میلیون یورو حقوق دریافت می کند.

جزئیات قرارداد ماورایی مسی با بارسلونا

با این تفاسیر، مبلغی که در این ۴ ساله نصیب مسی خواهد شد، ۴۰۰ میلیون یورو خواهد بود. در واقع از این سود ناخالص ۱۰۰ میلیون یورویی در سال، ۱۵ درصد آن مربوط به حق تصویر و پاداش هایی مربوط به بند وفاداری است که در صورت عدم ترک بارسلونا در طول مدت قرارداد، به مسی پرداخت خواهد شد (در حدود ۷۰ میلیون یورو). در واقع با احتساب تمام بندها و پاداش ها، این سود از ۱۰۰ میلیون یورو عبور می کند و به ۱۰۴ میلیون یورو می رسد. (۷۱x۴ = ۲۸۴ + ۶۳.۵ + ۷۰ = ۴۱۷.۵)

پاداش هایی که به این قرارداد افزوده شده اند، متغیر هستند و می توانند این مبلغ ذکر شده را بیشتر کنند. اگر مسی در 60 درصد بازی ها بازی کند، قرارداد وی با افزایش 1.9 میلیون یورویی همراه خواهد بود و اگر در لیگ قهرمانان اروپا قهرمان شود، پاداش بزرگی در حدود 12 میلیون یورو ناخالص دریافت می کند. این قرارداد ماورایی، قطعا در زمان مناسبی برای نگه داشتن این بازیکن امضا شد، اما ممکن است سقف پرداختی دستمزدهای باشگاه را با مشکل مواجه کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج