۶۶۱۰۶۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

نیمار، برنامه استراتژیک رئال مادرید

باشگاه رئال‌مادرید یک برنامه ویژه برای جذب ستاره برزیلی سابق بارسا و فعلی پاریسی‌ها دارد.

خبرورزشی: هيچ ترديدي نيست كه تصميم‌گيري در رده‌هاي بالايي باشگاه است كه سرنوشت آينده باشگاه و سال‌هاي آينده تيم را رقم مي‌زند. ۵ جامي كه رئالي‌ها در سال ۲۰۱۷ فتح كردند، به آنها كمك كرد تا از اين حيث كمي آسوده خاطر باشند ولي حالا و با آغاز روزهاي پرفراز و نشيب باشگاه، به نظر مي‌رسد كه آن آرامش تا حدود زيادي به دست فراموشي سپرده شده و حضور در بازار نقل‌و‌انتقالات زمستاني، موضوعي لازم به نظر مي‌رسد. البته نگاه‌ها فراتر از اينهاست و خيلي‌ها تصميمات استراتژيك را نشانه گرفته‌اند و نيم‌نگاهي هم به بعد اقتصادي قضيه دارند. يعني بر اين باورند كه جذب بازيكنان خوب، پول بيشتري را به باشگاه مي‌آورد و اين استراتژي تيم مادريدي از سال ۲۰۰۰ به بعد است.

نشانه‌هايي كه در هفته‌ها و ماه‌هاي اخير از تيم مادريدي در مستطيل سبز ديده مي‌شود، نگران‌كننده است و همين باعث شده تا خيلي‌ها نياز به تغيير را در تيم حس كنند و معتقد باشند كه رئال بايد در بازار به دنبال بازيكني باشد كه بتواند تفاوت‌ها را چه در عرصه ورزشي و چه در عرصه اقتصادي رقم بزند و نامي كه از نظر تمام مادريدي‌ها اين ويژگي را دارد، كسي نيست به جز نيمار.

در شرايطي كه مديران باشگاه مادريدي به دنبال اين بازيكنان متفاوت مي‌گردند، گزينه‌هايي مثل وينيسيوس را به خدمت گرفتند كه در آينده مي‌تواند تبديل به بازيكني شود كه عنوان بهترين بازيكن دنيا را مال خود كند اما آنها به دنبال يك خريد استراتژيك هستند و با انتقال كيليان‌ امباپه به پي‌اس‌جي، حالا ليست محدودي را پيش‌رو دارند و به همين خاطر تمام تمركزشان را روي جذب نيمار قرار داده‌اند.

آنها مي‌دانند كه سرمايه گذاري براي جذب چنين بازيكني ممكن است براي آنها حدوداً۴۰۰ ميليون يورو تمام شود. در اين ميان نام گزينه‌هايي مثل هري كين، ادن آزار يا تيمو ورنر نيز مطرح شده كه در حد و اندازه‌هاي ستاره برزيلي نيستند. در عين حال جذب نيمار مي‌تواند ضربه‌اي كاري براي بارسا، رقيب ديرينه رئالي‌ها نيز تلقي شود.

البته مسئولان باشگاه مادريدي بدون اجازه مالكان پاري‌سن‌ژرمن نمي‌توانند خواسته خود را محقق كنند و احترام فراواني براي اين باشگاه پاريسي قائل هستند. ناصرالخليفي قصد فروش نيمار را ندارد ولي رئالي‌ها مي‌دانند كه مديران باشگاه پاريسي تمايل زيادي به جذب كريس دارند و فروش ستاره پرتغالي به پي‌اس‌جي مي‌تواند راه را براي انتقال نيمار به برنابئو هموار كند.

مقامات برنابئو در جريانند كه خريد نيمار، اقدامي سخت و پيچيده است ولي در عين حال مي‌دانند كه برخي فاكتورها مي‌توانند به انجام اين انتقال در تابستان سال ۲۰۱۹ كمك كنند.

فاكتور اول، خواست و تمايل نيمار است. آنها در روزهاي اخير پيغام‌هاي متفاوتي را در اين رابطه دريافت كرده‌اند. آنها تلاش‌هايشان را در لندن و در مراسم جايزه بهترين‌هاي سال فيفا آغاز كردند و در روزهاي اخير و در تعطيلات زمستاني، شاهد حضور سفير باشگاه مادريدي در كنار نيمار بوديم و اينها حكايت از آغاز تلاش‌هاي مديران رئال براي متقاعد كردن نيمار در راستاي انجام اين انتقال سخت و دشوار دارد. هرچند كه تا روز ۳۱ ژانويه هر اتفاقي ممكن است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج