جاباما
۶۶۱۲۳۱
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

غلامپور: حسینی شانس بازی در جام جهانی را دارد

دروازه‌بان پیشین استقلال گفت: حسین حسینی شانس حضور در ترکیب تیم ملی در جام جهانی روسیه را دارد چون کی‌روش به آماده‌ترین‌ها بازی می‌دهد.

خبرگزاری مهر: بهزاد غلامپور در خصوص دیدار استقلال و سایپا اظهار داشت: بازی خوب و با کیفیتی را از دو تیم شاهد بودیم. فکر می‌کنم تماشاگری که چه در ورزشگاه و چه از طریق تلویزیون این بازی را نگاه کرد از تماشای آن لذت برد. کیفیت بازی دو تیم آنقدر بالا بود که بتوان گفت یکی از بهترین بازی‌های سال را شاهد بودیم.

مربی تیم سایپا بیان داشت: همانطور که آقای دایی هم گفت ما موقعیت‌های بهتر و بیشتری داشتیم. در صحنه‌های زیادی استقلال شانس آورد که توپ‌های ما گل نشد. البته در دقیقه ۹۶ هم ما شانس آوردیم که توپ قربانی وارد دروازه سایپا نشد.

وی در این خصوص اضافه کرد: حالا که صحبت از قربانی شد دوست دارم این مطلب را بگویم که هواداران استقلال رفتار خوبی با قربانی نداشتند. حق قربانی این نبود که با چشم گریان میدان را ترک کند. دل من هم از این رفتار هواداران نسبت به قربانی شکست و برای او ناراحت شدم. این صحنه باعث شد تا دقایق پایانی بازی تلخ شود.

غلامپور تصریح کرد: مهاجمان به دنیا می‌آیند که گل بزنند. هیچ مهاجمی دوست ندارد گل خراب کند. آنقدر که خود قربانی در آن صحنه افسوس خورد هیچکس در دنیا افسوس نخورد. هواداران استقلال یادشان باشد که قربانی گل های حساسی برای آنها زده و از این به بعد هم خواهد زد. آنها نباید اینطور با بازیکنانشان رفتار کنند.

مربی تیم سایپا در خصوص حمایت علی دایی از مهاجم استقلال در نشست خبری بعد از بازی بیان داشت: آقای دایی خودش فوتبالیست بزرگی بوده و حتما چنین صحنه‌هایی را تجربه کرده است، بنابراینشرایط قربانی را درک می‌کنند. دایی خاک این فوتبال را خورده و می‌داند یک مهاجم در دقیقه ۹۶ چه شرایطی دارد. حمایت او از قربانی در همین راستا بود. شاید کمتر کسی می‌توانست جای دایی باشد و این حرف را برای حمایت از بازیکن تیم رقیبش بزند. اما دایی آنقدر بزرگ هست که این کار را بکند. هواداران استقلال هم باید مثل علی دایی، مثل رحمتی و مثل همه کسانی که پشت قربانی ایستادند و از او حمایت کردند پشت مهاجم تیمشان را خالی نکنند.

دروازه بان پیشین استقلال با اشاره به رکورد شکنی سید حسین حسینی در ثبت طولانی ترین دقایق گل نخوردن یک دروازه بان در تاریخ فوتبال ایران گفت: حسینی بیشتر از آن که در مسائل فنی پیشرفت کرده باشد در مسائل اخلاقی خوب و زبانزد خاص و عام است. او بهترین کار را کرد که خیلی زود ازدواج کرد. به اعتقاد من این سقف کار حسینی نیست و او می‌تواند از این هم بهتر شود.

دروازه‌بان سابق تیم ملی کشورمان در پاسخ به این سئوال که آیا حسینی شانس بازی کردن در جام جهانی را دارد یا خیر؟ بیان داشت: با وجود کی‌روش هر بازیکنی شانس بازی کردن خواهد داشت. چون کی‌روش به نام‌ها و سوابق نگاه نمی‌کند و به راحتی از روی نام‌ها برای منافع تیمی عبور می‌کند و به آماده ترین‌ها بازی می‌دهد. حسینی اگر با همین روال ادامه دهد شانس اصلی حضور در دروازه تیم ملی ایران در روسیه است.

پیشکسوت استقلال در پایان گفت: حسینی اگر می‌خواهد این روندش را حفظ کند باید سرش در لاک خودش باشد و تمرکزش را روی مسائل فنی بگذارد. با توجه به سن حسینی او، حداقل تا ۱۲ سال می‌تواند در سطح اول فوتبال ایران بازی کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرهاد مجیدی زااارت

      فرهنگ اس اس همینه بخصوص اگه سرورشون زودتربازی کرده باشه وبرده باشه واویلاست دیگه بازیکن ها امنیت ندارن واقعا متاسفم برای تیم دوم پایتخت که چنین هوادارهایی داره

      پاسخ ها

      • علی

        اشتباه منفی دادم ببخشید

    • بدون نام

      عبنداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج