۶۶۱۴۱۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

دژاگه و رویای حضور در اروپا

اشکان دژاگه کاپیتان تیم‌ملی فوتبال ایران بعد از جدایی از تیم وولفسبورگ در نقل و انتقالات تابستانی هنوز به هیچ باشگاهی نپیوسته و اخبار زیادی درباره مقصد بعدی او شنیده می‌شود.

شهروند: اشکان دژاگه کاپیتان تیم‌ملی فوتبال ایران بعد از جدایی از تیم وولفسبورگ در نقل و انتقالات تابستانی هنوز به هیچ باشگاهی نپیوسته و اخبار زیادی درباره مقصد بعدی او شنیده می‌شود.
سرگردانی یک کاپیتان

اشکان دژاگه اگرچه مدت زیادی است با هیچ تیم باشگاهی قرارداد نبسته اما پای ثابت اردوهای تیم‌ملی فوتبال ایران است. با این‌حال نگرانی‌های زیادی درباره آینده او وجود دارد و حتی احتمال می‌رود در صورتی که همچنان بدون تیم بماند از لیست تیم‌ملی برای حضور در جام‌جهانی خط بخورد. اشکان که سابقه بازی در تیم‌هایی مثل هرتابرلین، فولام و وولفسبورگ را دارد بعد از حضور در فوتبال قطر دیگر نتوانست مسیر حرفه‌ای فوتبال خود را به خوبی پیش ببرد و درحال حاضر پیشنهاداتی که به دست مدیر برنامه‌هایش می‌رسد چیزی نیست که او را راضی کند به همین دلیل فعلاً سرگردانی‌های اشکان ادامه دارد.

دژاگه: فعلا به قطر برنمی‌گردم

در فاصله ٥ ماه تا جام‌جهانی ٢٠١٨ روسیه زمزمه‌هایی درباره بازگشت دژاگه به فوتبال قطر شنیده می‌شود. روزنامه الوطن قطر دیروز در گزارشی با اشاره به سفر دژاگه به این کشور گزارشی را با تیتر «امکان بازگشت دژاگه به لیگ ستارگان» منتشر کرده است. کاپیتان تیم‌ملی ایران روز گذشته در اینستاگرام خود عکس‌هایی از بازی السیلیه و العربی منتشر کرده تا شایعات درباره حضور دوباره‌اش در قطر قوت بگیرند. البته دژاگه فعلاً چیزی را تأیید نمی‌کند و در صحبتی که با روزنامه القطر داشته گفته است: «من در تعطیلات به سر می‌برم و برای مسائل شخصی در قطر حضور دارم. حضورم در این‌جا دلیل نمی‌شود که بخواهم با تیمی مذاکره کنم یا قراردادی به امضا برسانم. من پیشنهادی از تیم‌های قطری ندارم، اما پیشنهادهایی از اروپا به خودم و مدیربرنامه‌هایم رسیده است. با این حال دوست دارم روزی دوباره به لیگ قطر برگردم، اما درحال حاضر چنین قصدی ندارم.» با توجه به این‌که زمان زیادی تا جام‌جهانی ٢٠١٨ باقی نمانده قطعاً دژاگه برای حضور مقتدرانه در این تورنمنت نیاز به تمرین با یک تیم باشگاهی سطح بالا دارد، به نظر می‌رسد او هرچه سریع‌تر باید تیم جدیدش را انتخاب کند تا همچنان یکی از نفرات مورد اعتماد کارلوس کی‌روش باشد. از سوی دیگر زمان زیادی تا پایان نقل وانتقالات زمستانی باقی نمانده و باید دید در روزهای آینده دژاگه با چه تیمی قرارداد امضا می‌کند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج